ایران با رد انتقاد از coronavirus پاسخ

تهران - معاون رييس جمهوري روز چهارشنبه در دفاع از خود دولت در پاسخ به شیوع کروناویروس در صورت گسترده انتقاد که

توسط MINERALNEWS در 28 اسفند 1398

تهران - معاون رييس جمهوري روز چهارشنبه در دفاع از خود دولت در پاسخ به شیوع کروناویروس در صورت گسترده انتقاد که مقامات عمل بیش از حد به آرامی و ممکن است حتی پوشش اولیه موارد قبل از عفونت به سرعت در حال گسترش در سراسر کشور است.

در اسرائیل دولت گزارش 25% افزایش در تعداد موارد در حالی که عراقی ها در بغداد ماندم, به عنوان هفته دولت-اعمال مقررات منع رفت و آمد به اثر رفت. عربستان سعودی, رهبر گروه جهان 20 بزرگترین اقتصاد گفت: در آن مشغول به کار بود به سازماندهی فوق العاده ای مجازی جلسه هفته آینده در مورد پیشبرد هماهنگ پاسخ به همه گیر.

ایران شده است سخت ترین ضربه را در این کشور با نزدیک به 1000 کشته و حدود 90 درصد از بیش از 18,000 تایید موارد این ویروس در خاورمیانه است. رهبری آن اعلام کرد که "میلیون ها نفر" می میرند در جمهوری اسلامی اگر مردم در حفظ و سفر و نادیده گرفتن سلامت راهنمایی.

در یک سخنرانی به کابینه روحانی گفت: دولت "ساده" با ملت گفت: با اعلام وقوع به عنوان به زودی به عنوان آن را در مورد آن را یاد on Feb. 19.

"ما صحبت کرد و به مردم صادقانه در راه است. ما تا به حال هیچ تاخیر," او اضافه شده است.

دولت تحت سنگین, انتقاد از آنچه دیده شده است که آهسته و پاسخ ناکافی. برای هفته دولت مقامات التماس روحانیون را تعطیل شلوغ عتبات عالیات به مانع گسترش ویروس. دولت در نهایت بسته عالیات این هفته است.

"این سخت بود البته برای تعطیل کردن مساجد و مقدس اما ما آن را انجام داد. آن را یک وظیفه دینی به آن را انجام دهد" روحانی گفت.

شیوع بیماری به بازیگران سایه فارسی, سال جدید, نوروز, به طور معمول, شادی, تعطیلات آغاز می شود که در روز جمعه. مقامات بهداشت باید مردم خواست تا برای جلوگیری از سفر و مکان های شلوغ. اما بسیاری از به نظر می رسد نادیده گرفتن هشدارهای بالا بردن خطر شیوع بیشتر.

برخی از مواد غذایی در بازار پایتخت تهران هنوز بسته بندی شده در روز چهارشنبه و در بزرگراه های شلوغ شد با ترافیک به عنوان خانواده سفر بین شهرها. ایران همچنین اعلام کرد آن را خواهد دید مساجد به صورت جمعی در نماز جمعه برای سومین هفته متوالی. دیگر کشورهای مسلمان از جمله عربستان سعودی کویت و امارات متحده عربی نیز لغو نماز جمعه در مساجد.

جدید کروناویروس گسترش به بیش از 100 کشور آلوده بیش از 195,000 مردم در سراسر جهان و کشته شدن بیش از 7,800. برای بسیاری از افراد باعث می شود تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه. اکثریت قریب به اتفاق مردم بعد از بهبود از این ویروس جدید است.

در اسرائیل وزارت بهداشت گفت: 90 بیشتر مردم تا به حال آزمایش مثبت آوردن این کشور به طور کلی تعداد 427 یک روز پس از آنکه مقامات صادر شده یک سری جدید از دستورالعمل قرار داده است که اسرائیل در نزدیکی-خاموش کردن حالت. اسرائیل دستور داده است تا دهها هزار نفر به خانه قرنطینه شد و از هتل به بیمارستان ها و راه اندازی درایو از طریق مرکز آزمون.

در سراسر کشور آدرس شنبه شب بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل هشدار داد و از عواقب فاجعه بار اگر مردم اصلا به دنبال دستورالعمل های ایمنی. "این یک بحران است. ما تنها در شروع مبارزات انتخاباتی."

بیشتر بحث برانگیز دولت اسرائیل دستور داده تا سایه شین بت سرویس امنیت داخلی به شروع استقرار آژانس نظارت تلفن تکنولوژی برای کمک به جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید در اسرائیل با ردیابی حرکت می کند از آلوده. گام های گسترده برانگیخته انتقاد از قانونگذاران و حقوق مدنی قرار گرفتند.

در عراق یک هفته مقررات منع رفت و آمد به اثر رفت در بغداد که در آن خیابان بودند تا حد زیادی خالی از هر دو افراد و اتومبیل و اکثر مغازه ها بسته بودند. تنها پیاده اجازه داده شد در خیابان ها برای خرید لازم است مواد غذایی و پزشکی است. مسلح پلیس عراق دیده می شد گشت زنی در شهر و راه اندازی موانع.

هنوز هم برخی از زائران در عراق به مبارزه طلبیده حکومت نظامی به منظور رعایت سالانه شیعه بزرگداشت مرگ امام موسی al-Husayn. هزاران نفر به طور معمول سفر با پای پیاده به احترام امام حرم در Khadimiya منطقه خارج از بغداد. چند تن از مردان و زنان و کودکان رفت و رسما کردن بغداد Saadoun خیابان در چهارشنبه مصمم به تکمیل این سفر به حرم. پلیس مستقر در نزدیکی مداخله نیست به آنها را متوقف کند.

تظاهر کنندگان در میدان تحریر در مرکز عراق ضد دولتی در اعتراض جنبش با صدور بیانیه جمعی که آنها تعلیق فعالیت های اعتراض برای کمک به جلوگیری از گسترش ویروس. عراق تا به حال 11 مرگ و میر در میان 154 تایید موارد این ویروس باعث می شود که COVID-19 بیماری است.

در مصر مقامات شروع به بستن مغازه ها مردم را تشویق به ماندن در خانه. کافی شاپ ها و رستوران ها بودند توقیف روز چهارشنبه در قاهره یک شهر بیش از 20 میلیون دلار در حالی که ساده لباس نیروهای امنیتی خواست مردم به خانه بروم.

"من از نظر مالی از بین برد, چگونه می توانم کسب درآمد زندگی من در حال حاضر گفت:" محمد جمال یک کارگر در یک کافی شاپ بود که تعطیل.

مصر که گزارش شده نزدیک به 200 مورد و شش و میر ناشی از این ویروس است به حالت تعلیق پروازهای مدارس بسته است quarantining بیش از 300 خانواده در دلتای نیل و تحمیل یک مستند در دریای سرخ رفت و آمد مکرر شهر غردقه.

به عنوان بازارهای جهانی سهام باقی می ماند فرار امارات متحده عربی' اوراق بهادار و کالا اقتدار اوایل روز چهارشنبه اعلام کرد که محلی مبادلات خواهد تنها قادر به نوسان 5% قبل از اینکه تعطیل.

در همین حال رهبران جهان 20 اقتصادهای ممکن است نگه دارید فوق العاده ای مجازی جلسه هفته آینده در مورد پیشبرد هماهنگ پاسخ به همه گیر. عربستان سعودی که در حال حاضر منجر G20 ریاست جمهوری گفته است که برقراری ارتباط با کشورها به تشکیل جلسه مجازی از رهبران.

در پاکستان وزیر امور خارجه شاه محمود قریشی که این هفته به چین سفر همراه با رئيس جمهور کشور Arif Alvi گفت: او protectively quarantining خود را به پزشک خود مشاوره.

___

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

Batrawy گزارش از دبی, امارات متحده عربی. آسوشیتد پرس نویسندگان آرن هلر در اورشلیم Samya Kullab در بغداد منیر احمد در اسلام آباد پاکستان و Samy Magdy در قاهره کمک به این گزارش.

___

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن