بازیابی سایت برای بی خانمان COVID-19 بیماران ارائه می دهد و عزت و یک مسیر به مسکن

یک بی خانمان مادر نهفته در تخت نوزاد تازه متولد شده در آغوش کشیدن در کنار او.مادر به تازگی آزمایش مثبت برای CO

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

یک بی خانمان مادر نهفته در تخت نوزاد تازه متولد شده در آغوش کشیدن در کنار او.

مادر به تازگی آزمایش مثبت برای COVID-19 اما جدید بسته نرم افزاری از شادی ویروس رایگان.

تورنتو پزشکان توصیه می شود که مادر و نوزاد جدا نمی شود, در بخشی به دلیل مطالعات نشان داده اند که کم احتمال COVID-19 انتقال از مادران به نوزادان در طول و پس از بارداری است.

و وزن جوانب مثبت و منفی آن تصمیم گرفته شد که نگه داشتن بچه و مامان هم بهتر بود برای پیوند از آنها را جدا.

اتاق خود را ندارد در یک بیمارستان است. و نه آنها در یک پناهگاه بی خانمان.

آنها در شهر جدید 200 تخت COVID-19-مثبت بهبود سایت برای تورنتو را بی خانمان های جدید مدل ترکیبی از مراقبت است که بخشی از این شهر $200 میلیون تلاش با هدف کمک به افراد بی خانمان در طول شیوع کروناویروس.

بهبود سایت در تورنتو غرب پایان باز در اواسط ماه مارس و عمل از عمده هتل های زنجیره ای شهر لیزینگ در گیر یکی از حدود 12 خصوصی هتل های این شهرستان در حال حاضر اجاره و یا خریداری شده به خانه بی خانمان ها در طول بیماری همه گیر.

بسیاری از هتل ها بودند به دست آمده توسط این شهرستان به منظور تسهیل اجتماعی فاصله بین افراد بی خانمان که به این بیماری مبتلا هستند و این شهرستان در نظر دارد به اجاره 15 بیشتر هتل ها و متل یا خصوصی در ساختمان های بلند برای همان هدف.

اما بهبود سایت برای COVID مثبت افراد بی خانمان است که بسیار بیشتر از آن است. این یک همکاری منحصر به فرد بین دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان را در پناه حمایت و مسکن اداره شهرستان درونی همکاران بهداشت و سازمان های جامعه Parkdale ملکه غرب جامعه مرکز بهداشت و محله ، همه شرکت آگهی در سایت و به تازگی امضا حقوقی یادداشت تفاهم با هم کار کنند و به آن عمل شود.

سازمان پزشکان بدون مرز/پزشکان بدون مرز کانادا نیز درگیر ارائه تخصص در پروژه هماهنگی و تدارکات وقتی که می آید به خرید و فروش با مقیاس بزرگ گیر داده این سازمان را تجربه برخورد با عمده شیوع بیماری در خارج از کشور مانند مالاریا و ابولا.

پشتیبانی اضافی است که ارائه شده توسط سازمان های جامعه مبارکه اعتیاد خدمات لامپ جامعه مرکز بهداشت و تورنتو شمالی خدمات پشتیبانی.

در میان اهداف اولیه بازیابی سایت درمان بیماران بی خانمان با عزت در یک محیط بالینی و حصول اطمینان از آنها یک صفحه اصلی برای رفتن به پس از آن — و نه بازگشت به بی خانمانی.

"ما نیاز به ارتکاب به مسکن به عنوان یک حق انسانی نه فقط برای کنترل عفونت اما به عنوان یک ماده در سلامت و کرامت انسانی" توضیح دکتر اندرو Boozary این UHN اجرایی, مدیر سلامت اجتماعی و سیاست اجتماعی پزشکی منجر شود که درگیر در کمک به راه اندازی بهبود سایت. "تنها ماندگار درمان ما مسکن است."

"این نه یک بیمارستان است. مردم وجود دارد نیازی به مراقبت حاد. اما نه آن را یک پناهگاه چرا که ما بیماری های عفونی پروتکل در محل و شال سلامت پشتیبانی می کند. این یک مدل جدید برای این شهر بیشتر در معرض بازیابی در وقار راه" گفت: عضو شورا جو Cressy که صندلی تورنتو هیئت مدیره بهداشت و درمان است.

"این یک قطعه مهم از مراقبت بحرانی جدید بهداشت منابع" Cressy بعد اضافه شده است.

برنامه در محل برای یک ثانیه بهبود سایت این یکی نیز در یک هتل اما در مرکز شهر تورنتو است. این میله میله برای باز کردن در روزهای آینده خواهد شد و با ارائه بیش از 250 تخت.

در اوایل این سال به عنوان ویروس در زمان برگزاری در سراسر جهان, بهداشت و درمان و مسکن رهبران در شهرستان شروع به صحبت کردن در مورد اثر COVID-19 در این شهر جمعیت بی خانمان.

برای مثال مری-آن laurence faure مدیر کل شهر را در پناه حمایت و مسکن دولت صحبت با پزشکان شهرستان درونی همکاران بهداشت یک گروه از بیش از 90 پزشکان شاغل در بیش از 50 پناهگاه و رها کردن در مراکز سراسر تورنتو است.

"ما شناسایی کرده اند که به احتمال زیاد تعداد زیادی از مردم تست مثبت به دلیل بالا سرایت سطح این ویروس است.

"همچنین افرادی که مریض شدم اما نه بیمار به اندازه کافی به ماندن در بیمارستان — بسیاری فقط به آنفولانزا مانند علائم — اگر بسیاری از مردم از سیستم سرپناه ... نمی تواند بازگشت به پناهگاه های خود را به دلیل (COVID-مثبت) وضعیت بود که واقعا در بحبوحه سیستم مراقبت های بهداشتی را در راه است که نبود نیاز به دلیل آنها نمی در واقع باید در بیمارستان بستری شود. اما آنها هیچ جای دیگری برای رفتن" laurence faure گفت.

"بنابراین ما به رسمیت شناخته شده در اوایل این (بازیابی در سایت) قرار بود به بحرانی — نه فقط به دلیل از حد بار موضوع اما همچنین مطمئن شوید این مشتریان دریافت حمایت آنها مورد نیاز و احساس راحتی با و" laurence faure اضافه شده است.

در بهبود سایت مشتریان خود را اتاق حمام و تلویزیون و آنها را تحویل سه وعده غذا در روز و دو میان وعده های بازدیدکننده داشته است است که کارکنان را فراهم فرصتی برای بررسی در در رفاه ساکنان.

و همچنین به عنوان پزشکان و پرستاران نیز وجود دارد مبتنی بر جامعه کارگران از جمله پشتیبانی نظیر کارگران که تجربه کرده ام بی خانمانی و چالش های سلامت روان و سوء مصرف مواد.

"ما همچنین در چند بار در روز از طریق تلفن به دیدن اگر آنها خوب و یا نیاز به هر چیزی. ما همچنین اسکورت افرادی که می خواهید برای رفتن به خارج به دود در خارج از امن سیگار کشیدن منطقه است. آن را یکی دیگر از فرصت برای تعامل اجتماعی با مردم به طوری که آنها احساس نمی کنید بیش از حد جدا" laurence faure گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در این هفته وجود دارد 105 COVID مثبت ساکنان در بهبود سایت. اضافی از 16 بهبود یافته اند و از بيمارستان مرخص شده, laurence faure گفت.

کارکنان در این سایت باید کامل تجهیزات حفاظت شخصی و حفظ شش پا جدایی از مشتریان در طول این تعاملات است. مراقبت های بهداشتی کارکنان انجام فشار خون یا قلبی نظارت برای مثال نزدیک تر می آیند اما کسانی که پرستاران و پزشکان که در حال آموزش در مورد چگونه به انجام این فعالیت ها با خیال راحت.

جزئیات خوب برای محافظت از کارکنان مشغول به کار در سایت — حتی به موقعیت از دست عفونی بسته "کم خطر یا پر خطر در مناطق" — مشغول به کار شده اند به اطمینان حاصل شود که امن مسیرهای توضیح داد دکتر اندرو باند, مدیر پزشکی در شهرستان درونی همکاران بهداشت.

نیز وجود دارد یک کاهش آسیب کامپوننت برای ساکنان در سایت. که شامل یک سایت موفق الکل برنامه و آسیب-کاهش منابع برای افرادی که استفاده از مواد مخدر, laurence faure گفت.

آسیب-کاهش کارکنان و همچنین ارائه crisis de-تشدید و "واقعه مطلع" مصاحبه انگیزشی و دیگر روش های درمانی.

بهبود سایت "رفتن فوق العاده خوب" گفت: laurence faure. "هیچ کس نمی دانست در آغاز چگونه بود برای رفتن. هنگامی که وجود دارد چند همکاری ترتیبات مانند این همیشه وجود دارد یک بیت از عصبانیت."

وجود انواع راه های مشتریان می رسند در بهبود سایت. در کنسرت با درونی بهداشت شهرستان همکاران بخشنامه توسعه داده شد و با توجه به تمام تست مراکز و بیمارستان بخش اورژانس در تورنتو است.

هنگامی که وجود دارد یک COVID-نتیجه تست مثبت برای یک فرد بی خانمان در یکی از این امکانات وجود دارد ارجاع به بهبود سایت از طریق درونی شهر سلامت پزشک.

نیز وجود دارد یک انزوای سایت در سکربروق که در آن افراد بی خانمان در حال ارسال به انتظار خود COVID نتایج آزمون. مشتریان فرستاده می شوند و از آنجا به بهبود سایت اگر آنها تست مثبت دوباره با جهت از یک ICHA پزشک.

وجود دارد یک گروه سوم است که می تواند منزوی در خانه خود پناه که در آن در دسترس است. این فرد بی خانمان باقی می ماند وجود دارد تا خود را COVID نتیجه آزمون می آید. اگر مثبت همان هماهنگ ارجاع فرایند شامل یک ICHA پزشک است که در جای خود به حرکت فرد به مرکز بازیابی.

حمل و نقل ارائه شده توسط این شهرستان در ناوگان خدمات.

وقتی که آن زمان به ترک بازیابی سایت تیم با این نسخهها کار در مسکن برای مردم است.

که می تواند به معنای رفتن به یکی از جسمی فاصله هتل ها برای افراد بی خانمان که به این بیماری مبتلا هستند. هتل ها به جای سنتی مسکن استفاده می شود این شهر از آنجا که آنها "به سرعت پاسخگو" به موج و انقباضات در تقاضا از شهر, laurence faure توضیح داد. آن را آسان تر برای شهرستان به امن هتل ها برای مقابله با کروناویروس از آن است که تحت شرایط عادی به دلیل بسیاری از تورنتو هتل ها بسته شد با توجه به این ویروس است.

مردم ترک بازیابی سایت همچنین ممکن است ارسال به یک تورنتو, جامعه, واحد مسکن یا خصوصی بازار واحد با مستاجر احتمالا دسترسی به یک کمک هزینه مسکن. نیز وجود دارد که تلاش برای اتصال خروج مشتریان به خارج مورد حمایت مدیریت.

"ما به رسمیت شناخته شده است که برنامه ریزی ترخیص خواهد بود بسیار مهم برای این گروه است. حتی پس از بهبود از COVID-19 شما هنوز هم آسیب پذیر وضعیت سلامت" laurence faure گفت.

Donovan Vincent


tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب