ویروس-Skirting ایالات متحده مجموعه ای از کشتی های جنگی نیروی دریایی ثبت: 23 پورت تماس رایگان هفته در دریا

بزرگنمایی این تصویر یو اس اس سن جکینتو می گذرد مجسمه آزادی در ماه مه سال 2017. روز پنجشنبه هدایت موش

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یو اس اس سن جکینتو می گذرد مجسمه آزادی در ماه مه سال 2017. روز پنجشنبه هدایت موشک رزمناو یکی از دو نیروی دریایی که شکست یک رکورد برای روز متوالی در دریا. اسپنسر پلات/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسپنسر پلات/گتی ایماژ

با تشکر برای تلاش های خود را به هدایت روشنی از سراسر جهان coronavirus همه گیر نیروی دریایی ایالات متحده می گوید دو جنگی آمریکا که تنظیم بادبان در اواسط ژانویه را شکست, مدرن, رکورد پنج روز متوالی در دریا نیروی دریایی ایالات متحده عروق سطحی.

این بود که به سختی خود را ماموریت اصلی طرح است. زمانی که هسته ای-صفحه ناو هواپیمابر USS Dwight D. Eisenhower و هدایت موشک رزمناو یو اس اس سن جکینتو چپ خود را در خانه در بندر نورفولک., 161 روز قبل COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس هنوز حتی نام برده شده است.

آنها به عنوان بخار پز به سمت آب های خاورمیانه, دور weightier در ذهن جنگی' ملوانان از یک ویروس کشنده بود اعتصاب توسط ایران در عراق پایگاه نظامی یک هفته زودتر و چشم انداز درگیری بیشتر در منطقه خليج فارس.

قبلی در دریا رکورد 160 روز تعیین شده بود توسط ناو یو اس اس تئودور روزولت یکی دیگر از ناو هواپیمابر ایالات متحده در ماه های بعد گردید. حملات 11.

که کشتی مجبور شد به حوض در گوام در اواخر ماه مارس توسط یک COVID-19 در هیئت مدیره شیوع بیماری که منجر به حذف آن کاپیتان و عفونت بیش از 1000 خدمه پس از یک پورت در ویتنام است.

به عنوان اپیدمی گسترش و آیزنهاور و ناوهای اسکورت آن سمت گذشته مدیترانه پورت بدون توقف اجتناب پورت خواستار شد سیاست رسمی حامل ،

"در ماه مارس, من معلق آزادی پورت بازديد به منظور کاهش احتمال گسترش و ابتلا به ویروس در سراسر ناوگان" جیمز میلر ، Malloy فرمانده ناوگان 5 ایالات متحده می گوید در نیروی دریایی نشریه برجسته رکورد جدید. "در طول این همه گیر حفظ ناوگان warfighting آمادگی در حالی که اطمینان از ایمنی و رفاه ما ملوانان شده است اولویت من."

با وجود این گاه به گاه "جراحی, ساحل, پیک نیک" و کباب کردن ممنوع در حامل بکر به معنای سهولت non-stop دریانوردی 23 هفته دو رکورد-تنظیم کشتی شده اند در جریان ثابت کرده اند که یک روحیه-به چالش کشیدن مسابقه دو ماراتون.

"این تلخ و شیرین احساس" بیل گلدبرگ یک هوایی نیروی دریایی خدمه روی عرشه کشتی آیزنهاور می گوید NPR رکورد شکنانه سفر او شده است بخشی از. "ما در نیروی دریایی ثبت کتاب اما برای چیزی است که من هرگز می خواهم به انجام دوباره."

"سخت ترین قسمت تا کنون" گلدبرگ می افزاید: "در حال دور شدن از دوستان و خانواده در آنچه که واقعا به نظر می رسید پر سر و صدا در آمریکا است."

این حامل افسر فرمانده به حال تنها ستایش برای خود قایقرانی خدمه.

"کشتی های ما باقی می ماند و مصمم در برابر سختی و این شاهکار به یاد ماندنی را ما خدمه و نیروی دریایی قوی تر" سروان. کایل هیگینز است به نقل از گفتن حامل گروه اداره امور عمومی. "من بسیار افتخار از زنان و مردان جوان من در ورق عرشه هر و هر روز. تعهد خود را به این ماموریت چیزی است که باعث می شود ما نیروی دریایی بزرگترین نیروی مبارز جهان تا به حال دیده می شود."

روشن نیست چقدر دیگر رکورد-تنظیم کشتی های جنگی باقی خواهد ماند در دریا.

"واقعیت این است که کار ما نیست انجام می شود" سروان. ادوارد Crossman سن جکینتو را افسر فرمانده می گوید نیروی دریایی سرویس خبری. "ما نمی رهبری خانه نشده است و ما در مسیر ضربه رکورد قبلی خارج از آب است."

با توجه به پرواز عملیات برنامه ریزی شده برای روز شنبه یک جشن دو کشتی که بیش از رکورد قبلی است که با توجه به محل شنبه خواهد بود که خود را 163rd روز در دریا.

هیگینز آیزنهاور را افسر فرمانده می گوید آسوشیتد پرس او دستور داد یک گشت و گذار و چمن شام برای خدمه به دنبال "یک کیک و بستنی."

و وجود دارد خواهد بود در عین حال یکی دیگر از رکورد اما فقط برای یکی از دو کشتی جنگی — یکی از آخرین بار است که کشتی را به نورفولک.

آخرین مطالب