اوهایو خانه آماده برای رای دادن در از بین بردن خوار ایران رهبر

کلمبوس, اوهایو - نه روز پس از مقامات فدرال منتشر شد جزئیات از 60 میلیون دلار رشوه پروب اوهایو خانه در حال آماد

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399

کلمبوس, اوهایو - نه روز پس از مقامات فدرال منتشر شد جزئیات از 60 میلیون دلار رشوه پروب اوهایو خانه در حال آماده سازی برای یک انتخابات در مورد اینکه آیا برای حذف قدرتمند جمهوری خواه بلندگو گفته که باید رهبری این طرح است.

خانه را تشکیل پنج شنبه پس از یک رأی مخفی گرفته شده در شنبه بازگشایی انجمن در طول یک بسته-درب جلسه نشان از حمایت کافی برای بوت سخنران لری سرپرست خانوار از نقش رهبری. دموکرات ها نیز به نام خود بیمارستانها در حال تمام شدن.

اوهایو خانه هرگز قبل از حذف یک سخنران با توجه به اوهایو تاریخچه ارتباط بود که قبلا اوهایو تاریخی جامعه است.

اعضای باقی مانده از سرپرست خانوار تیم رهبری در بیانیه ای گفت که او سزاوار برائت اما "از دست داده است اعتماد همکاران خود و مردم" و نمی تواند به طور موثر منجر شود ،

سرپرست خانوار از Glenford یکی از پنج متهمان شناسایی شده در جولای 21 فدرال استشهاد به اتهام شرکت در پرداخت به طرح های مربوط به شرکت های بزرگ پول مخفیانه اختصاص یافته به آنها به صورت شخصی و سیاسی استفاده در ازای کمک به تصویب مجلس لایحه 6 به لحاظ مالی قید وثیقه دو FirstEnergy نیروگاه های هسته ای. سرپرست خانوار یکی از نیروهای محرک پشت این قانون که شامل هزینه هر قبض برق در دولت و کارگردانی بیش از 150 میلیون دلار در سال از طریق 2026 به گیاهان در نزدیکی کلیولند و تولدو.

سرپرست خانوار خود را در زمان طولانی مشاور جفری Longstreth سابق اوهایو حزب جمهوری خواه رئیس مت Borges و لابی نیل کلارک و خوان Cespedes می تواند هر صورت تا 20 سال در زندان اگر آنها محکوم برای خود ادعا کار به تصویب نجات و جلوگیری از تلاش برای سرنگونی آن با توجه به شکایت کیفری ظ توسط اف بی آی است.

سرپرست خانوار تاکنون نادیده گرفته شود تماس از همکاران در هر دو طرف به استعفا. او و وکیل او را نادیده گرفته یا رد درخواست ها برای اظهار نظر در مورد اتهامات و در مورد برنامه های خود را.

آن روشن نیست تحت چه قدرت باقی مانده اعضای خانوار رهبری تیم برنامه ریزی شده روز پنج شنبه در این جلسه. تحت قوانین خانه تنها سخنران می توانید از یک جلسه. قدرت می افتد خود را به شماره 2 Speaker Pro Tempore تشکر. جیم ساقی اگر از بلندگو وجود ندارد.

حمایت هر دو حزب برای از بین بردن سرپرست خانوار به عنوان سخنران انباشته شده پس از استشهاد انتشار. تشکر. Niraj Antani یک دیتون جمهوری خواه توصیف کرد که حرکت به عنوان "اولین گام برای بازگرداندن یکپارچگی به خانه."

خانه دموکراتیک رهبران برچسب هفته گذشته به عنوان "تاریک زمان برای دولت ما" و پرسید: GOP "را به انجام کار درست" پنج شنبه.

"ما حاضر اجازه دهید به آخرین توافق رسوایی از خط خارج اوهایو در مجلس نمایندگان از فشار کار که باید انجام شود" آنها در بیانیه ای گفت. "ما نیازی به این حواس او را پرت; ما نیاز به کار برای حل مسائل مهم رو به کار مردم و خانواده ها در کشور ما است."

سرپرست خانوار لزوما نمی از دست دادن خانه خود بنشینید. از بین بردن او را به عنوان سخنران را 50 رای; اخراج او از خانه در دسترس نباشد را 66. خواهان برگزاری 61 کرسی و دموکرات ها باید 38.

اگر او برداشته شده است, یک تصمیم در زمانی که به برنامه رای جانشین او خواهد شد ساخته شده توسط دستیار اکثریت طبقه رهبر آنتونی DeVitis از سبز. نامزدهای احتمالی برای این کار عبارتند از ساقی و مظنونان حمله به دانشگاه ریک Carfagna, باب Cupp تیم Ginter و کریگ ریدل.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

Farnoush امیری یک عضو سپاه برای آسوشیتد پرس/گزارش خانه ملت امریکا, اخبار ابتکار. گزارش برای امریکا غیر انتفاعی خدمات ملی برنامه ای است که روزنامه نگاران محلی در اتاق های خبر به گزارش undercovered مسائل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب