ساندرز' ارتش از داوطلبان در صورت دموکراتیک استقرار جلوتر از بزرگ شنبه "

بزرگنمایی این تصویر Ricardo Flores, یک داوطلب برای برنی ساندرز دست جان Rellihan یک کمپین بروشور در N

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

Ricardo Flores, یک داوطلب برای برنی ساندرز دست جان Rellihan یک کمپین بروشور در North Kansas City, Mo. در روز یکشنبه. فرانکو Ordoñez/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرانکو Ordoñez/NPR

Ricardo Flores نمی تواند رای در روز سه شنبه. او یک شهروند است.

اما فلرس می خواهد به بازی در نقش یک در حال حاضر. او آمار و ارقام اگر او می تواند متقاعد کردن چند نفر به خصوص اعضای خود جامعه لاتین در Kansas City, Mo. به بازیگران یک رای برای نامزد خود — که نزدیک دوم.

"من قصد دارم برای تبدیل شدن به یک شهروند این کشور," او می گوید. "و من می خواهم به قادر به رای دادن من و زندگی من در اینجا در حال حاضر من می خواهم برای دیدن همه چیز بهتر است."

Flores, 31, یک عضو مشتاق ارتش سیاسی داوطلبان که داده اند تا تعطیلات آخر هفته خود را و قرار دادن مشاغل در خود نگه دارد به بازدید از محله های جدید و گوشه ای غریبه امید متقاعد کردن آنها را به حمایت از برنی سندرز برای رئیس جمهور.

رای دهندگان از شش متحده در حال رفتن به پای صندوق های رای روز سه شنبه در آنچه که بسیاری از آنها توصیف به عنوان "بزرگ سه شنبه." مسابقه مقدماتی حزب دموکرات در حال حاضر تا حد زیادی دو مرد رقابت است.

در حالی که دموکرات استقرار coalesces در اطراف سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن ساندرز' ارتش از داوطلبان در حال ساخت یک فشار بزرگ در آنچه که ممکن است آخرین فرصت برای به دست آوردن جای پایی در این مسابقه است. و ساندرز است که بسته به قدرت خود داوطلبان را که اتفاق می افتد.

ساندرز در سنت لوئیس در روز دوشنبه تجمع حمایت از یک روز قبل از Missourians رفتن به پای صندوق های رای. یک کالج امرسون/Nexstar رسانه های نظرسنجی ها نشان می دهد که دنباله بایدن با 4 امتیاز در دولت که در آن 68 از روز سه شنبه 352 نمایندگان در معرض خطر هستند.

تسا شیهان, 49, بخشی از یک هسته گروه از هواداران از کانزاس سیتی است که داوطلب برای ساندرز تیم پس از 2015. شیهان به رسمیت می شناسد "گارد قدیمی" است که در پشت بایدن اما او می گوید خدمه از داوطلبان نمی شود دلسرد.

از ماه فوریه این تیم زدم و در بیش از 45,000 درب از جمله نزدیک به 10 ، 000 در روز شنبه طی بایدن نوسان از طریق دولت است.

"این ما مردم" شیهان می گوید. "این مبارزات دیگر لازم نیست که. شما می دانید که آنها کردم زنگ ها و سوت ها و رسانه ها و پول است. ما هر یک از دیگر. و بسیاری از ما. وجود دارد خیلی بیشتر از ما از وجود دارد با آنها."

شور و شوق در شهر کانزاس ستاد بالا بود در صبح روز یکشنبه.

قبل از اعزام به خود اختصاص داده "چمن" در سراسر این شهر و اطراف آن در حومه Abril نگرت, 26 رهبری یک دایره از داوطلبان در یک شعار به آنها را آماده برای روز.

"ما انسان را از" نگرت یک سازمان کار تماس را به عنوان جمعیت تکرار می کند. "و ما سزاوار برابری کامل. حق در اینجا در حال حاضر!"

اما برخی از داوطلبان احساس فشار جلوتر از روز سه شنبه اولیه به عنوان تاییدیه به صورت بایدن ادامه داد: به پور در. اخبار روز یکشنبه که کامالا هریس کالیفرنیا سناتور و نامزد سابق ریاست جمهوری شد, حمایت بایدن به حال ساخته شده راه خود را در اطراف دفتر.

"این فقط باور نکردنی است که مردم صف آرایی پشت بایدن می گوید:" Mahra Seward, 51, یک مربی زندگی که در زمان آموزش از شیکاگو به کمک دست کشیدن درب در کانزاس سیتی.

او شروع به پاره کردن به عنوان او در مورد صحبت های اخیر تاییدیه.

"این دلخراش — به خصوص ترقی خواهان" او می گوید. "اگر شما به نوبه خود در اخبار آن را سخت به خارج شدن از رختخواب اما ناامیدی یک گزینه نیست."

بزرگنمایی این تصویر

داوطلبان جوهر جواهر, 19 و لایحه دروموند 66 زدم در ده ها تن از درب ها در دهان پارک محله Kansas City, Mo. در روز یکشنبه. Angela / tysm andrea وینر/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Angela / tysm andrea وینر/NPR

در دومین روز canvassing, ماهیت, جواهر, یک جوان 19 ساله junior در دانشگاه میسوری کانزاس سیتی امیدوار است.

او همکاری با لایحه Drummond, 66 دیرین حامی ساندرز که می گوید پانک راک ریشه در قرعه کشی او را به سناتور با نام تجاری از سیاست است.

در اولین درب در دهان پارک به سرعت در حال تغییر محله در جنوب شهر کانزاس دروموند می دهد جواهر سریع درس خود را در ضربه زدن به استراتژی است.

"شما بد گویی کردن سه بار با افزایش حجم و شور و شوق" او می گوید. "شما می خواهید آن را به تلگراف" من می خواهم به صحبت می کنند به شما بسیار بسیار سپاسگزارم اما شما نمی خواهید آن را به دست کشیدن از عذاب به عنوان در 'باز کردن و یا ما ضربه در.' "

جواهر می گوید کسانی که جواب درب مورد نصب بدهی های دانشجویی و اعضای خانواده بدون مراقبت های بهداشتی. او می گوید: او ترس او نمی خواهد بود قادر به پرداخت هزینه داشتن کودکان خود را زمانی که او مسن تر است.

"من احساس به دام افتاده در حال حاضر و من احساس می کنم مثل [دعوت] تنها کسی که در حال حاضر که در حال مبارزه برای آینده است که واقعا قابل زیستن. یک روز من می خواهم به خود را در خانه" او به آنها می گوید. "چگونه می توانم انجام دهم که اگر من در حال حاضر ده ها هزار دلار در بدهی؟"

در حدود همان زمان در شمال, کانزاس, شهرستان فلرس می زند بر روی درب از مخلوط یک جامعه است که شامل لاتین و آفریقا و مهاجران ویتنامی.

"من nombre es Ricardo Flores," او می گوید. "Vengo د hablarles un poquito د برنی ساندرز."

ماریا پرز, 30, آغوش درب و گوش به عنوان فلرس می پرسد به صحبت در مورد ساندرز' نامزدی. سه تا از او پنج فرزند چسبیده به پاهای او را و چشم خود را متمرکز بر روی رنگارنگ مبارزات انتخاباتی آگهی و او دست خود را.

پرز اذعان نا آشنا بودن با ساندرز اما به وعده خود بحث مبارزه با او ، او می گوید فلرس او تنها فرد از هر انتخاباتی که زدم در درب.

فلورس حرکت سر خود را. او می گوید آن را "دیوانه" است که نامزدهای دیگر نیست در بازدید از محله. اما او همچنین می بیند آن را به عنوان یک نشانه آن است که کار خود را برای ساندرز می توانید تفاوت را.

"من به نوعی احساس می کنم که اگر من به برخی از مردم به رای دادن است که نمی خواهد رای داده اند در غیر این صورت" فلورس می گوید. "شما می دانید من از نوع رای دادند در راه است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب