Coronavirus افزایش برای نظامی آمریکا در اوکیناوا می افزاید: به Soured روابط وجود دارد

بزرگنمایی این تصویر در تصویر 2019, فرماندار اوکیناوا دنی Tamaki روز سه شنبه سوال ایالات متحده اقداما

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

در تصویر 2019, فرماندار اوکیناوا دنی Tamaki روز سه شنبه سوال ایالات متحده اقدامات لازم برای جلوگیری از coronavirus از گسترش در این جزیره است. بهروز مهری/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بهروز مهری/خبرگزاری گتی ایماژ

روابط بین بیش از 25000 ایالات متحده نیروهای نظامی در اوکیناوا و ژاپن که جزیره 1.5 میلیون نفر بوده است تیره و تار بر آلودگی جرم و جنایت و ازدحام بیش از حد در ارتباط با 31 آمریکا پایگاه های نظامی وجود دارد. در حال حاضر شیوع جدید COVID-19 موارد در میان آمریکایی خدمات اعضای مستقر در ژاپن جنوبی قلمرو چیز ساییده شده همه چیز بیشتر است.

همانطور که از شنبه, 100 مورد جدید از COVID-19 شناسایی شده اند در هفته گذشته در پنج پایگاه های آمریکا در اوکیناوا با توجه به ژاپن مستقل Kyodo News agency. فراتر از این پایگاه که در آن تنها سه مورد قبلا تایید شده است اوکیناوا تا به حال نسبتا کم تاثیر از این بیماری گزارش 148 عفونت و هفت مرگ و میر.

در یک آخر هفته در کنفرانس خبری در اوکیناوا رژیم صهیونیستی است. دنی Tamaki به نام خروش از coronavirus موارد در میان پرسنل نظامی ایالات متحده "بسیار تاسف بار" با توجه به آژانس خبری رویترز.

"من نمی تواند کمک کند اما باید قوی و تردید در مورد نظامی ایالات متحده اقدامات برای جلوگیری از عفونت" رویترز به نقل از Tamaki گفتن خبرنگاران در حالی که با استناد به گزارش های آمریکایی خدمات اعضای رفتن پایه برای استقلال روز, ساحل, احزاب و شب زنده داری منطقه بازديد حدود 4 جولای.


"این بسیار تاسف بار است که وجود داشته است تعداد زیادی از عفونت ها در میان کسانی که در ارتباط با ارتش ایالات متحده بیش از یک دوره کوتاه از زمان" The Asahi Shimbun به نقل از فرماندار عنوان کرد و گفت: روز شنبه "هنگامی که اوکیناوا استانی و دولت با هم کار برای جلوگیری از عفونت."

روز سه شنبه یک روز قبل از یک قرار ملاقات با فرماندار اوکیناوا برای بحث در مورد جدید شیوع کروناویروس, ژاپنی, وزیر دفاع تارو Kono به خبرنگاران گفت که مشکلات با COVID-19 گسترش به تمام پایگاه های نظامی ایالات متحده در ژاپن نه فقط کسانی که در اوکیناوا.

"ما کشف کرده اند که تعدادی از مشکلات" آسوشیتد پرس به نقل از Kono عنوان کرد و گفت در حالی که اشاره کرد که آن نامشخص مشکلات داشت و پس از مقامات ژاپنی پرسید: برای کسب اطلاعات از ارتش ایالات متحده. "ما باید به شدت به بررسی وضعیت نظامی آمریکا در ژاپن است."

به دلیل وضعیت نیروهای قرارداد مانع متحده پرسنل نظامی و خانواده های آنها از حوزه قضایی آمریکا خدمات اعضا منوط به ممنوعیت سفر به ژاپن تحمیل کرده است در ایالات متحده و 129 دیگر کشورها و مناطق در طول بیماری همه گیر.

روز یکشنبه در چه, ژاپنی, وزیر دفاع به عنوان "بسیار قبر حادثه" یک زوج آمریکایی و دختر جوان که فرود در فرودگاه بین المللی توکیو فرودگاه هاندا در مورد آزمايش قرار COVID-19 پس از ورود در مسیر به تفنگداران دریایی آمریکایی در پایگاه هوایی در تمب. Kono گفت: من به دروغ اعلام کرد آنها خواهد بود سفر به پایه با ماشین شخصی که در واقع آنها در زمان یک پرواز تجاری وجود دارد و پس از آن به آزمایش مثبت برای ویروس.

سرهنگ ژنرال Kevin B. اشنایدر که دستورات همه نیروهای آمریکایی در ژاپن در روز شنبه تمدید از طریق Aug. 13 یک COVID-19 اضطراری برای بهداشت عمومی در اعلامیه برای همه پایگاه های نظامی ایالات متحده در ژاپن است. این بدان معناست که تمام باشگاه ها و میله سرو pachinko و همچنین بازارهای کک, کنسرت, رستوران, غذاخوری, استفاده از جرم حمل و نقل و ورزشگاه خاموش پایه ادامه خواهد داد ممنوع برای پرسنل نظامی آمریکا در ژاپن است.

دو سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده در پایگاه اوکیناوا که قرار است در مستند پس از آخرین شیوع. با هم, U. s. Marine Corps Air Station Futenma و اردوگاه هانسن حساب برای حداقل 62 از موارد شناخته شده.

این Futenma پایگاه هوایی واقع شده است که در پر جمعیت منطقه شهری است در مرکز جدال مداوم با بیش از ارتش ایالات متحده قصد دارد به انتقال آن به بخش دیگری از این جزیره است. در یک همه پرسی در سال گذشته 70 درصد از اوکیناوا رای دهندگان را رد کرد و نگه داشتن پایگاه هوایی در این جزیره است.

مقامات محلی شکایت دارند که ارتش ایالات متحده شده است به اندازه کافی در آینده در مورد جزئیات که آلوده شده است و جایی که آنها شده اند در طول موج اخیر در coronavirus موارد است.

"ما هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا تعداد زیادی از عفونت ها ساخته شده است آن را دشوار برای ارتش ایالات متحده به دقت درک جزئیات و یا اگر آنها را به جزئیات, اما فاش نمی شود" ناشناس استانی دولت گفت: با توجه به The Asahi Shimbun. "ما همچنین نگران در مورد اینکه آیا ایالات متحده در بیمارستان نظامی خواهد بود قادر به مقابله با یک وضعیت که در آن بسیاری از بیماران دچار عوارض جدی."

نیروهای آمریکایی را تصرف اوکیناوا 75 سال پیش در آخرین نبرد عمده ای از جنگ جهانی دوم ، ایالات متحده اداره این جزیره تا سال 1972 زمانی که کنترل خود را واگردانی به ژاپن است. جزیره اکانت در کمتر از 1 ٪ از ژاپن مساحت اما 70 درصد از زمین های اشغال شده توسط ارتش ایالات متحده در ژاپن در اوکیناوا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن