UBC دانشجوی پرستاری تحت پیگرد RCMP افسر به اتهام حمله پس از بررسی سلامت

KELOWNA, B. C.—B. C. دانشجوی پرستاری مدعی او دچار جسمی و روحی صدمات در دست یک RCMP افسر پس از دوست پسر او را ب

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399

KELOWNA, B. C.—B. C. دانشجوی پرستاری مدعی او دچار جسمی و روحی صدمات در دست یک RCMP افسر پس از دوست پسر او را به نام خدمات اضطراری به درخواست بهداشت را بررسی کنید.

مونا وانگ مدعی سرجوخه اد گالو) Lacey براونینگ انجام شد "توهین آمیز و تکراری در افراطی" پس از افسر یافت وانگ دروغ گفتن در حالت نیمه هوشیاری در طبقه از آپارتمان او در ژانویه. 20.

وانگ که مطالعات در دانشگاه بریتیش کلمبیا Okanagan پردیس در کلونا ادعا می کند او دچار کاهش کبودی و تورم چشم به عنوان یک نتیجه از اتهام حمله.

او می گوید: قهوه نمی تلاش برای ارزیابی اینکه آیا وانگ نیاز به کمک های پزشکی.

"شاکی دچار پریشانی عاطفی و تحقیر و شرم و خجالت و روانی و عاطفی تروما" مدعی بیانیه ای از ادعا ظ مارس 26 B. C. دیوان عالی کشور است.

در بیانیه ای از دفاع ظ با دادگاه در ژوئن 15, Browning, دادستان کل کانادا و بریتیش کلمبیا وزیر امنیت عمومی و وکیل کلی انکار هر گونه خطا. هر سه نام به عنوان متهمان در طرح دعوی در دادگاه.

هیچ یک از این اتهامات ثابت شده در دادگاه.

وانگ ادعا ادعا میکند براونینگ بود اقدام به عنوان یک تاج کارمند و بدهکار وانگ وظیفه مراقبت برای اطمینان از او دریافت کمک های پزشکی و براونینگ را انجام نمی خواهد آسیب وانگ.

بیانیه ای برای دفاع از خود می گوید: افسر یافت وانگ دروغ گفتن بر روی زمین با یک جعبه برش چاقو در دست او و بطری های خالی از استامینوفن, ملاتونین و شراب در این نزدیکی هست.

آن مدعی دانش آموز شروع به فریاد و حرکت اسلحه خود را در Browning که اقدام به اعتصاب وانگ با یک کف دست باز به منظور به زانو در آوردن و بازداشت او تحت سلامت روانی عمل می کنند.

متهمان ادعا قهوه استفاده می شود هیچ نیروی بیشتری نسبت معقول و منطقی بود و لازم است.

وانگ ادعای افسر پانچ او در این صورت در حالی که کشیدن او را از مجموعه خود را برای یک آسانسور قبل از انتظار در طبقه پایین لابی ساختمان آپارتمان تا بیشتر ماموران وارد شدند.

او ادعا می کند براونینگ فریاد زد او را به "جلوگیری نمایشی" موفق به اطلاع او به همین دلیل او بازداشت شده بود و گمراه متخصصان پزشکی در کلونا بیمارستان عمومی.

دانش آموز می گوید براونینگ گفت که گفته کارکنان بیمارستان که وانگ بالا بود متآمفتامین هر چند سم شناسی گزارش نشان داد او تا به حال هیچ غیر قانونی مواد مخدر یا الکل در سیستم خود را در زمان.

نظارت تصویری که در ظاهر به عنوان بخشی از طرح دعوی در دادگاه نشان می دهد یک زن RCMP افسر کشیدن یک زن رو اول کردن یک فرش راهرو و پله در سر خود را در حالی که انتظار در لابی.

RCMP سخنگوی Sgt. Janelle Shoihet نمی خواهد آزادی هویت افسر تصویری, اما او می گوید: Mountie در وظایف اداری.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در یک ایمیل Shoihet می گوید داخلی رفتاری و تحقیقات جنایی در جریان است و Mounties را بپرسید خارج از اداره پلیس به بررسی یافته.

دفتر وزیر امنیت عمومی و وکیل عمومی گفت: در یک ایمیل آن را نمی تواند صحبت می کنند به هر اقدام قانونی که قبل از دادگاه.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن