ارزش اتیوپی تاج بازگشت —پس از 21 سال Stashed در یک هلندی آپارتمان

بزرگنمایی این تصویر اتیوپی نخست وزیر Abiy احمد (سمت راست) دریافت تاج از مردی که آن را در بر داشت Sir

توسط MINERALNEWS در 2 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

اتیوپی نخست وزیر Abiy احمد (سمت راست) دریافت تاج از مردی که آن را در بر داشت Sirak امید طی مراسمی روز شنبه در آدیس آبابا. قرن 18 اتیوپی تاج پنهان شده بود در یک هلندی آپارتمان برای گذشته از 21 سال است. دفتر نخست وزیر Abiy احمد از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دفتر نخست وزیر Abiy احمد از طریق AP

بیش از دو دهه پس از آن رفت و از دست رفته یک مراسم تاج قدمت آن به قرن 18 پیدا کرده است راه خود را از خانه به اتیوپی. این کشور نخست وزیر Abiy احمد, با دریافت این درخشان مصنوع در مراسم روز شنبه در آدیس آبابا, در, پیروزی, پایان دادن به یک پیچ خورده حماسه است که فراتر از مرزهای ملی.

Abiy ابراز قدردانی خود را به مقامات هلندی که تسهیل بازگشت آن — و به کسی که آن را در بر داشت Sirak امید که وجود دارد برای handoff.

این اتصالات که Sirak, یک پناهنده سیاسی که فرار به هلند در دهه 1970 بود. او نقش بزرگی در کنجکاو سفر مزین برنز تاج که اتیوپی صدای مقامات می گویند که گم شده بود از سال 1993.

Sirak گفته نیویورک تایمز در سال گذشته است که آن را تبدیل در یک چمدان است که مهمان آورده بود به خانه اش بازگشت و در سال 1998 است. او می گوید: او باز کیسه و تاج پس از آن سوسو زدن, گیر افتاد چشم او — و اگر او همچنان تمایلی به نام مهمان علنا او می گوید: او مواجه بازدید کننده برگزار شد و بر روی تاج.

چه برای انجام بعدی هر چند Sirak می گوید نمی شد دقیقا آشکار است.

"چه کار می کنید اگر شما یافت یک فوق العاده ارزشمند تاریخی Ethiopean [sic] مصنوع ... در خارج از کشور ؟" او در یک بحث آنلاین پلت فرم برای اتیوپی طولانی نیست پس از پیدا کردن آن با توجه به ویدئو منتشر شده در سال گذشته است.

این روشن نیست که چگونه خود را پرس و جو پاسخ داده شد اما Sirak روشنی در مورد آنچه اتفاق افتاده: او برگزار شد و بر روی آن در خانه خود را برای امانت — برای بیش از دو دهه است.

YouTube

او می گوید: او نمی اعتماد مقامات در قدرت در اتیوپی در زمان. "به دست چنین بی بها میراث فرهنگی بر روی عجیب و غریب دست و یا مقامات آن رژیم بسیار سخت به انجام," او گفت: در این ویدئو با اشاره به رژیم استبدادی است که حکومت اتیوپی تا همین اواخر.

"بعلاوه" Sirak گفت: "باید مصنوع دیگر قرار می گیرند خارجی دست و عاقلانه اتیوپی-رهبران فکر ادعا می کنند آن را بارها شنیده و پاسخ می شود:" شما ممکن است به قرض گرفتن آن از ما. "

این اظهار نظر بود اشاره کرد و با اشاره به های اخیر اختلاف بین مقامات اتیوپی و موزه ویکتوریا و آلبرت در لندن است که صاحب مصنوعات گرانبها کشف و ضبط و پس از نظامی بریتانیا را شکست داد و امپراتور اتیوپی Tewodros دوم در قرن 19. این موزه ارائه شده به وام مصنوعات بازگشت به اتیوپی — یک پیشنهاد است که مقامات اتیوپی را رد کرده اند به عنوان کافی نیست.

"شما را تا پایان در چنین خفه کننده وضعیت نمی دانستند به چه کسی بگویم و یا چه کاری انجام دهید و یا به دست" او توضیح داد ،

آن نیست تا زمانی که اصلاحات-فکر — و تازه ضرب صلح نوبل, جایزه نوبل — Abiy آن در سال 2018 که Sirak در نهایت تصمیم به جلو آمده.

او در تماس با آرتور برند مشهور هلندی متخصص در بازیابی هنر به سرقت رفته که کار اغلب تساوی مقایسه به ایندیانا جونز. و با نام تجاری است که در توصیف تاج به عنوان "یکی از هیجان انگیز ترین می یابد از زندگی حرفه ای من" و سپس تشویق Sirak به دست آن را به مقامات محلی.

پس این جفت ارز به خارج از وزارت امور خارجه هلند و وزارت چکش جزئیات نحوه بازگشت مصنوع به اتیوپی — از آن جایی که تا به حال دیده شده است و پس از آن رفت و گم شده و از اتیوپی ارتدوکس کلیسای ترینیتی مقدس در روستای Cheleqot در اوایل 1990s.

اکنون پس از 21 سال در یک هلندی آپارتمان تاج در اتیوپی.

"ما مفتخر و خوشحال شده اند قادر به تسهیل حق بازگشت" گفت: Sigrid Kaag هلندی وزیر تجارت خارجی و توسعه همکاری است. "این مهمترین دستاورد بازگشت این میراث به جایگاه بر حق آن."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب