نیویورک به نیاز به اطلاعات تماس از مسافران هوایی از ایالات متحده است که باید قرنطینه

بزرگنمایی این تصویر ورود مسافران پیاده روی توسط یک COVID-19 سفر مشورتی ثبت نام در منطقه ادعا چمدان د

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ورود مسافران پیاده روی توسط یک COVID-19 سفر مشورتی ثبت نام در منطقه ادعا چمدان در شهر نیویورک فرودگاه لاگاردیا. ایالت نیویورک است که نیاز به مسافران از کشورها در آن قرنطینه لیست برای نشان دادن اثبات این که آنها به تکمیل یک فرم با اطلاعات تماس خود را. کتی Willens/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کتی Willens/AP

مسافران پرواز به نیویورک از برخی ایالات در حال حاضر نیاز به نشان می دهد که اثبات آنها به تکمیل یک فرم با اطلاعات تماس خود را و برنامه سفر قبل از آنها می توانند ترک فرودگاه در سراسر دولت است.

شروع روز سه شنبه تیم که شامل افسران پلیس را ملاقات مسافران در ورود به دروازه برای بررسی در صورتی که سفر فرم تکمیل شده بر روی کاغذ و یا آنلاین رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو روز دوشنبه اعلام کرد.

این حرکت بخشی از دولت در تلاش برای اجرای آن 14 روز قرنطینه مورد نیاز برای مسافران از 19 محدود متحده با افزایش تعداد افراد آزمایش مثبت برای coronavirus.

"ما نمی تواند در یک وضعیت که در آن ما باید افرادی که از کشورهای دیگر در این کشور آوردن این ویروس دوباره" کومو در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت. "آن است که ساده است."

مسافران که ترک فرودگاه در ایالت نیویورک بدون پر کردن یک فرم می تواند 2000 دلار جریمه می شود و نیاز به حضور در یک جلسه و تکمیل اجباری قرنطینه.

هنوز معلوم نیست اما چگونه دولت را به مطمئن شوید که بازدید کنندگان از محدود متحده که آیا پر کردن فرم را به دنبال خواهد داشت دولت را 14 روز در قرنطینه نیاز است که بخشی از یک حکم اجرایی فرماندار صادر شده در اواخر ماه گذشته.

در مورد تعداد هشدارهای یا استناد است که صادر شده است به هر بازدید کننده که نمی self-قرنطینه برای 14 روز پس از آنها به زمین در نیویورک, Caitlin Girouard یک سخنگوی Cuomo, پاسخ به NPR با ایمیل: "ما مراجعه کنید تمام مواردی که یک قرنطینه لازم است به بخش بهداشت محلی برای پیروی و دنبال کردن."

رهبر حزب جمهوری خواه قانونگذاران در ایالت نیویورک در مجلس سنا به نام شرایط جدید برای مسافران هوایی قرار داده و در محل توسط دولت از فرماندار دموکرات یک "نفس بیش از حد از قدرت" است که "نقض آزادی های مدنی از نیویورک و شهروندان در سراسر این کشور" ایالت نیویورک عمومی رادیو کارن دویت گزارش.

"این است که قرار دادن ناخوشایند حصیر در نیویورک درب" ایالت نیویورک بهداشت ، راب Ortt در بیانیه ای گفت. "چنین اقدام خواهد شد نگه داشتن مردم و پول خود را دور در یک زمان هنگامی که کسب و کار ما به آنها نیاز دارید بیشتر."

با وجود نیویورک پایین COVID-19 عفونت نرخ کومو گفت: او همچنان نگران آن است که دولت است "نه مهر و موم حباب."

"این در آمد از طریق فرودگاه" فرماندار اشاره کرد. "آن را در از طریق فرودگاه یک بار دیگر."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن