کانادایی ها باید پوشیدن ماسک برای محافظت از دیگران هنگامی که در مکان های کارشناسان بهداشت می گویند

اتاوا—کانادا کارشناسان بهداشت عمومی در حال حاضر به طور کامل معرفی کانادایی پوشیدن غیر پزشکی ماسک صورت در زمانی

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399

اتاوا—کانادا کارشناسان بهداشت عمومی در حال حاضر به طور کامل معرفی کانادایی پوشیدن غیر پزشکی ماسک صورت در زمانی که آنها مطمئن نیستند که آنها قادر خواهد بود برای نگه داشتن فاصله خود از دیگران است.

دکتر ترزا Tam گفت جدید توصیه می آید به عنوان stay-at-home سفارشات در حال بلند کردن اجسام در استان های مختلف و بیشتر مردم در حال رفتن خارج, روش سوارکاری, حمل و نقل عمومی و یا بازدید از فروشگاه.

"این به ما کمک خواهد کرد بازگشایی و اضافه کردن یکی دیگر از لایه به چگونه شما بروید با خیال راحت" تام گفت: روز شنبه در جلسه توجیهی روزانه به کانادایی ها در COVID-19 بیماری همه گیر.

او گفت: یک توضیح کامل از جدید توصیه های ملی ویژه کمیته مشورتی در COVID-19 منتشر خواهد شد بعد شنبه.

مشاوره کمی قوی تر از پیشنهادات بیش از چند هفته گذشته است که مردم باید در نظر بگیرید با پوشیدن یک ماسک صورت ، این یک چرخش کامل از او مشاوره هفت هفته پیش که افرادی که بیمار نباید با پوشیدن یک ماسک صورت در همه.

تام گفت: در ابتدا اعتقاد بر این بود این رمان coronavirus تنها از مردم با نشان دادن علائم. که درک تغییر کرده است, به عنوان آن را در حال حاضر شناخته شده مردم می توانند با انتقال این ویروس روز قبل از علائم نشان می دهد. برخی از بیماران ممکن است هرگز نشان می دهد علائم و هنوز هم می تواند به گسترش این ویروس به دیگران است.

او گفت: در آینده تنفسی شیوع پوشیدن ماسک صورت ممکن است تبدیل به یک بخش طبیعی از سلامت عمومی پاسخ. او نشان می دهد او تاسف توصیه مقابل با استفاده از ماسک صورت قبل است. او گفت: سعی کردم-و-واقعی بهداشت عمومی اقدامات, تست, تماس, ردیابی, شستن دست و فیزیکی فاصله کار کرده اند و به سرعت گسترش COVID-19 در کانادا.

تغییر در مشاوره آمد چهارشنبه با نظر بیشتر نمایندگان مجلس و وزرای کابینه پس از رسیدن در ماسک در مجلس هیل به صورت هفتگی در شخص COVID-19 کمیته نشسته است. نخست وزیر جاستین ترودو گفت: او را با پوشیدن یک ماسک صورت هر زمان که او احساس می کند او نمی تواند باقی بماند دو متر دورتر از دیگران در خارج از خانه خود را.

معاون نخست وزیر Chrystia Freeland و محافظه کار MP Garnett Genuis نیز در صورت ماسک بر روی تپه ای هر چند Genuis تنها کسی بود که خود را نگه داشته در حالی که در داخل مجلس عوام. او آن را خاموش هنگامی که او ایستاده بود به صحبت می کنند.

ترودو در صورت ماسک بر روی میز در کنار او در اتاق. او گفت که او آن را در طول نشستن چرا که او می تواند یک فاصله های مناسب از دیگر MP.

برخی از کشورها ساخته شده اند با پوشیدن ماسک صورت عمومی اجباری از جمله اسپانیا که تصویب چنین قانونی این هفته است. تام گفت: اجباری در استفاده از ماسک در سراسر کانادا معنا ندارد چرا که این خطر به مراتب مختلف در یوکان یا جزیره پرنس ادوارد از آن است که در مونترال یا تورنتو.

او گفت: مقامات بهداشت محلی ممکن است را انتخاب کنید, توصیه برای ماسک صورت اجباری در حوزه های قضایی خود را.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

او تاکید کرد که یک ماسک صورت است که به جای اقدامات دیگر مانند فیزیکی, فاصله, شستن دست و اقامت در خارج از اماکن عمومی هنگامی که شما می توانید. و او گفت: مردم باید آن را به عنوان یک راه برای محافظت از افراد دیگر اشاره کرد که دو نفر هستند و هر دو با پوشیدن ماسک هر دو آنها در حفاظت از دیگر.

"این است که یک لایه اضافی از حفاظت" او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن