تگزاس رزومه اعدام پس از 5 ماه تاخیر با توجه به همه گیر

HUNTSVILLE, تگزاس - تگزاس زندانی دریافت تزریق کشنده شنبه شب به ضرب تیراندازی یک زن 82 ساله نزدیک به سه دهه پیش

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399

HUNTSVILLE, تگزاس - تگزاس زندانی دریافت تزریق کشنده شنبه شب به ضرب تیراندازی یک زن 82 ساله نزدیک به سه دهه پیش پایان دادن به پنج ماه تاخیر از اعدامها در این کشور شلوغ ترین مجازات اعدام دولت به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

بیلی جو Wardlow قرار داده بود به مرگ در زندان دولت در هانتسویل برای ماه ژوئن 1993 به قتل کارل کول در خانه اش در Cason حدود 130 مایل (209 کیلومتر) در شرق دالاس در شرق تگزاس piney جنگل در نزدیکی لوئیزیانا و آرکانزاس مرزها.

دیوان عالی ایالات متحده کاهش یافته است به توقف 45 ساله را اعدام است.

Wardlow شد و اولین زندانی در تگزاس را به دریافت یک تزریق کشنده پس از Feb. 6 و دوم در ایالات متحده از این کشور آغاز شد بازگشایی زیر همه گیر مربوط به خاموش شدن ناگهانی.

یک قاضی نقل مکان کرده بود Wardlow اعدام از تاریخ 29 آوریل تا یکشنبه بعد از Morris County District وکیل استیو کوان درخواست تغییر با استناد به ایالت فاجعه اعلامیه با توجه به این ویروس است.

در تگزاس تعداد تایید COVID-19 ویروس موارد و بستری شدن در بیمارستان افزایش یافته است در هفته های اخیر. اما دولت و مسئولان زندان می گویند اقدامات ایمنی آنها در محل قرار داده خواهد شد کمک اعدام برای رفتن به جلو.

شش اعدام های برنامه ریزی شده در تگزاس در اوایل این سال به تعویق افتاد و توسط دادگاه به دلیل شیوع. دو نفر دیگر با تاخیر بیش از مسائل مختلف.

Wardlow بود 18 در زمان قتل و وکلای مدافع استدلال کرده اند که یکی از مسائل تگزاس منصفه باید برای تعیین قبل از تحمیل حکم اعدام — آیا متهم خواهد شد در آینده خطر — نمی تواند قابل اعتماد ساخته شده برای افراد جوانتر از 21 به دلیل تحقیقات علمی نشان داده است مغز خود را هنوز هم در حال توسعه است. Wardlow وکلای خواسته اند دیوان عالی ایالات متحده برای جلوگیری از اعدام او گفت که او مرتکب "ضعیف فکر کردن و ساده لوحانه با انگیزه سرقت" به سرقت یک کامیون به طوری که او می تواند فرار با دوست دختر خود را.

"علم واقعا پشتیبانی precluding مجازات اعدام برای افراد زیر 21 به دلیل رشد مغز است که هنوز هم اتفاق می افتد گفت:" ریچارد با مته سوراخ کردن یکی از Wardlow وکلای.

دادستان استدلال وجود دارد هیچ قانون اساسی خطا هنگامی که هیئت منصفه در نظر گرفته این موضوع از آینده خطرناکبودن و جامعه به مدت طولانی استفاده می شود سن 18 سالگی به عنوان نقطه که در آن تساوی خط برای بسیاری از تفاوت بین کودکی و بزرگسالی است.

"Wardlow بی به اعدام سالمندان کارل کول به سرقت کامیون خود را چیزی است که می تواند گرفته شده و بدون خشونت به این دلیل که کلید در آن" تگزاس دادستانی کل گفت: در درخواست ارائه شده به دادگاه عالی.

دادگاه همچنین رد دادخواست از Wardlow بیش از ادعاهای بی اثر کمک مشاور و مرتبط با اخراج از قبلی تجدید نظر در دولت و دادگاه فدرال. در روز دوشنبه هیئت تگزاس عفو و Paroles تبدیل کردن او درخواست عفو.

Wardlow دادخواست در رشد مغز تا به حال ریشه های آن را در سال 2005 تصمیم گیری که در آن دیوان عالی کشور ممنوع اعدام مجرمین زیر 18 زمانی که آنها مرتکب جنایات. دیوان عالی کشور با اشاره به تحقیقات نشان می دهد که شخصیت و صفات شخصیتی از نوجوانان به طور کامل شکل گرفته مانند بزرگسالان است.

از آنجا که حکم تحقیقات علمی ثابت شده است که مغز کسانی که بین سنین 18 و 20 در حال عملکرد غیر قابل تشخیص از کسی که 17 ساخت خود را اعدام نقض قانون اساسی حفاظت از بی رحمانه و غیر معمول مجازات, Burr گفت.

در بخشش دادخواست به هیئت تگزاس عفو و Paroles, Burr استدلال کرد که به عنوان Wardlow مسن تر شدیم اعدام "مهربانی و شفقت بوده است خود را تعریف ویژگی های." دو منصفه که محکوم Wardlow خواسته بود هیئت مدیره به رفت و آمد حکم او به زندگی بدون آزادی مشروط.

گروهی از دانشگاهیان و متخصصان علوم اعصاب و مغز تصویربرداری نیز خواسته دیوان عالی کشور به اعدام را متوقف کند گفت: پیش بینی Wardlow آینده خطرناکبودن "بود و از نظر علمی بی اساس زمانی که ساخته شده و رد شده توسط شخصیت او امروز است."

اما دادستانی کل اشاره کرد که Wardlow قبلا تهدید به شلیک یک افسر و تهدید کارکنان زندان و دیگر زندانیان پس از دستگیری او. آنها همچنین اشاره کرد که در نوشته اعتراف Wardlow گفت: Cole "به ضرب گلوله کشته شد مثل یک جلاد خواهد آن را انجام داده اند."

Wardlow سوم اهل بیت قرار داده به مرگ در این سال در تگزاس و هفتم در ایالات متحده آمریکا

___

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Lozano گزارش از هوستون.

--

دنبال Juan A. Lozano در توییتر https://twitter.com/juanlozano70



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن