روی شاخ زیگفرید و روی می میرد COVID-19 در سن 75

بزرگنمایی این تصویر روی شاخ بوسه یک توله ببر در لاس وگاس با زیگفرید Fischbacher در سال 2008. شاخ که

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

روی شاخ بوسه یک توله ببر در لاس وگاس با زیگفرید Fischbacher در سال 2008. شاخ که جان سالم به در ببر mauling در سال 2003 درگذشت و روز جمعه از عوارض مربوط به COVID-19. لویی Traub/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لویی Traub/AP

شعبده باز و حیوانات مربی روی شاخ افسانه ای لاس وگاس دو Siegfied و روی درگذشت جمعه از عوارض مربوط به COVID-19. شاخ آزمایش مثبت هفته گذشته است. او 75.

"جهان از دست داده است یکی از نوابغ از سحر و جادو اما من از دست داده اند بهترین دوست" زیگفرید Fischbacher گفت: از شریک زندگی خود را در یک بیانیه است.

"Roy شد یک جنگنده تمام عمر خود را از جمله در طول این آخر هفته. من صمیمانه قدردانی به تیم از پزشکان و پرستاران و کارکنان در Mountain View در بیمارستان کار می کرد که قهرمانانه در برابر این ویروس موذی است که در نهایت در زمان روی زندگی است."

روی شاخ در آلمان متولد شد و در سال 1944. او و زیگفرید شروع عمل خود را در لاس وگاس در سال 1967. در سال 1989 آنها شروع به 14 سال اجرا در سراب رفت و آمد مکرر انجام توهم با حیوانات عجیب و غریب, ساخت و ببرها و شیرها حتی فیل ناپدید و دوباره ظاهر.

در اکتبر سال 2003 روی شاخ انجام شد با 400 پوند ببر سفید به نام Mantecore زمانی که گربه بزرگ برداشت او با گلو قبل از خراشیده مخاطب کشیده و او را خارج از صحنه نمایش. شاخ دچار سکته مغزی و فلج.

وزارت کشاورزی ایالات متحده به بررسی حادثه و تولید 233 صفحه گزارش. اما مشخص نیست چرا ببر عمل به عنوان آن را انجام داد. به عنوان سخنگوی وزارت کشاورزی ایالات متحده جیم راجرز گفت: NPR استیو inskeep را در سال 2005 "ما سعی کنید به درک که چرا حیوانات در این وضعیت ممکن است به نوبه خود بر روی یک مربی... شده اند وجود دارد موارد در گذشته بود که در آن چیزی به عنوان ساده به عنوان کسی تبدیل پشت خود را بر روی حیوانات و یا تغییر صحنه و بدون اجازه می دهد حیوانات برای تبدیل شدن به آشنا با آن است. در این مثال من باور نمی وجود دارد یک دلیل که ما تعیین می شود برای حیوان روشن آقای شاخ."

شاخ جان سالم به در برد و تا حدی بهبود, بازگشت به صحنه با همان گربه برای یک عملکرد در سال 2010. او اصرار داشت ببر بود در واکنش به سکته مغزی و اقدام به نجات او و نه راه دیگری در اطراف. بیانیه ای از این دو روزنامه نگار می گوید: Roy با اشاره به Mantecore به عنوان "من نجات دهنده زندگانی."

گفت: Siegfried Fischbacher روز جمعه: "روی تمام زندگی بود مورد هجوم شانس."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن