ترس از coronavirus سوخت تمایلات نژادپرستانه هدف قرار دادن آسیایی

به عنوان او راه می رود از طریق دانشگاه و نشسته در کلاس روزن Huynh تلاش می کند سخت را برای سرکوب او سرفه.ترس از

توسط MINERALNEWS در 14 بهمن 1398

به عنوان او راه می رود از طریق دانشگاه و نشسته در کلاس روزن Huynh تلاش می کند سخت را برای سرکوب او سرفه.

ترس از کروناویروس که برای اولین بار شناسایی شده در ماه دسامبر در چین و در سراسر جهان گسترش یافته و بسیاری از مردم مانند Huynh به طور ناگهانی hyperaware خود را در شرق آسیا ریشه. هر سرفه هر خس خس ، 22 ساله می گوید: به نظر می رسد به استنباط نگاههای دزدکی و عجیب و غریب به نظر می رسد.

"من نمی دانم اگر آن را فقط مردم به من نگاه سرفه یا چون من یک فرد سرفه آنها فکر می کنم ممکن است coronavirus" گفت: Huynh زندگی می کند که در مونتری پارک. "من احساس می کنم هر بار که سرفه و مردم در حال رفتن به ناراحت کننده با آن. من نباید به احساس می کنید که راه."

ویروس ها اغلب جرقه وحشت. اما coronavirus گسترش یافته است چیز دیگری علاوه بر اطلاعات غلط و نادرست و شایعات: بیگانه ستیزی و ضد چین شدند. مردم را به میدان فرستاد تند و تیز حملات در فضاهای عمومی از جمله مشکوک به نظر می رسد و نظرات آنها را دیده ام دیگر تقلا برای جلوگیری از آنها را.

تبلیغات

"مصرف Calc 151 تنها با آسیایی ها در کلاس درس ... من امیدوارم که من نمی گرفتن coronavirus ... فکر در مورد حذف این کلاس در حال حاضر" یک دانش آموز خود نوشت Snapchat داستان. یک دکتر در انتاریو گفت که پسر او در گوشه ای در مدرسه توسط کودکان که می خواستم به "آزمون" او برای این ویروس فقط به خاطر او در نیمه چینی.

جدید کروناویروس که می تواند باعث بیماری تنفسی و پنومونی آلوده حداقل 17,348 نفر در سراسر جهان کشته شدن حداقل 362 از آنها را به عنوان از یکشنبه شب با تنها یک مرگ در خارج از چین است. یازده موارد تایید شده اند در ایالات متحده از جمله شش در کالیفرنیا است.

غلط اطلاعات سلامت از جمله هشدار به اجتناب از غذا های آسیایی و آسیایی-مناطق دارای منتشر و ویدئوها از مردم از خوردن خفاش ها همراه با نادرست گمانه زنی در مورد علت ویروس و dehumanizing نظرات را رفته ویروسی. یک مجموعه از باطل بحث و موهن جوک در مورد مردم چین یا کره به طور کلی جمع آوری بخار آنلاین, نقاشی بر روی سن نژادپرستانه استعارههای ارتباط مردم چین با بیماری کثافت و مواد غذایی ،

برخی در کالیفرنیا احساس ترس خود را از نژادپرستی در اطراف این ویروس تایید شد هفته گذشته هنگامی که UC برکلی خدمات بهداشتی و درمانی مرکز ذکر شده نسبت به بیگانه ستیزی مردم آسیا به عنوان یک "واکنش طبیعی" در اطلاع رسانی پست در Instagram با تمرکز بر "مدیریت ترس و اضطراب" در مورد ذات الریه-مانند بیماری.

تبلیغات

پردیس دریافت یک سیل از انتقاد برای این پست.

"احساس خوبی در مورد نور ترس مردم تا به حال از من در تمام هفته در" پردیس آلوم میشل لی نوشت sarcastically در یک صدای جیر جیر.

پست "آشکار و افتضاح" در آن آسیبی به مردم رنگ و قابل توجه با توجه به بیش از 40 درصد از سال گذشته دانشجوی سال اول کلاس بود و آسیایی گفت: انجی چن قانونی دستیار برای یک برکلی شهرستان و عضو شورای اخیر آلوم دانشگاه.

"مردم می توانند احساس می کنم عصبی, که, معتبر," او گفت:. "اما گروه بندی در بیگانه ستیزی با تمام چیزهای دیگر مانند اضطراب و ناتوانی و مشروعیت می بخشد این پاسخ به این ویروس."

در میان واکنش های دانشگاه حذف پست و عذرخواهی کرد. "ما تاسف هر گونه سوء تفاهم ممکن است ایجاد می شود و باید به روز شده زبان ما مواد" جزئیات بیانیه مشترک توسط تانگ مرکز در روز جمعه.

آیدا زو, 21 بود که در مورد به هیئت مدیره پرواز بازگشت به خانه به سن دیگو دیدم یک عامل با اداره امنیت حمل و نقل خیره در او را به عنوان او حوصلگی از طریق امنیت در William P. سرگرمی فرودگاه در هوستون در حالی که با پوشیدن ماسک.

"من امیدوارم که شما بیمار" او به او گفت: در یک منزجر تن.

تبلیغات

زو گفت: او شده است خانههای گلی خالی بیش از این حادثه تمام هفته. او فکر می کند که تمایلات نژادپرستانه بوده است نهفته است. "Coronavirus است و آوردن آن به سطح".

اندرو Nguyen, 22 کارمند در Aape یک خرده فروشی فروشگاه لباس در غرب هالیوود بود زنگ مشتری تا هفته گذشته هنگامی که مرد به او یک نگاه. Nguyen رسیده به کیسه برای اسکن کردن تگ بر روی ماسک مرد خرید — نوع ماسک صورت به معنای مد نه پزشکی یکی از انگشتان خود را مسواک زدن پارچه.

مرد brusquely گفت: "آیا می توانید به من یک است؟"

"چرا؟" Nguyen ضرب گلوله کشته است.

"از آنجا که شما آن را لمس" مرد پاسخ داد.

آن اتفاق افتاده است زمانی که فیلم از مردم از خوردن عجیب و غریب گوشت قرار بود در اطراف Nguyen گفت. "من احساس می کردم که شاید او تا به حال دیده می شود یکی از آن."

خواندن تند و تیز نظرات به اخبار در مورد ویروس گرفته تلفات در 26 ساله کاترین لو. او نگران تجربه نژادپرستی در فرد اما از آنجا که او زندگی در لس آنجلس و به ندرت می گیرد حمل و نقل عمومی.

"اگر من زندگی می کردند در یک منطقه شهری که در آن قطار ضروری بود به من روز به روز زندگی من خواهد نگران باشید که مردم نگران به اشتراک گذاری همان فرودگاهی که من فقط بر اساس چهره من," او گفت:. "Coronavirus فرصتی است برای آنها تا با خیال راحت خود را بیان افکار نژادپرستانه در راه است که می تواند معاف شود."

تبلیغات

روز جمعه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می شود مردم را به وحشت درباره کروناویروس و در برابر كليشه اي مردم.

"فراموش نمی کنیم که اگر کسی از تبار آسیایی, آنها coronavirus" گفت: دکتر نانسی r. schultze ، مدیر CDC مرکز ملی ایمن سازی و بیماری های تنفسی.

اما بسیاری از آنها دست پاچه; تماس به صورت خودخواسته یا جامعه-تحریم هستند که بر اساس رسمی مشاوره پزشکی را گرفت.

"نزدیک UCSB به طور موقت قبل از یکی از ما می میرد از coronavirus" یک دانشجو نوشته شده لینک دادن به یک درخواست در Change.org در رسمی Facebook صفحه که در آن UC Santa Barbara, دانش آموزان فروش موارد استفاده می شود. "ما تعداد زیادی از مسافران از چین و دیگر مردم بازدید از چین است که دارای پتانسیل برای آلوده کردن همه است."

پس از دریافت نظرات انتقادی پست ویرایش شد به عنوان خوانده شده "این است که به سوی هر گروه خاص از مردم" و بعد از آن حذف شده است. این Change.org طومار بود و هنوز هم آنلاین از روز شنبه و به دست آورد بیش از 1100 امضا.

"ما در این گرایش به اشتباه افرادی که بیمار هستند با کل گروه از مردم و این چیزی است که باعث می شود آن را تبعیض آمیز گفت:" گیلبرت Gee یک استاد در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. "هنگامی که شما تنها از کل گروه از افراد می شود که تعصب" او گفت:.

Huynh گفت: یکی از استادان رفت و در یک بازی در مورد ویروس — نامربوط به موضوع را به او می آموزد — در ابتدای کلاس در هفته گذشته. او خواسته است که دانش آموزان بود که به تازگی از سفر به چین خودداری از حضور در کلاس برای چند هفته. نظرات خود را ساخته شده او را احساس بیگانگی او گفت: به عنوان یکی از چند آسیایی, افراد در کلاس.

هنگامی که او توییتی در مورد این حادثه نوشته "آقا خود بیگانه ستیزی است نمایش" او ناودان توسط یک جریان ثابت از نژادپرستانه پاسخ.

"خانه خود را در کشور زباله کیفیت زندگی است که یک محصول از خود غفلت مردم" یک کاربر توییتی در او با استفاده از یک نژادی لکه دار کردن و دیگر مبتذل زبان.

که در آن عملی نگرانی در مورد عفونت پایان و که در آن ترس و اطلاعات غلط و بیگانه ستیزی شروع همیشه روشن نیست اما کارشناسان پزشکی اشاره کرده اند که coronavirus نباید بالای ذهن مردم در ایالات متحده تا کنون 11 نفر در ایالات متحده تشخیص داده شده اند با کوروناویروس. هیچ یک فوت کرده اند. در مقابل آنفولانزا کشته شدن حدود 10,000 آمریکایی از اکتبر.

"این racialization از coronavirus به این عجیب و غریب خارجی تهدید تا حد زیادی به کار با هیستریک پاسخ در غرب" علامت Tseng-Putterman یک دانشجوی کارشناسی ارشد در آمریکا تحصیل در دانشگاه براون گفت: در یک ایمیل.

ایالات متحده تصمیم به شکستن قرنطینه در ووهان و تخلیه آن پرسنل دیپلماتیک "اما شما نمی خواهید به مردم تعجب اگر سفید مردم در مترو و یا در فروشگاه در حال دیپلمات ها که می تواند گسترش عفونت," او گفت:.

تنش های سیاسی و سیاسی در ایالات متحده استراتژی است که می بیند و چین به عنوان در سخنان وزیر امور خارجه, Michael R. Pompeo به "مرکزی تهدید" مواجه ایالات متحده نیز ممکن است سوخت رسانی برخی از بیگانه ستیزی. این روشن است در تئوری های توطئه که گردش اند مانند کسانی که ادعا می کنند که عکس هایی از ماشین آلات سنگین پاکسازی زمین برای اورژانس قرنطینه بیمارستان ها در ووهان شد در واقع حفر گورهای دسته جمعی و یا کسانی که ادعا می کنند حزب کمونیست چین خود را ایجاد ویروس Tseng-Putterman گفت.

"که این بدبینانه شایعات در حال گسترش در حالی که زندگی بوده است از دست داده و میلیون ها نفر از خانواده ها را به حال خود جشنواره بهار مختل و بی شماری پزشکی کارگران در حال قرار دادن زندگی خود را در خط حاوی ویروس است که کاملا ناامید کننده است."

به عنوان شرکت های هواپیمایی لغو پروازها به مقصد چین و ایالات متحده در مسائل مربوط به "سفر نیست" مشاوره و چین خود را طول می کشد اقدامات چشمگیر — quarantining بیش از 50 میلیون نفر — ضد چینی احساسات است برای چندمین بار در سطح جهان است. صدها هزار نفر در کره جنوبی و مالزی امضا دادخواست درخواست که اتباع چینی ممنوع از ورود به کشور خود. در ویتنام رستوران هایی اعلام "نه چینی."

ننگ اطراف مردم چین رانده ترس از coronavirus یادآور تبعیض رخ داده است که در طول شیوع سندرم حاد تنفسی یا سارس است که به اوج خود رسید و در سال 2003 و کشته شدن نزدیک به 800.

تبعیض تساوی در این ایده "است که بسیار قدیمی واقع است که مردم چین را به عنوان یک نژاد بدون توجه به جایی که آنها هستند, بیماری حامل" گفت: اریکا لی استاد تاریخ و مطالعات آمریکا در دانشگاه مینه سوتا است.

"خطر زرد" این گونه تصور می کردند که حفظ همه چیزهای آسیا شد یک تهدید بزرگ به دنیا می توان به اروپا در قرن 19. این ایده در زمان به خصوص خشونت آمیز و موثر به نوبه خود در ایالات متحده, که در آن سیاست ها اغلب بر اساس این ایده است که مردم آسیا شد بیماری زده لی گفت.

چینی مهاجران بودند موضوع را به تهاجمی و اغلب تحقیر پزشکی بازرسی پس از ورود در جزیره فرشته که اروپایی ها پس از رسیدن از طریق جزیره الیس نیست. هنگامی که طاعون آمار سان فرانسیسکو در آغاز قرن 20 محله چینی ها بود به زور قرنطینه. ساکنان در نظر گرفته نجس نمی تواند رفتن به محل کار و رفت و گرسنه آن را به عنوان دشوار است برای پیدا کردن غذا.

بهداشت عمومی ترس می توان به راحتی پیش بینی شده در گروههای نژادی یا دیگر جوامع به حاشیه رانده شده گفت: هی UCLA استاد.

برای مثال یکی از اولین نام برای HIV بود "گی های مرتبط با نقص ایمنی" و ضد همجنس ننگ اطراف این بیماری منجر به جرم زندگی با HIV تداوم سلامت آسیب پذیری و کمک به سوخت این بیماری همه گیر. در اوایل دهه 1930 در لس آنجلس و کالیفرنیا مقامات بهداشت عمومی ارسال یک قطعنامه به کنگره توصیه اخراج دسته جمعی فیلیپینی. آنها استدلال می کنند که نرخ بالای سل در میان فیلیپینی سبب شیوع بهداشت عمومی زیرساخت ها است.

"درمان افرادی که نمایشگاه علائم به جای هدف قرار دادن مردم برای قرنطینه و یا محرومیت آنها از اماکن عمومی به سادگی به دلیل راه که آنها نگاه" گفت: Lee, دانشگاه مینه سوتا استاد. "این واقعا در مورد استفاده از حس مشترک و اجازه دادن به ترس و وحشت ما را به بازگشت به پایه ترس از خارجی ها."



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب