مغلوب ساختن پیشی جستن مسائل مشاوره سفر و نه قرنطینه, برای, New York, New Jersey, کانکتیکات,

بزرگنمایی این تصویر در اظهارات خود به خبرنگاران قبل از خروج خود را به Norfolk, Va., رئیس جمهور تهمت

توسط MINERALNEWS در 10 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

در اظهارات خود به خبرنگاران قبل از خروج خود را به Norfolk, Va., رئیس جمهور تهمت و گفت: در خارج از کاخ سفید بود که "امکان که مدتی امروز" وجود خواهد داشت یک دو هفته ای قرنطینه در بخش هایی از نیویورک و کنتیکت و نیوجرسی. سارا Silbiger/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Silbiger/گتی ایماژ

به روز شده در 10:32 p. m. ET

پس از لحاف امکان quarantining نیویورک, کانکتیکات و نیوجرسی رئیس جمهور تهمت عقب نشینی اواخر روز شنبه گفت: "قرنطینه لازم نیست."

در روز قبل از آن رئیس جمهور گفت که او "به دنبال" quarantining نیویورک نیوجرسی و قطعات کانکتیکات چرا که آنها در حال توسعه به عنوان "نقاط داغ" از شیوع کروناویروس.

چند ساعت بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک سری از توییت که او را به جای "موضوع قوی مشاوره سفر" به اداره شده توسط فرمانداران در مشورت با مقامات فدرال. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او تصمیم, توصیه کاخ سفید Coronavirus نیروی کار و فرمانداران از نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات است.

پس مغلوب ساختن پیشی جستن واژگونی یک بیانیه منتشر شده توسط مراکز بیماری و کنترل در شنبه شب گفت: "با توجه به گسترده جامعه انتقال COVID -19 در منطقه CDC خواستار ساکنان نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات به خودداری از غیر ضروری مسافرت داخلی برای 14 روز موثر بلافاصله."

مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام می آمد در یک روز زمانی که او در سفر به نیروی دریایی ایستگاه Norfolk, جایی که او در مورد به کارگیری از USNS راحتی یک بیمارستان کشتی به مقصد بندر نیویورک. کشتی پشتیبانی خواهد شد مشمول مالیات منابع پزشکی در شهر نیویورک است که با بیش از 30 ، 000 مورد تأیید و حداقل 672 مرگ و میر ناشی از شنبه بعد از ظهر تبدیل به کانون این بیماری همه گیر در ایالات متحده آمریکا

نیوجرسی نیز دیده می شود یک سنبله در موارد به تازگی با بیش از 11,000 تایید در همه حداقل 140 که منجر به مرگ بيمار. کانکتیکات دیده است حداقل 1,524 موارد و گزارش 33 مرگ و میر.

"ما ممکن است مجبور به انجام [قرنطینه]," مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: قبل از خروج خود را به نورفولک "اما این امکان وجود دارد که مدتی امروز ما به شما یک قرنطینه — کوتاه مدت دو هفته برای نیویورک احتمالا نیوجرسی و قطعات کانکتیکات."

او اضافه کرد که "ما نمی" نزدیک مترو شهر نیویورک که "ما در حال رفتن به نیاز به" گارد ملی توضیح داد که او برنامه ریزی شده برای صحبت با رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو بعد در روز.

کومو گفت که با وجود اخیر خود در گفتگو با رئیس جمهور در مورد بیمارستان کشتی, او تا به حال شنیده ام هیچ چیز از مغلوب ساختن پیشی جستن "در مورد هر قرنطینه."

"من تا به حال کسانی که مکالمات" فرماندار گفت: در یک جداگانه اخبار جلسه توجیهی روز شنبه در نیویورک است. "من حتی نمی دانم چه معناست." کومو نیز روز شنبه گفت که دولت این است که به تعویق انداختن آن ریاست جمهوری اولیه — در اصل برنامه ریزی شده برای ماه آوریل 28 — بازگشت به ماه ژوئن 23.

در بیانیه ای, کانکتیکات, رژیم صهیونیستی. ند لمانت گفت که او به دنبال به جلو به صحبت کردن به رئیس جمهور تهمت به طور مستقیم در مورد نظرات و اقدامات آینده "به دلیل سردرگمی منجر به وحشت."

لمانت گفت: او در حال حاضر به نام ساکنان خانه بمانند و کارگردانی کرده است کسانی که به سفر خارج از دولت به خود قرنطینه به مدت حداقل 14 روز پس از ورود.

در روز بعد در یک کنفرانس خبری در کانکتیکات لمانت گفت که او تا به حال صحبت با یکی از مقامات ارشد کاخ سفید رسمی, اما تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است صحبت به رئیس جمهور به طور مستقیم.

"من نمی توانم حدس و گمان در دقیقا همان چیزی است که رئیس جمهور به معنای اجباری قرنطینه, اما من می توانم به شما بگویم که ما در حال کار با هم در این" لمانت گفت. "من امیدوارم که ما به وضوح از کاخ سفید قبل از این شب است به طوری که قبل از روز می آید مردم می دانیم دقیقا آنچه آنها انتظار می رود."

فرمانداران ایالت فلوریدا و رود آیلند در حال حاضر اعلام کرد که آنها نیاز به مسافران از نیویورک برای رفتن به 14 روز در قرنطینه.

در سراسر کشور بیش از 121,000 موارد coronavirus تایید شده است که از شنبه شب — هر چند کارشناسان بهداشت مشکوک میزان واقعی این ویروس بسیار بزرگتر با دولت فدرال هنوز در تلاش برای به اندازه کافی عرضه تست کیت هواکش و شخصی دنده محافظ محلی برای کارکنان مراقبت های بهداشتی.

روز شنبه این کشور را کشته و همچنین عبور از 2000 علامت گذاری به عنوان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن