مصر اجرا لیبی شبه نظامی برای توطئه حمله مرگبار

قاهره - مصر در روز شنبه اعدام یک شبه نظامی لیبی به اتهام توطئه حمله ای که به کشته شدن حداقل 16 افسران پلیس در

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399

قاهره - مصر در روز شنبه اعدام یک شبه نظامی لیبی به اتهام توطئه حمله ای که به کشته شدن حداقل 16 افسران پلیس در سال 2017 نظامی گفت.

Abdel-رحیم al-Mosmari به دار آویخته شد در قاهره بعد از اینکه یک نظامی دادگاه تجدید نظر تایید حکم اعدام او در هفته گذشته ارتش گفت. این حمله مرگبار در جنوب مصر سرمایه صورت گرفت در اکتبر سال 2017.

Al-Mosmari دستگیر شد و یک ماه پس از این حمله است. او محاکمه توسط دادگاه نظامی محکوم به مرگ در ماه نوامبر سال گذشته است.

دادگاه نیز محکوم به اعدام 15 تن از متهمان دیگر برای مشارکت در حمله از جمله 10 به صورت غیابی به زندگی در زندان است. یکی دیگر از 17 کردم 5 - به 15 سال حبس محکوم کرده است.

Al-Mosmari بود از لیبی در شرق شهر Derna که در خدمت به عنوان یک پناهگاه امن برای سال برای گروه های شبه نظامی قبل از خودخوانده لیبی عرب نیروهای مسلح کنترل آن را در اوایل سال 2018 است. این LAAF رهبری است فرمانده نظامی خلیفه Hifter یک متحد به مصر است.

متهمان متهم به توطئه و در نظر گرفتن بخشی در سال 2017 حمله نیروهای پلیس به آنها حمله شبه نظامیان' مخفیگاه. در آن زمان گفته مقامات نیروی پلیس به نظر می رسد کاهش یافته است به دقت برنامه ریزی شده کمین توسط داعش. ساعت-طولانی clash زخمی شدن 13 یکی دیگر از نیروهای امنیتی.

نیروهای امنیتی شده بود اقدام به هوش و حرکت علیه یک مخفیگاه های شبه نظامی با حمایت زره پوش حامل پرسنل هنگامی که آنها را به خود جلب کرد از جمله آتش و موشک انداز در انتخابات گفت: در زمان.

آنها گفت: نیروی احتمال فرار از مهمات و شبه نظامیان دستگیر شده چندین پلیس و بعد آنها را کشته است. یک افسر بود که گرفته شده بود بعد از نجات توسط ارتش است.

اگر چه رسمی مرگ و میر اعلام شده توسط وزارت کشور بود 16 پلیس با 15 شبه نظامیان کشته و یا زخمی مقامات که در گفتگو با آسوشیتد پرس در این زمان گفت: بیش از 50 پلیس کشته شدند.

روز پس از این حمله رئیس جمهور عبد فتاح ال-Sissi خود را جایگزین نیروهای مسلح رئیس ستاد. وزارت کشور که نظارت پلیس اخراج رئیس امنیت ملی یک تعداد انگشت شماری از ژنرال و یک دوجین از رهبران ارشد مسئول منطقه که در آن ضربات مرگبار رخ داده است.

وقوع حمله در al-Wahat al-Bahriya منطقه حدود 135 کیلومتر (84 مایل) از قاهره. منطقه دروازه ورود به مصر را گسترده غربی کویر که منجر به گرفتار نزاع لیبی.

برای سال مقامات در نظر گرفته اند این منطقه یک نفوذ مسیر برای قاچاقچیان و ستیزه جویان و سرزنش کرده اند برخی از گذشته حملات افراط گرایان ترانزیت از طریق.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مصر شده است برای سال مبارزه با داعش در عراق و سوریه واقع در بخش شمالی شبه جزیره سینا اما این شورش به دست آورد قدرت پس از سال 2013 سرنگونی انتخابات نیز محمد مرسی در میان تظاهرات توده ای علیه خود را یک سال تفرقه قانون است.

حملات نیز خارج از گسترش سینا و به این کشور سرزمین اصلی و مناطق نزدیک به سطح متخلخل مرز لیبی به غرب است. این شبه نظامیان عمدتا هدفمند نیروهای امنیتی و مسیحیان است.

آخرین مطالب