مغلوب ساختن پیشی جستن ستایش سربازان افتاده در روز یادبود مراسم

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت شرکت در مراسم روز یادبود در فورت مک هنری در بالتیمور در روز دوشن

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت شرکت در مراسم روز یادبود در فورت مک هنری در بالتیمور در روز دوشنبه. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

به عنوان آمریکایی ها رعایت یک رام روز یادبود رئیس جمهور تهمت بازدید فورت مک هنری در بالتیمور به یاد داشته باشید آن دسته از سربازانی که افتاده اند در خدمت کشور است.

"من ایستاده قبل از اینکه شما در این نجیب قلعه از آزادی امریکایی به پرداخت ادای احترام به روح جاویدان که جنگیدند و مردند به نگه داشتن ما رایگان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: جمعیت که شامل چند نفر از اعضای کابینه خود را. "ما تعهد خود را در خاطرات گرامی که این شکوه پرچم را با افتخار پرواز برای همیشه."

مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان ایالات متحده تلفات از COVID-19 ایستاده بود بالاتر از 97,000 نزدیک شدن تعدادی از سربازان آمریکایی در ویتنام و کره جنگ های ترکیب شده است. در اظهارات خود روز شنبه, مغلوب ساختن پیشی جستن آغاز کرد و با استناد به این کشور در مبارزه با کروناویروس.

"در ماه های اخیر ملت ما و جهان مشغول شده اند در شکل جدیدی از نبرد در برابر نامرئی دشمن" نسبت ناروا گفت. "یک بار دیگر مردان و زنان در ارتش ایالات متحده به تماس پاسخ داده اند به وظیفه و مسابقه به خطر است. دهها هزار نفر از خدمات اعضا و ملی Guardsmen در خط مقدم جنگ ما در برابر این ویروس وحشتناک, مراقبت از بیماران ارائه بحرانی منابع و شب و روز کار برای حفاظت از شهروندان ما.

"به عنوان یک ملت ما سوگواری در کنار هر خانواده ای که عزیزانشان را از دست داده از جمله خانواده بزرگ ما جانبازان. با هم ما پیروز ویروس و امریکا خواهد رفت از این بحران به جدید و ارتفاع و حتی بیشتر."

فورت مک هنری بهترین و شناخته شده برای نقش خود را در جنگ سال 1812. سربازان آمریکایی وجود دارد دفع یک حمله در بندر بالتیمور در سال 1814. حمله الهام Francis Scott Key که شاهد نبرد به نوشتن شعر "دفاع از قلعه M'Henry" که ارائه شعر به صورت "The Star-Spangled Banner."

"هر بار که ما بخوان با ما سرود هر زمان آن محرک کر متورم قلب ما با غرور و افتخار ما تمدید ابدی اوراق قرضه از وفاداری به ما افتاده قهرمانان" مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه گفت.

رئيس جمهور در سفر به بالتیمور شد بدون جنجال. هفته گذشته شهردار جک جوان گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است نقض این شهر اقامت-در-خانه جهت است که محدودیت های غیر ضروری سفر. جوان نگران است که ریاست جمهوری دیدار می تواند منحرف کردن پلیس که منابع مورد نیاز در جاهای دیگر. بالتیمور رئیس شورای Brandon Scott همچنین از رئیس جمهور خواستند تا در خانه بمانند و "تنظیم به عنوان مثال حق."

فقط قبل از صحبت کردن در بالتیمور مغلوب ساختن پیشی جستن پرداخت خود احترام در آرامگاه سرباز گمنام در آرلینگتون ملی مراسم است. مغلوب ساختن پیشی جستن به طور خلاصه قرار داده و دست خود را بر روی تاج گل, قبل از ایستاده در توجه و ستایش به عنوان یک نظامی bugler بازی شیپور خاموشی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن