به یاد کارگران خط مقدم را از دست داده به COVID-19

بزرگنمایی این تصویر ایزابل Seliger برای NPR از آن شده است و پنج ماه پس از رمان coronavirus شرو

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399
Many front-line workers continued serving others during the pandemic but lost their lives in the battle with COVID-19.
بزرگنمایی این تصویر
ایزابل Seliger برای NPR

از آن شده است و پنج ماه پس از رمان coronavirus شروع به آلوده کردن آمریکایی ها. پس از آن ایالات متحده بیش از 119,000 مردم به این بیماری باعث می شود — COVID-19.

بنابراین بسیاری شده اند را لمس مرگ خانواده و دوستان است. در اینجا ما به یاد داشته باشید فقط تعداد کمی از کسانی که به ادامه کار در این بیماری همه گیر به دلیل شغل خود را به نام این و که در نهایت جان خود را از دست.


بزرگنمایی این تصویر

در آخرین شام ایو-امانوئل Segui تا به حال با خانواده اش "ما به این مواد غذایی آفریقایی و هنر مرکز در هارلم" دختر خود را Morit Segui به یاد می آورد. "پدر من اصرار داشت [در] این شام و من مشغول با کار ما را نگه داشته و هل دادن آن را به عقب." حسن نیت ارائه میدهد از Morit Segui پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از Morit Segui

ایو-امانوئل Segui, 60

داروساز در یانکرز, n. y.

"من فکر می کنم که او فقط فکر کردم:" کار به عنوان معمول است. وجود دارد بسیاری از افراد بیمار و حتی بیشتر از یک دلیل برای من به کار' " دختر خود را Morit Segui, یک پزشک مقیم و OB-GYN در برانکس می گوید از پدرش.

شنیدن ایو-امانوئل Segui ترک صوتی برای دختر چوپان

  • <iframe src="https://www.npr.org/player/embed/872865209/875296756" width="100%" height="290" frameborder="0" scrolling="no" title="NPR صدا تعبیه player">

ایو-امانوئل Segui شده بود یک داروساز در ساحل عاج برای بیش از 10 سال از زمانی که ناآرامی های سیاسی خانواده را مجبور به ترک در سال 2004. خانواده و مهاجرت به آمریکا برای آنچه که او گفته بود: "فرصت های بهتر."

اما Segui تا به حال یک زمان سخت گرفتن مجوز داروخانه در ایالات متحده است. وجود یک زبان مانع صحبت او در فرانسه و مهارت های لازم برای داروسازان در ساحل عاج بسیار متفاوت تر مثل این است که یک پرستار است.

Morit می گوید پدر او در زمان صدور مجوز داروخانه آزمون هشت بار. او هرگز تا به — و در نهایت به تصویب رسید.

Segui کردم یک کار در یک جامعه داروخانه در مرز یانکرز و برانکس حدود دو سال پیش اما او همچنان به پایان می رسد دیدار به عنوان یک گاراژ پارکینگ همراه در نیوجرسی درگذشت او در مارس 6 از COVID-19.

"من بسیاری از خاطرات خوب رو به رشد در ساحل عاج با پدر من است. رفتن به بستنی یکی از شاد ترین چیز است. سفر از طریق کشور با او بود. من عاشق رانندگی به دلیل که او به من آموخت که چگونه به درایو" Morit می گوید.

و او از روی علاقه به یاد می آورد او را به ماندن تا دیر وقت با او را در شب پس از نقل مکان به ایالات متحده کمک به او را ترجمه مشق شب خود را (زبان اصلی در ساحل عاج در فرانسه است) به طوری که او می تواند از طریق آن دریافت کنید. "وقتی که من رفتن را از طریق همه چیز خود را که من پیدا کردم همان فرهنگ لغت ما استفاده می شود برای ترجمه هر کلمه," او می گوید.

Morit آخرین حافظه از پدر خود که او را ملاقات در نقطه نیمه راه در دو ساعت رفت و آمد است.

"آن زمان برای رویای خود را تحقق یابد. هیچ کس انتظار می رود او را به مرگ به زودی پس از کار کردن خیلی سخت است" او می گوید.


بزرگنمایی این تصویر

خوزه دیاز آیالا با دختران خود Gianna چپ و Laylanny در سال 2015. امیلی براندون/حسن نیت ارائه میدهد از Grisel Pineda پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
امیلی براندون/حسن نیت ارائه میدهد از Grisel Pineda

خوزه دیاز آیالا 38

پلیس گروهبان در پالم بیچ ایالت فلوریدا.

"این خوب است که یک افسر پلیس از آنجا که شما در حال کمک به مردم است. شما مردم را نجات دهد و این ترسناک است, اما شما در حال صرفه جویی مردم می گوید:" او 7 ساله به دختر, بیانکا.

"او وعده داده بود که دختران برخی از سفرهای بیش از تابستان است. و دختر ما quinceañera در حال آمدن است و این یک معامله بزرگ به خصوص برای پدر و مادر. و من می دانم که او کار زیادی برای آن نیز می گوید:" Grisel Pineda, دیاز, Ayala سابق همسر و دختران خود را با اشاره به آمدن از سن مراسم جشن برای آمریکای لاتینی.

گروهبان. خوزه دیاز آیالا یک افسر در پالم بیچ شهرستان کلانتر دفتر در فلوریدا. مرگ او در 4 آوریل در سن 38 از عوارض ناشی از COVID-19.

او در پشت سمت چپ سه دختر همه با سن کمتر از 15. آنها و مادر خود را به یاد داشته باشید دیاز آیالا به عنوان کسی که همیشه می تواند آنها را به خنده.

"من نامزدان به بازی گرفته و از او می گوید:" دختر Gianna, 10. "این یک A/B گفتگو بنابراین C راه خود را از آن!"

دیاز آیالا 7 ساله به دختر, بیانکا می گوید پدر او در زمان او در ماجراهای مانند رفتن سواری در کارناوال. "من فکر می کنم او سوار ترسناک یکی با من. من فکر می کنم چون من می ترسم. من فکر می کنم من نشسته در دامان خود و یا من کنار او نشستم. من همیشه برگزار شد دست خود را با دو دست چون دست خود را واقعا بزرگ است."

پیندا او طلاق گرفته بود از Diaz آیالا اما می گوید این دو باقی مانده دوستان است. "او بسیار محافظ از دختران را به پسران است."

یک بار دیاز آیالا در بر داشت که او فرزند ارشد دختر Laylanny شده های چسبنده خرس با یک پسر در مدرسه است. "و گفت:" هیچ هیچ هیچ. شما تنها سهم خود را gummy bears با پدر خود و آن! بیشتر gummy bears برای بقیه سال تحصیلی!' "پیندا به یاد می آورد.

پیندا می گوید که پس از همه گیر کردم بدتر دیاز آیالا شد اضافه کار در کلانتر را — با وجود خطرات — برای برخی از پول خرج اضافی.

دختران خود را از دست داد ارائه دهنده خود را, محافظ خود. اما بیشتر از آن می گوید 14 سال Laylanny آنها از دست رفته خود را بهترین دوست.

"او جوان در قلب است. راه او به شما صحبت او فقط به صحبت شما مثل شما بودند هم سن و سال او ، مثل شما بودند, مانند, برابر," او می گوید.


بزرگنمایی این تصویر

رز هریسون او را نگه می دارد جدیدترین نوه او 10 در ماه ژانویه است. حسن نیت ارائه میدهد از آماندا ویلیامز پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از آماندا ویلیامز

رز Harrison 60

پرستار در همیلتون علا.

"او تمام عمر خود را. او سه شغل بیشتر از زمان. او عاشق خانواده اش" دختر آماندا ویلیامز می گوید: مادر او. "مادر مطلق بود تعریف از خود گذشتگی. عشق خالص از خود گذشتگی. او طبیعی دهنده."

رز هریسون کار شغل پرستاری و متعلق به یک رستوران کباب با شوهرش. او مادر سه و در یکی دیگر از جایزه نقش او یک مادر بزرگ به 10.

هریسون مراقبت برای بیماران در دو خانه سالمندان در آلاباما در طول زندگی حرفه ای خود را تا زمانی که او درگذشت COVID-19 مارس در 6. او 60.

"مادر رفت به مدرسه پرستاری بعد در 20s خود را هنگامی که نساجی در کارخانه او کار می کرد در بسته. به عنوان تأسف آن بود که در آن زمان در واقع یک برکت و رحمت" ویلیامز می گوید. "او قادر به ورود به حرفه پرستاری بود که قطعا او را خواستار است."

ویلیامز می افزاید که مادر او یک محرک برای او. "مدرسه پرستاری بودن دشوار است آن را به عنوان او قادر به فشار از طریق آن با شما می دانید ما سه فرزند. و من استفاده از آن به عنوان الهام بخش من چون من یک مادر مجرد وقتی که من رفتم از طریق دانشکده پرستاری و من تا به حال سه فرزند کوچک است. و بنابراین من فکر کردم اگر او می تواند آن را انجام دهد من می توانم آن را انجام دهد.' "

هریسون شده بود یک پرستار برای 30 سال است.

"من فکر می کنم او فقط او را در نظر نمی خودش اول; او همیشه دیگران قبل از خودش را بنابراین من می دانم که او بیشتر نگران ساکنان دیگر از خودش" ویلیامز می گوید.

او از روی علاقه به یاد مادرش, بازی, خنده و رقص با او نوه.

"او فقط یک لودگی لودگی میکنند از آلاباما است که ذهن او صحبت می کنند" ویلیامز به یاد می آورد. هریسون عاشق آلاباما فوتبال و کشور مواد غذایی — او بهترین و شناخته شده برای او پودینگ موز و توت فرنگی نان روغنی.

"خانواده او همه چیز است. او بنیاد خانواده ما. او بود که همه او را تبدیل به آسایش."


بزرگنمایی این تصویر

Gianmarco Bertolotti در خانه اش در آستوریا در محله کوئینز. حسن نیت ارائه میدهد از Monique Bertolotti پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از Monique Bertolotti

Gianmarco Bertolotti, 42

میسون در Lenox Hill بیمارستان در شهر نیویورک

"من می خواهم به مطمئن شوید که نور خود زندگی می کند, شما می دانید او را از ما گرفته شد در چنین یک راه تاریک. من می خواهم به مطمئن شوید که مردم به یاد داشته باشید او می گوید:" Bertolotti خواهر Monique.

Gianmarco Bertolotti همیشه خلاق, خواهر خود را می گوید. او عاشق رفتن به کنسرت و هنر — که همان خلاقیت به او کمک کرد تا تبدیل به یک ماسون در Lenox Hill بیمارستان در شهر نیویورک است.

Bertolotti نگه داشته و رفتن به محل کار تا زمانی که او در بیمارستان بستری شد خود را در 15 آوریل پس از مبتلا به ذات الریه در هر دو ریه ها. او در تاریخ 22 آوریل پس از عقد قرارداد COVID-19 در حالی که در ادامه به کار می کنند.

Bertolotti عاشق New Orleans — فرهنگ و موسیقی — که او را کشف و تصادف و به اشتراک گذاشته شده با Monique.

"برادر من مثل یک اکسپلورر در زندگی شما می دانید و پس از آن او به کاوش و بدون محدودیت" مونیک می گوید. او می گوید: او رفت و به نیواورلئان در یک سفر متقابل کشور برای اولین بار خود را با دوستان. "برادر من کشیده شد به همان چیزهایی که من کشیده شد ، او عاشق موسیقی است. او عاشق مردم است. او دوست داشت مانند آزادی بیان پایین وجود دارد."

در به خاطر سپردن Bertolotti اعضای خانواده اش می گویند که آنها می خواهم به مانند او را — برای پیدا کردن راه های بیشتر برای لذت بردن از زندگی.

"عموی من می خواهد به زندگی نزدیک تر به آرامی و نه به چیزهای کوچک عرق. من می خواهم به بررسی زندگی بدون محدودیت مانند برادر من بود," مونیک می گوید. "من دوست دارم برای پدرم به انجام چیزی مشابه به همین. پدر من بسیار و بسیار مسئول است اما این از دست دادن فوق العاده ای است برای او. برادر من بهترین دوست خود."


بزرگنمایی این تصویر

زلاتکو Veleski در ماه اوت 2016 در پشت بام یک ساختمان در شهر نیویورک است. حسن نیت ارائه میدهد از کاترینا Veleska پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از کاترینا Veleska

زلاتکو Veleski و 53

ساختمان پورتر در شهر نیویورک

"همه چیز در مورد مادر من و او. روز ولنتاین, روز زن, روز مادر, روز تولد او. او شگفت زده او در هر زمان — او خواهد آمد با گل و یا هر چیزی فقط به مانند او را احساس بهتر است. او فقط به حال این نوع از قلب" کاترینا Veleska می گوید از پدرش.

زلاتکو Veleski — شناخته شده به عنوان Goldy به دوستان — یک مرد خانواده و یک قهرمان برای همکار خود کارگر. او یک کارگر نگهداری در برج های دوقلو در طول هفت. حملات 11 — و فرار کرد. Veleski فعال بود در اتحادیه کارگری ابراز نگرانی در مورد ایمنی و بهداشت از همکاران او در طول بیماری همه گیر.

او تا مارس 30 و سپس آزمایش مثبت برای coronavirus. او در 8 آوریل در سن 53.

Veleski دختر کاترینا, 26 می گوید پدر و مادر خود را به اشتراک گذاشته یک پیوند قوی. ملاقات آنها در مقدونیه که در آن پدر بزرگ شده, زمانی که مادر او در یک سفر وجود دارد. آنها پس از ازدواج او را به آمریکا آمد با همسر جدید خود را.

"من بیش از وجود دارد برای مرخصی و ملاقات آنها با یکدیگر مورخ به مدت 10 روز و او فقط می دانست که او یک" دختر می گوید. مادر او بود 19 در آن زمان است. "آنها جدایی ناپذیر بودند. هر کاری که پدرم انجام داد اين بود كه با او. او هر چیزی را که او انجام داد برای او."

کاترینا به یاد می آورد 50th birthday party آنها انداخت برای پدرش در کلیسا خود را. "من دو برادرزاده وجود دارد — که او دو نوه — و آنها با قرار دادن کیک در چهره اش است که در هر کسی تولد او یکی از اولین برای قرار دادن کیک در چهره خود را. همه را دیدم مامان کنار او به طوری که آنها در زمان است که به عنوان یک فرصت برای فقط جیغ,'،' ... ما فقط مسخ شده چقدر عشق آنها هنوز هم بعد از آن همه سال."

Veleski درگذشت دو روز قبل در 32 سالگرد.

"او احساس می کند مانند او اساسا خود را از دست داده ، ... آن را فقط سخت روز به روز. این یک روز را بدون او" کاترینا می گوید: مادر او.


بزرگنمایی این تصویر

Devin دیل فرانسیس پیشنهاد به Micaela اسکات در سال 2018 است. حسن نیت ارائه میدهد از Micaela اسکات پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از Micaela اسکات

Devin دیل فرانسیس 44

رادیولوژی تکنسین در میامی

"او یک پسر خوب پدر بزرگ و بزرگترین همسر روح شما می دانید بسیار سخت کارگر ... و یک آشپز خوب," Micaela اسکات می گوید از نامزد.

Devin دیل فرانسیس یک خط مقدم کارگر بیش از دو بار. بیمارستان رادیولوژی تکنسین نیز تا به حال یک کار با یک شرکت هواپیمایی.

او ماه دور از ازدواج هنگامی که او درگذشت COVID-19 در 8 آوریل. فرانسیس شناخته شده بود به عنوان چسبنده خرس با دوستان خود را هنگامی که او جوان تر بود. و او دوست داشت به طبخ.

او هوشمند بود دوست داشتم به کرک, جوک و شد "تیز هوش" اسکات می گوید. "او را قرار داده و یک لبخند بر روی صورت خود. ... هیچ چیز واقعا به او کردم."

دختر خود Dekayla تبدیل 11 مه.

"او بسیار خجالتی است. اما اگر شما او را می دانستم که شما می خواهم هرگز واقعا او را دیوانه" اسکات می گوید.

او از روی علاقه به یاد می آورد زمانی که آنها مشغول شدم:

"هنگامی که به او پیشنهاد ... کریسمس بود; او پیشنهاد شده به من 'علت هنگامی که ما برای اولین بار ملاقات, ملاقات ما در اطراف کریسمس. من می خواستم یک عطر. ... تا زمانی که من آن را باز کرد من خیلی خوشحال شد. مانند خدای من او شدم من — پس من فکر کردن که من کردم. من هیجان زده در مورد آن است. ما رفت و به خانه پدر و مادر. بعد از آن روز او پیشنهاد کرد به من."


بزرگنمایی این تصویر

Esequiel "Zeke" کیسنرس با همسرش, Brenda کیسنرس چپ و دختر خوانده انجی مونرو. حسن نیت ارائه میدهد از انجی مونرو پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از انجی مونرو

Esequiel "Zeke" Cisneros 64

پرستار در یک بیمارستان روانی در پزشکی دریاچه بشویید.

"برای من او فقط یک واقعی پشتیبانی تمام وقت. مانند روشن بود که او وجود دارد, بدون توجه به آنچه برای ما — بنابراین برای من," انجی مونرو می گوید از ناپدری او را. "او مثل یک موفق باشید نشانه است که شما می دانستم که شما همیشه در جیب شما."

Esequiel "Zeke" کیسنرس شد یک پرستار کار با بیماران روانی در بیمارستان دولتی شرقی در پزشکی دریاچه بشویید. او قراردادی COVID-19 و درگذشت در مارس 13, دو روز قبل از سالگرد ازدواج 25.

"او ظاهرا برداشت از یک زن و شوهر [از] حلقه برای من تولد مامان در ماه ژوئن و او را برداشت از 25-سالگرد حلقه. ... بنابراین ما ... تا به حال برای دریافت آن. و است که واقعا یک چیز سخت به انجام" مونرو می گوید.

کیسنرس شده بود یک پرستار برای 20 سال کار در کنار همسرش, Brenda همچنین یک پرستار در بیمارستان است.

"واضح بود که او در مورد مراقبت از مردم است. شما باید یک پرستار است. من فکر می کنم آن را روشن است که او مراقبت, درباره ما, هم," او می گوید. "هر زمان که هر چیزی که اتفاق می افتد, استرس زا, شما می دانید, زندگی استرس زا هستند و یا در هر زمان که ما نیاز به چیزی. او همیشه وجود دارد برای ما."

کیسنرس عاشق خواندن در مورد موضوعاتی مانند تاریخچه و اقتصاد – نوشت و داستان.

"این نوع از آرام بخش برای صحبت کردن با او. یک چیز برای مطمئن, با Zeke این است که اگر شما شروع به صحبت کردن به او, شما knew you were gonna be وجود دارد برای چند ساعت. آن را مانند یک مکالمه کوتاه," مونرو می گوید.

و او می گوید: او واقعا او را دوست داشت مادر — و به او بگویید بسیاری از جوک ها.

"من می دانم که برای یک واقعیت است که او فقط عاشق مادر من از صمیم قلب مانند او مظهر یک نجیب زاده. او از نوع پسر است که باز کردن درب برای او. ... او خواهد خرید گل رز و گل و مانند هر روز و هر هفته," او می گوید.

این زن و شوهر تا به حال مطابق با سگ خود بود ریکی و او بود که لوسی نام برای شخصیت های کلاسیک تلویزیون طنزهای "من عاشق لوسی."

"من تمام راه را از طریق کارشناسی و مدرسه گراد به عنوان یک مادر تنها و من نمی ساخته اند آن را بدون او" مونرو می گوید. "او که اعتماد به نفس اعتماد به نفس در شما است که شما را ندارد. هرگز وجود هر گونه شک و تردید در توانایی من است. او به من گفت: شما شگفت انگیز, شما می دانید, شما می توانید آن را انجام دهد.' و من می دانستم که او بود که برای بسیاری از مردم است."


بزرگنمایی این تصویر

Erlin گلرزا, 66 بود که در شهر نیویورک راننده اتوبوس. حسن نیت ارائه میدهد از اتحادیه کارگران حمل و نقل پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از اتحادیه کارگران حمل و نقل

Erlin گلرزا, 66

راننده اتوبوس شهر نیویورک

"او عاشق کلیسا. او عاشق شغل خود را" آنا ماریا گلرزا می گوید او از 42 سال. "او همیشه می خواستم برای کمک به مردم. که یک چیز دیگر این است که اگر کسی نیاز به کمک به او را به آنها بگویید که شما می دانید " من اینجا هستم. اگر شما نیاز به من می تواند به شما کمک کند.' "

Erlin گلرزا سوار شهر نیویورک اتوبوس. او حمل و نقل متروپولیتن راننده اتوبوس و او قرارداد coronavirus در حالی که او مشغول به کار بود — ماه قبل از برنامه ریزی بازنشستگی.

او همیشه دوست داشتم با شنیدن داستان از مردم به تنهایی سفر با اتوبوس.

گلرزا سنگ در دو کلیسای کر. موسیقی مسحور او حتی به عنوان یک پسر در اکوادور. او فقط می خواستم به خواندن.

"هنگامی که او حدود 10 وجود دارد یک گروه کر و او رفت و در یک شب زمانی که آنها تمرین است. و سپس مدیر آمد و او گفت: "نه شما بیش از حد جوان است. شما نمی تواند در اینجا.' و او نشسته در درب برای ساعت تا زمانی که آنها انجام می شود. و هنگامی که او آمد به ایالات متحده اولین کلیسا که او بازدید کرده بود یک گروه کر. او خیلی هیجان زده و او به عضویت گروه کر تا زمان مرگ او. بنابراین او با موسیقی در روح او فکر می کنم."

آنا ماریا می گوید که او نتواند چگونه شوهر خود تماس بگیرید و او را از کار فقط برای چک کردن در. گاهی اوقات او هنوز هم به نظر می رسد برای او در لابی ساختمان خود را.

"او به من بگویید چه زمان او در حال رفتن به می آیند و من می خواهم به او خوش آمد می گوید در درب هر بعد از ظهر و یا در هر شب. گاهی اوقات من فراموش کرده ام و من فکر می کنم او در حال آمدن است. زمانی که شما صرف بیشتر از زندگی خود را با یک فرد و سپس این فرد از بین رفته است و بنابراین سرعت آن سخت است."


جفری Baumbach و همسرش, کارن. حسن نیت ارائه میدهد از Kaila Baumbach پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از Kaila Baumbach

جفری Baumbach, 57

پرستار در استاکتون کالیفرنیا.

"پدرم نوع فرد برای همیشه همه را به خنده. اگر شما همیشه از داشتن یک روز بد و یا نیاز به صحبت با کسی پدر من همیشه می تواند وجود دارد. مهم نیست که چگونه شما را ملاقات پدرم هنگامی که شما او را ملاقات شما خواهد شد فورا او را دوست دارم. ... او فقط یک فرد واقعی و او دوست داشت هر کس می گوید:" دختر Kaila, 26, از پدر او.

جفری Baumbach شد یک پرستار در استاکتون کالیفرنیا. او از COVID-19 در سن 57 در 31 مارس است.

"دلیل اصلی او یک پرستار در پایان دلیل بود که او می خواست برای کمک به مردم" Kaila می گوید. "او همیشه می خواستم برای انجام شد کمک به همه."

Kaila می گوید: او همیشه شگفت زده چگونه پدر او به یاد هر کس او را ملاقات کرد. هنگامی که او را مورد سوال او در مورد این که او آن را به صورت یا نام آن را به یاد ماندنی – این داستان است.

Baumbach خواهد شوخی را تشکیل می دهند پاسخ به سوالات در زمانی که او نمی دانست که یکی از واقعی. خانواده را به آنها تماس بگیرید "Jeffisms." Kaila به یاد می آورد: "او فقط پوزخند شما و به شما بگویم آنچه که او فکر می کردم جواب میده. و آن را معمولا همیشه اشتباه, اما آن را به ما میخندند."

یکی از خاطرات مورد علاقه از پدر او است و او را با خود به خالکوبی هنگامی که او از دبیرستان فارغ التحصیل شد. "من واقعا می ترسم برای رفتن به تنهایی." و پس از آن وجود دارد زمان پذیرش او به کالیفرنیا کالج, او می خواست برای حضور در خارج شد. او ویران شد. پدرش او را برداشت و سوار او را به کالج و خواستار به دانستن آنچه که اتفاق افتاده است. آنها آن را نمیفهمد و او پذیرفته بود.

Baumbach و همسرش, کارن ازدواج کرده بودند برای 33 سال.

"این ایده آل ازدواج. زمانی که من در نهایت ازدواج که دقیقا چگونه من می خواهم ازدواج من بود. پر بود از عشق" Kaila می گوید. "و آنها همیشه نشان داد که چقدر آنها را دوست یکدیگر فقط با انجام چیزهای کوچک. و آنها همیشه قرار دادن هر یک از دیگر ، ... آنها نقش من مدل."

و پدر او بود که همیشه وجود دارد برای هر کس او می افزاید.

"من نمی توانم از او تشکر کنم به اندازه کافی برای اینکه همیشه وجود دارد برای من. من نمی توانم از او تشکر کنم به اندازه کافی برای همه است که او را به من آموخت. من نمی توانم از او تشکر کنم به اندازه کافی برای نشان دادن من چگونه به زندگی را به کمال. و من نمی توانم از او تشکر کنم به اندازه کافی برای آموزش من چه به عشق و محبت من برای من است."


بزرگنمایی این تصویر

اسکات شاهد چپ با دوست خود وینسنت استرادا در Estrada عروسی در ماه دسامبر. حسن نیت ارائه میدهد از وینسنت استرادا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از وینسنت استرادا

اسکات شاهد 34

دستیار دندانپزشکی در آمریکا, کالیفرنیا.

"اسکات واقعا توانایی ترک این تدريجا در همه زندگی می کند حتی اگر او حرکت می کند یا مردم را برای حرکت در آنها هنوز هم به یاد او. آن را بسیار به آنچه او به ما گفت: دوستان خود را — آن را در راه او ما را احساس می گوید:" دوست خود وینسنت Estrada.

اسکات شاهد بود دستیار دندانپزشکی و barista. با وجود زندگی پر مشغله شاهد همیشه زمان برای دوستان خود. آن می تواند خود به خود سفر به بوستون در وسط زمستان و یا به طور منظم شب رقص.

او بیمار شد با COVID-19 و درگذشت در تاریخ 27 مارس پس از دو هفته در بیمارستان بستری شده.

Estrada شناخته شده بود شاهد برای 10 سال. دو ملاقات آنلاین و شروع به گذراندن وقت با هم.

"اسکات بود خیلی راحت با خودش. او واقعا فقط متعلق به که بود او از سن بسیار جوان است. در من نیست. من تا به حال یک زمان بسیار سخت به عنوان یک کون کاتولیک مرد از آمدن به شرایط با چه کسی من بود" استرادا می گوید. "و من به یاد داشته باشید یک زمان ما با هم بودند و پس از آن او فقط او بسیار مستقیم است. او فقط به من تبدیل شده و او می رود و او گفت: "بنابراین ما در حال آشنایی ؟ ما دوستان و یا چه؟' "

Estrada گفت: او نمی داند که آنچه او می خواست او فقط می دانست که او نمی خواست به تنهایی.

"او فقط گفت:" این خوب بو.' و سپس او فقط من را در آغوش کشید" استرادا به یاد می آورد. "من فکر می کنم او را دیدم که من در یک محل دشوار در زندگی من است. او فقط همیشه در اطراف و او به آرامی ساخته شده من خودم دوباره و اعتماد به نفس."

Estrada ازدواج در ماه دسامبر.

"او به من مراجعه کنید تا لباس پوشیدن و ازدواج با مرد دیگری. ... او را به دیدن که من تا به حال [آمده است] تا این لحظه بسیار ویژه. من فقط می تواند اسکات درخشان وجود دارد و لبخند بزرگ بر روی صورت خود," او می گوید.

Estrada به یاد تصویری از شاهد رقص در عروسی خود را.

"آنها در حال انجام یک مکزیکی خط رقص به موسیقی اسپانیایی با اسکات. پس از آن همه Latinos. و سپس در اینجا این آفریقایی, رقص, مرد, این, این, مکزیکی, خط و او را به انجام آن را بهتر از هر کس دیگری."

که آخرین بار Estrada او را دیدم.

The vamps Del Valle, Adelina Lancianese سام لیدز مت Kwong و تیلور هانی کمک گزارش به این پروژه است. Meghan Collins سالیوان گزارش و تولید شده و ویرایش شده به صورت دیجیتال. مایکل مه جری هلمز و کاترین Whelan ویرایش شده برای رادیو. کتی Daugert, Nicolette خان, Sarah Knight, الیزابت, Metzger, گرتا Pittenger و جولیا Wohl با NPR پژوهش Archives & Data استراتژی تیم واقعیت-بررسی می شود. لی اسمیت کپی ویرایش شده است.


اگر شما می خواهم برای پیوستن به ما در این پروژه از یاد لطفا فرم زیر را پر کنید.

آخرین مطالب