به طور کلی شنود گذاشته به رهبری 'عملیات با سرعت پیچ و تاب' واکسن درایو چهره تردید سناتورهای

بزرگنمایی این تصویر ژنرال ارتش ، گوستاو Perna شهادت قبل از کمیته نیروهای مسلح سنا روز پنج شنبه در نا

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

ژنرال ارتش ، گوستاو Perna شهادت قبل از کمیته نیروهای مسلح سنا روز پنج شنبه در نامزدی خود را برای نظارت بر COVID-19 واکسن پروژه. تراشه Somodevilla/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تراشه Somodevilla/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ

یک مسابقه بی پروا به آمده تا با یک دوام واکسن برای COVID-19 است که در حال دفاع و پشتیبانی با علم مخالف رئیس جمهور آمریکا به دنبال انتخاب مجدد درخواست برخی از شک و تردید سوالات چهار شنبه در کاپیتول هیل.

به مناسبت تایید شنوایی برای ژنرال گوستاو Perna منجر به عملیات سرعت در پیچ و تاب رسمی نام مورد برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را دیوانه رانندگی به رول مانند یک واکسن این سال است.

Perna یک ژنرال چهار ستاره که به عنوان رئیس ایالات متحده به ارتش Materiel فرمان است ترین ارتش, ارشد تدارکات افسر. او نامزد دریافت جایزه بود در ماه گذشته با تهمت به رئیس اجرایی از عملیات پیچ و تاب سرعت به عنوان به خوبی.

"ویروس است که دشمن ما است و تأثیر راه ما از زندگی" Perna گفت: اعضای کمیته نیروهای مسلح سنا که وجود دارد یا جسمی و یا عملا به کوره او. "اگر تایید من خودم را وقف برای شکست دادن این دشمن است."

Perna گفت: زمانی که او شنود گذاشته برای این کار در اواسط ماه مه, او در ابتدا فکر دولت را هدف داشتن یک زنده واکسن تا پایان سال صرفا aspirational.

"من به تازگی به این نتیجه رسیده است که آن را بیشتر و بیشتر به احتمال زیاد به رخ می دهد" Perna مطمئن پانل. "کلید موفقیت ما این است که به اطمینان حاصل شود ما با تکیه بر علم به ارزیابی گزینه های ما اثر و خطر است."


اما نیویورک از حزب دموکرات کریستن جیلیبرند انتخابات پیشنهاد نجومی سیاست ممکن است مغلوب ساختن پیشی جستن علم برای تعیین یک جدول زمانی.

"من نگران هستم که عملیات با سرعت پیچ و تاب خواهد بود تحت فشار به انتشار یک واکسن قبل از انتخابات اما کافی قبل از تست و آزمایش های تحقیقاتی تکمیل شده" Gillibrand گفت: به طور کلی. "می تواند هر نوع اضطراری با استفاده از مجوز استناد به انتشار این واکسن حتی اگر در ظرفیت محدود قبل از آن مورد نیاز بوده است ملاقات کرد؟"

Perna گفته این سناتور که تعیین اثربخشی واکسن بود غذا و دارو تماس بگیرید.

"این تصمیم به ارائه کمک های اضطراری قابلیت ها و/یا ارائه زود است و نه تصمیم من," او اضافه شده است. "خواهد شد که یک تصمیم گیری در سیاست."

رود آیلند جک رید پانل رتبه بندی دموکرات نیز مورد تردید اعتبار دولت را در انتخابات سال dash برای واکسن. FDA او اشاره کرد به سادگی می تواند اعلام کند که یک واکسن آماده است حتی اگر آن را به حال "نسبتا کم اثر."

"ما باید درک کنند که همه ما که FDA به تقاضا نسبتا قابل توجهی اثربخشی این دارو را قبل از آنها آن را می گویند خوب" نی هشدار داد. "ما می خواهیم یک واکسن یک تیتر."

هنوز Perna گفت پانل او فکر مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را هدف داشتن 100 میلیون دوز از واکسن آماده نوامبر و 200 میلیون دلار در دست ژانویه بود قابل قبول است.


"در حال حاضر من به عنوان اعداد" Perna گفت کانکتیکات دموکرات ریچارد بلومنتال "من فکر می کنم آن است که به طور بالقوه ممکن است."

با استناد به مغلوب ساختن پیشی جستن یک طرفه شکستن در ماه گذشته با سازمان بهداشت جهانی, Blumenthal فشرده Perna در مورد اینکه آیا او متعهد به همکاری با هر کشور ارائه می دهد که اطلاعات و یا همکاری برای توسعه COVID-19 واکسن.

"من متعهد به همکاری با همه ملت ها است که ما خیال دوستانه به امنیت ملی ما" Perna پاسخ داد.

هاوایی دموکرات Mazie Hirono می خواستم به دانم اگر که شامل چین است.

"در حال حاضر برای من" کلی پاسخ داد: "آن را نمی کند."

و اشاره کرد که میلیاردها دلار قرارداد در حال حاضر اعطا شده به حداقل پنج خصوصی شرکت های دارویی با کمی نظارت Hirono خواسته Perna اگر او را متعهد به جلسه کنگره هر دو هفته در عملیات با سرعت پیچ و تاب.

"سناتور من گزارش خواهد شد به عنوان کارگردانی" Perna به او گفت یک پاسخ که Hirono به عنوان رد "ساخت یک تعهد است."

مین مستقل آنگوس کینگ می خواستم به دانستن آنچه که قیمت یک واکسن تهیه شده با بودجه عمومی اما تولید شده توسط بخش خصوصی باید باشد.

"ما در مذاکرات با هر شرکت به مطمئن شوید که ما در حال رفتن برای به دست آوردن قیمت مناسب برای واکسن" Perna مطمئن پادشاه. "من متعهد به تو که من شخصا درگیر در این گفتگوها و این که ما نمی خواهد gouged."

تدارکات کارشناس همچنین اذعان کرد که چند شرکت های دارویی که با دریافت کمک های مالی از طریق عملیات با سرعت پیچ و تاب هنوز آغاز مطالعات بالینی در ایالات متحده آمریکا

"محاکمات آغاز خواهد شد برای ما 9 جولای با مدرن" او گفت: "به دنبال AstraZeneca و سپس جانسون و جانسون در طول ماه ژوئیه اوت سپتامبر."

Perna گفت: بخش دیگری از تلاش های او منجر به شناسایی داروهای قادر به درمان COVID-19. "ما بسیار امیدوار کننده نامزدها" او افزود: "که می تواند در دسترس به عنوان در اوایل ماه اکتبر و نوامبر است."

Perna گفت: این کمیته از او نیست که قدرت به استناد دفاع تولید عمل می کنند که برخی از سناتورها پیشنهاد می شود نیاز به تولید توسط شرکت آمریکایی از لوازم مورد نیاز. اما او گفت که او احساس "100% خاص" یا وزیر دفاع علامت Esper یا بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر می تواند چنین اقدامی اگر او آن را خواسته.

می سی سی پی جمهوریخواه راجر ترکه یا چوب کوتاه گفت: Perna ممکن است وجود دارد یک راه ساده تر برای دریافت نتایج سریع در شکار برای یک واکسن.

"من فقط می خواهم به شما بخواهید به حکومت در میان کیسه های خود را از ابزار نوعی جایزه رقابت" ترکه یا چوب کوتاه گفت: "به لحاظ مالی مشوق این رقبا برای به دست آوردن وجود دارد هنگامی که ما به آنها نیاز به گرفتن وجود دارد."

Perna که تایید به نظر می رسد به احتمال زیاد نه عقب براند.

"من کاملا با شما موافقم, سناتور," او گفت: بدون توضیح در چه چنین جایزه باید باشد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب