این خانواده آغاز یک شبانه سری کنسرت خود ضمیمه ایوان در ماه مارس است. نشان می دهد رفته و هر شب از

این شروع می شود با یک قطره در 7:25 p. m. مردم راه رفتن به شمال از Bloor برخی با پوشیدن ماسک, حمل مواد غذایی, د

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399

این شروع می شود با یک قطره در 7:25 p. m. مردم راه رفتن به شمال از Bloor برخی با پوشیدن ماسک, حمل مواد غذایی, دیگران حمل کودکان است. چند دوچرخه سوار, اما بسیاری آمده در پای هر کس و به سمت همان ضمیمه ،

ونسا Fralick پیاده روی با یک ترومبون در یک دست دیگر او دست در جیب خود. نیل دولند حمل شاخ فرانسه. کایل Windjack دوچرخه خود را با ترومپت در مورد شیر جعبه. مارکوس تامپسون برگ آپارتمان خود را در سراسر خیابان نیز حمل ترومپت.

نوازندگان جمع آوری در laneway و حیاط جلویی خانه که در آن آدم Seelig و نام Rotbard ایستاده در ایوان با فرزندان نوجوان خود. محل گل با لاله و موسیقی می ایستد.

بیشتر درهای جلو باز و ایوان را پر کنید به عنوان Seelig می دهد آخرین لحظه در نت برای نوازندگان. چه آغاز شده به عنوان یک راه برای خانواده خود را به تشکر از کارگران خط مقدم تبدیل به یک مراسم شبانه برای ده ها تن در این neighbouhood. در این ابری مه شب, آنها خود را جشن 60 آهنگ در 60 شب.

Arlo Rotbard-Seelig, 13, plays trumpet from his porch. His family started "Horn on the Cob and The Social Distance" as a nightly porch performance in their neighbourhood.

7:30 p. m. گلدان و تابه clattering در سایر نقاط شهر اما شما نمی توانید آنها را بشنود در این ضمیمه خیابان به عنوان بی تدبیر تازد از "9 تا 5" طول می کشد بیش از.

جسمی فاصله گرفته جمعیت اعضای nod ضربه بزنید و چند ضربه دسته از دوچرخه و اسکوتر در زمان با کشور های کلاسیک. برخی از نگه دارید تا گوشی های خود را به تصرف خود در یک گردهمایی که هیچ کدام می تواند تصور ماه پیش در یک گردهمایی که به زودی پراکنده به عنوان به سرعت به عنوان آن را به نظر می رسد.

"بسیاری از شما احتمالا دریافت که این ترانه Dolly Parton به نام" 9 to 5,' " Seelig فریاد چون هیچ سیستم صوتی اینجا. "چیزی که من مطمئن هستم که بسیاری از شما در حال تجربه در حال حاضر. آن را بیشتر شبیه به 24-7."

مردم از خنده. روز خود شده اند طولانی روز خود شده اند اما آنها آمده اند به تعداد این نقطه روشن.

به تازگی مونتاژ band — شاخ در بلال و فاصله اجتماعی — reprises یک آهنگ از قبل نشان می دهد, اعلام تولد و محله آواز می خواند یک ماسک-خفه تفسیر به همسایه اش که نمی توانم باور کنم که پدر و مادر او در برزیل قادر به دریافت این پیام به گروه. سپس Seelig بسته با یک تنوع از آنچه که او می گوید: هر شب حدود 7:36 p.m: ایمن ماندن. ما شما را فردا.

وقتی روشن بود که آنها رفتن به در خانه برای کشش طولانی آدم Seelig و خانواده اش شروع به فکر کردن در مورد یک پروژه خلاقانه برای اضافه کردن ساختار به روز خود را. Seelig مدیر هنری از یک بز کمی تئاتر شرکت می باشد. در حالی که او در درجه اول نقش پیانو او و پسران نوجوان می توانید دستگاه های دیگر بیش از حد.

Adam Seelig and his sons Shai Rotbard-Seelig and Arlo Seelig began the concert series back in March with a performance of the "A-team" theme song. The five-minute ritual has only grown since then.

Shai Rotbard-Seelig, 17, نقش ترومبون در مدرسه گروه اما برداشت طوبی چند هفته قبل از COVID-19 شهر رسید. Arlo Rotbard-Seelig, 13, آورده ترومپت خانه در هوی و هوس برای ماه مارس ، آنها تصمیم گرفتند به ترتیب و پخش آهنگ های مختلف هر شب به افتخار کارگران خط مقدم.

اولین کارایی بود که اولین روز بهار, اما آن را هنوز هم بسیار سرد به عنوان آنها ایستاده در ایوان جلو پوشیدن toques و دستکش, بازی, ترومبون, طوبی و ترومپت. نام Rotbard آغاز شده آن را با یک تشویق برای کارگران خط مقدم و پس از آن سه نفر برگزار تورم تم آهنگ از 1980s تلویزیون نشان می دهد "The A-team."

در خانه همسایه درب را باز کرد. تیم Hadwen و خانواده اش راه می رفت خارج: "و آنها وجود دارد."

چند روز بعد تورنتو ارکستر سمفونیک و ارکستر نوازندگان ونسا Fralick و نیل دولند داشتن یک کوکتل در زوم زمانی که آنها شنیده ام موسیقی زنده چیزی است که آنها هر دو از دست رفته است. آنها به دوستان خود و آنها مجبور بودند اما در آن زمان آنها راه می رفت چند درب پایین Rotbard-Seeligs رفته بودند. خود را در مقابل درب هنوز باز بود به طوری Fralick و دولند فریاد زد: تبریک و دعوت به عضویت در این گروه هر شب آنها را می خواستم.

"ما به پایان رسید تا رفتن هر شب" Fralick می گوید.

پس از مدت TSO نوازندگان بودند در جلوی خانه برای کنسرت هنگامی که Fralick به رسمیت شناخته شده و جوان, خارج شدن از یک خودرو در سراسر خیابان. آنها تا به حال هر دو شده است دانشکده دستیاران در موسیقی ملی کمپ کانادا و یکی از آنها مارکوس تامپسون اتفاق افتاده بود در حال حرکت به محله برای تابستان اجاره. "آیا شما خود را ترومپت؟" آنها انجام داد.

"گاهی اوقات این گروه احساس می کند کمی مانند Doobie Brothers یا خورشید Ra Arkestra که در آن ما باید این گردان درب" Seelig می گوید. "گاهی اوقات کسی خواهد بود دور و شخص دیگری خواهد آمد."

مخاطبان نیز افزایش یافته است. (آنها خواسته ستاره برای انتشار این خیابان به طوری که آنها می توانید نگه دارید فیزیکی فاصله قابل کنترل است.) یک روز نوازنده ترومپت مارکوس تامپسون دیدم دو راهبه در خیابان و دعوت آنها به آن شب کنسرت.

"من فکر نمی کنم آنها در حال رفتن به می آیند اما پس از آن یک زن و شوهر از هفته بعد آنها آمدند با تمام راهبه," او می گوید: شمارش هفت مذهبی خواهر در مخاطب است.

آنها به انجام Backstreet Boys آهنگ ها توسط Seelig مورد علاقه پیانیست و آهنگساز Abdullah Ibrahim آهنگ ها برای عید فصح و رمضان مراسم تجلیل از نوازندگان جان Prine و الیس مارسیاس که هر دو درگذشت COVID-19 عوارض. درخواست ها گاهی اوقات گنجانیده شده است. آنها هرگز فاش کردن یک آهنگ در پیشبرد. آنها انجام داده ایم "Bobcaygeon" توسط غم انگیز هیپ افتخار دراز مدت مراقبت از خانه های شخصی ضرر و زیان مردم در محله خود پایدار هستند.

آنها به نوبت تنظیم موسیقی اگر چه بسیاری از کار های انجام شده توسط Seelig یا پسر خود را Shai می گوید: نیل دولند که اصل شاخ با ارکستر سمفونی تورنتو. هر روز آنها را تمرین خود را در قطعات خود به خود و پس از آن گرد هم می آیند برای عملکرد. گذشته از Fralick دانستن بچه ها از اردوگاه آنها غریبه به یکدیگر قبل از این. دولند تماس های موسیقی خروجی Rotbard-Seelig خانواده "بی سابقه است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"به خصوص برای دو پسر نوجوان به بازی این بازی بسیار جدید موسیقی هر روز" Fralick می افزاید.

این Rotbard-Seeligs نقل مکان کرد و به ضمیمه محله حدود 15 سال پیش زمانی که Shai یک کودک نو پا. آدم Seelig خود می دانستند و همسایگان اما زندگی مشغول بود. این در حال حاضر متفاوت. نوازندگان مخاطب هر کس می داند که هر یک از دیگری بهتر است. آنها جشن گرفته می شود حداقل یک دوجین تولد با هم. آنها سوگواری با هم.

Adam Seelig plays trombone from his front porch.

"در واقع انزوای اجتماعی به ارمغان آورده است به ما نزدیک تر" Seelig می گوید. "ما تبدیل شده ایم نزدیک با همسایگان از چندین نسل از طریق موسیقی است. وجود یک پارادوکس وجود دارد و آن را به یک زیبا."

تیم Hadwen زنده دو خانه و دور. "شما می دانید که بسیاری از آن را برجسته روز," او می گوید. "همه ما رفتن به عقب در داخل احساس کمی بهتر است."

همسایه استفانی Koenig نشده از دست رفته نشان می دهد پس از او هم اتاقی تصادفا یک کنسرت در طول یک پیاده روی. Koenig تازگی ارسال شده چند فیلم به Facebook با یک توجه داشته باشید که به عنوان خوانده شده: "در 7 سال من ندیده ام من همسایه است. در حال حاضر از دیدن آنها بهتر است بخشی از روز است."

مردم از سایر نقاط کانادا تعجب که چگونه ممکن بود.

"این عمدی نیست من مطمئن هستم که هر کس واقعا خوب اما این است که تنها راه تورنتو است. آن را فقط هرگز واقعا اتفاق افتاده است" برنامه ریز رویداد را توضیح می دهد و اضافه کرد که مانند بسیاری از تورنتو محله ضمیمه دارای بسیاری از ساختمان های آپارتمانی و چند واحد خانه. "این واقعا همان است که در یک محله در مناطق روستایی نیوبرانزویک."

اما در حال حاضر او می داند Seelig و خانواده اش و او را به دانستن بیشتر از دیگران است. چند هفته پیش مخاطبان serenaded گروه با تعجب تفسیر بیتلز "با کمک کمی از دوستان من" را به عنوان راه خود را از تلاش "به پرداخت در تازه برای این نوع موسیقی حرفه ای است که ما در حال گرفتن هر شب" Hadwen توضیح می دهد.

نوازنده ترومپت مارکوس Thompson, 23, تحت تاثیر قرار گرفته بود: "مخاطبان دریافت نمی کند که خلاق معمولا. معمولا یک بعدی نوع از چیزی. فوق العاده سرد است."

هر شب ساعت 7:30 (اگر او کار نمی کند) تورنتو پیراپزشک علامت Dempster و همسرش فرزندان خود را که در آن کنسرت را اجرا خارج است. هر نشان می دهد شروع می شود یک تشویق برای کارگران خط مقدم.

The nightly ritual has grown and brought the neighbourhood closer together (at a distance, of course).

"این به شما می دهد کمی لرز فقط به می دانم که مردم از شما حمایت و پشتیبانی آنها از آنچه شما انجام می دهند" Dempster می گوید. "من پدر او می گوید:," اوه, این است که برای شما پدر این است که برای شما.' "

مارکوس تامپسون این مبالغ است: "هیچ کس را پیش بینی کرده اند که قرار بود به اتفاق می افتد. آدم (Seelig) فقط فکر کردم که او انجام آن با خود کودکان و نوجوانان و چند روز بعد TSO نوازندگان آمد و چند روز بعد ما می آیند."

در حال حاضر تامپسون جدید دوستی و احساس ممتاز به بخشی از شبانه نشان می دهد. بعد از هر عملکرد او 13 ساله Arlo ترومپت درس در جلوی خانه.

"حتی در سردترین روز ما می تواند آنها را بشنود نواختن ترومپت پایین خیابان برای یکی دیگر از نیم ساعت پس از آن" ونسا Fralick می گوید.

Louiza Albertini reacts after she is given a rendition of "Happy Birthday" requested by her family at a recent Horn on the Cob concert in the Annex.

آدم Seelig شگفت زده شد در ابتدا توسط چه معنی است به همسایگی اما در حال حاضر او می داند. "آن را فوق العاده به نظم و در همان زمان چیزی جدید و غیر معمول" او می گوید.

لایه های وجود دارد که از قدردانی: قدردانی و برای مردم کار از طریق شرایط دشوار قدردانی از نوازندگان برای وحشت از بازی برای مخاطبان زنده قدردانی از همسایگان برای این شانس را به گوش دادن به شگفت زده می شود به فکر می کنم از چیزی دیگری برای چند دقیقه. آن را احساس نمی کند بسیار شبیه به یک شهر و خیابان این روزها. آن را احساس می کند مانند یک ایجاد کرد.

Seelig می گوید که حتی اگر هر یک از نشان می دهد تنها پنج دقیقه طول می کشد احساس به طول می انجامد ،

"ما کمی تعامل انسان از درون خود ما کوچک, حباب," او می گوید. "برای بیرون آمدن از آن حباب کمی و هنوز هم آن را با خیال راحت ... یک احساس بزرگ فقط می دانم همه ما هنوز هم متصل شده و موسیقی را می توانید انجام دهید که برای ما است."

Katie Daubs
کتی Daubs یک ستاره خبرنگار و نویسنده از ویژگی های مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال کنید: @kdaubs


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن