کالیفرنیا coronavirus گسترش دهید اضطراری اعلان: آنچه شما نیاز به دانستن

مقامات دولتی در سراسر کالیفرنیا در حال برداشتن گامهای جدید را امتحان کنید به کنترل این رمان coronavirus که همچ

توسط MINERALNEWS در 15 اسفند 1398

مقامات دولتی در سراسر کالیفرنیا در حال برداشتن گامهای جدید را امتحان کنید به کنترل این رمان coronavirus که همچنان به گسترش در سراسر کشور.

در حال حاضر وجود دارد بیش از 50 نفر در کالیفرنیا با این ویروس با شش مورد جدید اعلام کرد در لس آنجلس به تنهایی. یک فرد از Placer County شد اولین بار در کالیفرنیا به مرگ از بیماری, بهداشت مقامات چهارشنبه اعلام کرد.

چه ما در مورد لس آنجلس موارد ؟

مقامات گفت: سه نفر بودند که مسافران سفر کرده بود شمال ایتالیا و دو نفر از اعضای خانواده که تماس نزدیک با کسی که در خارج از شهرستان که آلوده شد و تا به حال یک کار است که آنها را در تماس با مسافران است.

یک نفر در بیمارستان بستری شده است و از دیگران جدا شده و در خانه است.

تبلیغات

"ما آماده می شود. ما باید برای حفاظت از خوب بودن از عزیزان ما و همسایگان ما" شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti گفت: در اعلام وضعیت اضطراری اعلام شده است.

چگونه در مورد جدید اورنج کانتی موارد ؟

چند جزئیات ارائه شد.

دو مورد در انتظار تایید از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. این موارد شامل یک مرد در 60 و یک زن در 30s که هر دو به تازگی از سفر در سطح بین المللی به کشور با گسترده انتقال با توجه به مراقبت درمانی اورنج کانتی.

مقامات CDC در حال حاضر به دنبال برای تایید این نتایج.

تبلیغات

حداقل پنج Northern California counties گزارش موارد جدید COVID-19 روز دوشنبه. در روز سه شنبه شهر برکلی در گزارش خود اولین مورد بعد از یک فرد در بازدید از یک کشور با شیوع این بیماری است. که فرد باقی مانده در خانه خود اعمال قرنطینه پس از بازگشت.

"در حالی که خطر عفونت کم باقی مانده است که گسترش حضور این ویروس در جامعه ما یک واقعیت است که همه ما باید آماده برای گفت:" برکلی بهداشت عمومی افسر دکتر لیزا هرناندز. "مراحلی وجود دارد که همه ما در جامعه می تواند در حال حاضر به بهبود اساسی بهداشت و همچنین آماده شدن برای گسترده تر در آینده است."

چه سایر استان ها را گزارش کرده اند موارد ؟

گردشگاه عمومی

هومبولت

پلاسر

ساکرامنتو

سن بنیتو

سن دیگو

تبلیغات

سن متعو

سانتا کلارا

سلنو

در اینجا جزئیات بیشتر در مورد این موارد است.

چه اضطراری اعلام معنی است ؟

اضطراری اعلام می دهد شهرستانها و استان ها توانایی به درخواست دولت و یا سایر استان ها برای کمک اگر آنها منابع محلی خسته هستند. اظهارات شده اند و آماده سازی مبتنی بر نه به خاطر شیوع در حال حاضر وجود دارد.

لس آنجلس و شهرهای پاسادنا و ساحل طولانی ساخته شده اورژانس اظهارات روز شنبه در حالی که مارین و پلاسر شهرستان ساخته شده است اظهارات روز سه شنبه. اطلاعیه مشابهی را دنبال احکام در سان فرانسیسکو اورنج کانتی, Solano County و مکان های دیگر بیش از چند هفته گذشته است.

مقامات استرس است که این اعلامیه نباید باعث وحشت زیرا آنها طراحی شده برای کمک به تمرکز منابع و دریافت پاسخ دولت در حال حرکت سریع تر.

لس آنجلس ظرفیت خود را افزایش دهد برای تست این ویروس در آن محلی بهداشت عمومی آزمایشگاه, مقامات گفت. روزانه رادیو عمومی جلسات ارائه خواهد شد و مقامات بهداشت ارسال خواهد شد دستورالعمل جدید برای مدارس و کالج ها. علاوه بر این "کمک های فنی تیم های" ارسال خواهد شد در طول هفته آینده به سایت بازدیدکننده داشته است به طور موقت تسهیلات مسکن از جمله پناهگاه بی خانمان.

تبلیغات

مقامات خواست عمومی برای اغلب شستن دست های خود انتخاب کلامی درود در جای در آغوش گرفتن و دست دادن و سعی کنید برای حفظ فاصله شش فوت از غریبه ها.

"من می خواهم به تکرار این است که یک پاسخ ریشه در وحشت" L. A. شهرستان سرپرست کاترین Barger گفت: در اخبار جلسه. "ما باید هر ابزاری که در اختیار ما است."

سرپرست هیلدا سولیس اذعان مداوم گسترش اطلاعات غلط در مورد ویروس و بیگانه ستیزی نسبت آسیایی جوامع است.

بوده است وجود دارد بیش از حد اطلاعات غلط كردن در اطراف" Solis گفت. "همانطور که ما انتظار آن را کشت ترس و منجر به دهها."

آیا ما انتظار داریم بیشتر موارد ؟

بله — به خصوص در حال حاضر که تست اضافی در حال وقوع است.

این تهاجمی تر, تست, کالیفرنیا مقامات دولتی گفت: "ممکن است منجر به یک افزایش سریع در تعداد موارد تایید شده گزارش شده است. که لزوما نشانه آن است که میزان عفونت در حال افزایش است اما توانایی ما برای تست بیشتر مردم با سرعت بیشتری است که منجر به تشخیص بهتر."

در سلنو و سانتا کلارا مقامات می گویند بیماران مبتلا به گسترش این ویروس در جوامع محلی. تمام L. A. شهرستان تا کنون موارد شده اند افرادی که به نظر می رسد که قرارداد این ویروس از طریق سفر خارجی و یا با نزدیک شدن به کسی که به تازگی از سفر, مقامات گفت.

چه چیز دیگری در کالیفرنیا انجام شده است ؟

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اعلام کرد که California Department of Public Health دریافت تایید از CDC و موسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی به شیب آن به اورژانس ذخایر 21 میلیون N95 ماسک صورت برای پزشکی کارگران در خط مقدم.

این شده است یک مسئله حیاتی به دلیل ترس که سلامت کارگران آلوده می تواند بدون تجهیزات مناسب.

"کالیفرنیا در حال کار سخت برای اطمینان حاصل شود ما سیستم بهداشت و درمان است که در قوی ترین موقعیت ممکن برای پاسخ به این تحول وضعیت" Newsom, در بیانیه ای. "بحرانی که در تلاش است تا مطمئن شوید که کارکنان بهداشتی درمانی باید از ماسک های پزشکی و تجهیزات حفاظتی آنها نیاز به محافظت از خود در حالی که مراقبت از بیماران. دولت ما بسیار سپاسگزار برای کار سخت و فداکاری از کارکنان بهداشت و درمان ما در این زمان گسترش یافته نیاز دارید."

در این مرحله دولت است و نه اعلام یک وضعیت اضطراری است.

چگونه کالیفرنیا مقایسه با سایر نقاط کشور و جهان است ؟

CDC گزارش شده بیش از 100 مورد از این ویروس در ایالات متحده وجود داشته است 10 مرگ و میر: نه در واشنگتن و یکی در کالیفرنیا است.

در حال حاضر وجود دارد بیش از 95,000 موارد و بیش از 3000 مرگ و میر در سطح جهان اکثریت شده اند که در سرزمین اصلی چین, کانون شیوع.

که بیشتر در معرض خطر است ؟

مقامات گفته اند که افراد سالمند و کسانی که با مشکلات اساسی هستند بیشتر در معرض خطر ابتال به این ویروس است که خود را متصل به ریه ها و می تواند منجر به بیماری های تنفسی مانند ذات الریه.

چگونه می توانم محافظت از خودم ؟

ترین توصیه های مکرر از مقامات است که برای عموم به پشتکار شستن دست های خود را به مدت 20 ثانیه پس از در معرض سطوح (در اینجا یک لیست از آهنگ ها به آواز خواندن برای کسانی ثانیه). ضد عفونی کننده دست استفاده شود زمانی که آب و صابون به راحتی در دسترس هستند اما نباید جایگزینی برای شستن دست.

علاوه بر این مقامات توصیه می کنند که افراد خود را پوشش عطسه و سرفه برای محافظت از دیگران و اجتناب از تماس نزدیک با غریبه ها.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن