مونتانا باز است اما در حال حاضر این Blackfeet ملت بسته است

بزرگنمایی این تصویر سنت مری ورود به پارک ملی گلیشر که چنین Blackfeet Indian Reservation, باقی مانده

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سنت مری ورود به پارک ملی گلیشر که چنین Blackfeet Indian Reservation, باقی مانده بسته در تاریخ 5 ژوئن. پارک مقامات و رهبران قبیله ای می گویند که آنها در حال مذاکره که آن را امن برای بازگشایی سمت شرق پارک. هارون بولتون/مونتانا رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هارون بولتون/مونتانا رادیو عمومی

مونتانا یکی از کشور با کمترین coronavirus عفونت نرخ و استقبال گردشگران بازگشت دوباره است. در اوایل این ماه آن کاهش یافته است دو هفته قرنطینه مورد نیاز برای خارج از کشور بازدید کنندگان قرار داده و در جای خود در ماه مارس است. اما همه این است که در هیئت مدیره با این تصمیم.

این Blackfeet ملت که رزرو مرزهای پارک ملی گلیشر حفظ دو هفته قرنطینه سفارش و مسکن محدودیت برای افراد غیر مقیم. محدودیت های تنظیم شده به پایان می رسد در پایان ماه اما رهبران قبیله ای در حال حاضر به تمدید آنها را یک بار و می تواند انجام دهد تا دوباره. که عدم اطمینان به کسب و کار وابسته به حدود 110 میلیون محلی اقتصاد گردشگری به دنبال راه هایی برای زنده ماندن تا زمانی که فصل آینده است.

بزرگنمایی این تصویر

Lodgepole گالری هنر و Tipi ایجاد کرد صاحبان Darrel نورمن (سمت چپ) و Angelika سخت-نورمن در خانه خود هنر استودیو. نورمن نیست عجله برای بازگشت به کسب و کار. تا کنون وجود داشته است و هیچ تایید موارد COVID-19 رزرو و آنها نمی خواهند به در مورد اول. هارون بولتون/مونتانا رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هارون بولتون/مونتانا رادیو عمومی

برای بیش از 25 سال عضو قبیله ای و صاحب Lodgepole گالری هنر و Tipi ایجاد کرد Darrel نورمن راه اندازی حدود ده tipis در اموال خود را ارائه مهمانان با یک مکان منحصر به فرد برای اقامت به آنها اکتشاف پارک ملی یخچال در حدود 30 مایل دور.

"رزرو هنوز هم در آینده و همه ما می توانیم بگویم این است که ما بسته از طریق ژوئن" نورمن گفت. "ما شک ما باز tipi اردوگاه پس از آن. هزینه فقط همه چیز در نظر گرفته, آن را احتمالا نمی خواهد خردمندترین چیزی که به انجام است."

او امیدوار است برای نجات او فصل بیشتر فروش سنتی و معاصر Blackfeet آثار هنری در گالری هنر. هنوز هم او را درک قبیله احتیاط در جذب گردشگران برای رزرو.

رهبران قبیله ای می گویند محدودیت های حفاظت از رزرو ساکنان با دسترسی محدود به مراقبت های بهداشتی به خصوص بزرگان که معمولا با فرزندان و نوه ها. تا کنون وجود داشته است و هیچ تایید موارد COVID-19 رزرو.

"ما نمی خواهیم به آنهایی را که در مورد اول" نورمن گفت.

اما قبیله ای عضو ناتان سنت گودارد هل دادن قبیله برای باز کردن back up به بازدید کنندگان هر چه زودتر به جای بعد. او صاحب جانسون سنت مری رستوران و اردوگاه نشسته بر روی یک تپه مشرف به پارک ملی گلیشر در حال حاضر بسته ورودی شرقی.

"ما اقتدار قبیله ای [Business] شورا و در حال حاضر آنها می خواهند به ماندن بسته شده است. و من فکر می کنم این واقعا نا امید کننده در پایان ما چون من شخصا فکر می کنم اجتماعی فاصله اجرای واقعی تر است نسبت به کل خاموش" سنت گودارد گفت.

بزرگنمایی این تصویر

ماشین خط در ورودی غرب به پارک ملی گلیشر در ژوئن 12. مونتانا استقبال nonresidents بازگشت به دولت است. هارون بولتون/مونتانا رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هارون بولتون/مونتانا رادیو عمومی

او اضافه می کند که اگر رزرو باز نمی گردیم تا به گردشگران و یا دروازه شرق به پارک باز نمی, او به احتمال زیاد به شاتر کسب و کار خود را پدربزرگ شروع به 70 سال پیش برای خوب است.

به عنوان گردشگران جریان به غرب دروازه یخچال رهبران قبیله ای و پارک مقامات می گویند آنها در حال مذاکره زمانی که دروازه شرق به پارک فقط در خارج از رزرو مرز باز خواهد شد.

یخچال جذب کمی بیش از 3 میلیون نفر در سال گذشته است. نه همه کسانی که مردم عبور کرده و یا در آنجا ماند و در, رزرو, اما Blackfeet COVID-19 حادثه فرمانده رابرت DesRosier می گوید حتی کسری از این اعداد را در برخواهد داشت خطر بزرگ به ساکنان محلی است. او می گوید که مشخص نیست چه آن را به استقبال گردشگران به عقب.

"این, میلیون دلار, سوال, تا آنجا که به من مربوط می شود" DesRosier گفت. "من می توانم به شما بگویم که ما در حال رفتن به باز کردن تا پنجم ژوئیه چهارم جولای ششم ژوئیه. آن را غیر ممکن است برای من می گویند که."

DesRosier می گوید: او می داند قبیله تصمیم گیری های اقتصادی باعث درد اما او می گوید آن را شغل خود را در این نگاه به عنوان یک مسئله حفاظت از زندگی انسان و نه یک بحران اقتصادی است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن