Pompeo و چین بالا دیپلمات دیدار در هاوایی به عنوان روابط بدتر

بزرگنمایی این تصویر در ماه اکتبر 2018, عکس, وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo, سمت چپ حرکت دست در دست د

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

در ماه اکتبر 2018, عکس, وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo, سمت چپ حرکت دست در دست دولت عضو یانگ Jiechi چین دیپلمات ارشد در پکن. دو ملاقات روز شنبه در هاوایی به عنوان روابط بین ایالات متحده و چین ادامه خواهد داد به خراب شدن. Andy Wong/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Andy Wong/AP

وزیر امور خارجه مایک Pompeo ملاقات چین دیپلمات ارشد یانگ Jiechi در هاوایی در روز چهارشنبه, در, چه, چینی, رسانه های دولتی گفت: یک سازنده و تبادل نظر.

در این جلسه می آید در یک زمان سریع با بدتر شدن روابط بین واشنگتن و پکن بیش از یک طیف وسیعی از مسائل از جمله حقوق بشر هنگ کنگ و COVID-19 بیماری همه گیر.

نه ایالات متحده و نه چین اعلام کرد این جلسه در پیشبرد و آن را بلافاصله که طرف پیشنهاد کرده بود آن را برجسته تنش و بی اعتمادی که در حال حاضر تمامي وجوه روابط بین جهان ندارد. 1 و no. 2 اقتصاد.

Pompeo شده است یک منتقد صریح از حزب کمونیست چین و سیاست های آن و پکن را به طور خاص او را برای تمسخر تماس او را غیر مسئولانه و دروغگو.

سخنگوی وزارت خارجه مورگان Ortagus گفت: در کوتاه سه جمله بیانیه که Pompeo بر لزوم شفافیت و اشتراک گذاری اطلاعات برای مبارزه با این بیماری همه گیر و جلوگیری از شیوع آینده.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بارها و بارها سرزنش چین برای جرقه جهانی بیماری همه گیر کوروناویروس با باز بودن در مورد شیوع هنگامی که آن را برای اولین بار پدید آمده در شهر ووهان در ماه دسامبر و نه اقدام به سرعت به اندازه کافی به آن را متوقف کند.

چین گفته است که از آن شده است باز و شفاف در مورد کوروناویروس و وضعیت به کار گرفته مسئولانه است.

Pompeo نیز مطرح شده نیاز به "به طور کامل متقابل روابط بین دو ملت در سراسر تجاری امنیت و تعاملات دیپلماتیک" با توجه به این بیانیه.

دولت چین خبرگزاری ایسنا قرار دادن یک چرخش مثبت در این نشست است.

آن گفت: هر دو طرف "به طور کامل تشریح مواضع خود را و اکنون که این یک گفت و گوی سازنده." یانگ و Pompeo توافق برای حفظ تماس و ارتباط شین هوا گزارش شده است.

در بیانیه ای جداگانه وزارت امور خارجه گفت یانگ گفت Pompeo که همکاری بود "تنها انتخاب مناسب برای چین و ایالات متحده".

"طرف چینی است که اختصاص داده شده به همکاری با ایالات متحده به منظور توسعه یک رابطه بدون تضاد و هیچ رویارویی احترام متقابل و برنده برنده همکاری" آن گفت:.

هنوز یانگ عقب رانده برابر Pompeo در مناطق مختلف اخیر اصطکاک در رابطه با توجه به وزارت امور خارجه.

او گفت Pompeo که دلار هنگ کنگ امور بودند یک موضوع داخلی و او خواست ایالات متحده برای احترام به چین حاکمیت درمان هنگ کنگ امنیت ملی قوانین عینی و منصفانه و جلوگیری از تداخل در قلمرو امور داخلی.

چین از تصمیم ماه گذشته به طور یک جانبه اعمال امنیت ملی قانون در هنگ کنگ دور زدن این مستعمره سابق بریتانیا خود قوه مقننه جلب گسترده انتقاد از خارج از کشور.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که دولت او آغاز خواهد شد به فسخ ملاحظات ویژه و سیاست های هنگ کنگ در اقدامی تلافی جویانه برای پکن حرکت می کند که دولت می گوید پشت رول چین وعده اجازه می دهد تا هنگ کنگ درجه بالایی از خودمختاری برای 50 سال پس از بازگشت از بریتانیا در سال 1997.

وزارت خارجه چین همچنین گفت یانگ ابراز "قوی نارضایتی" با مغلوب ساختن پیشی جستن امضای روز چهارشنبه از اویغوری, حقوق بشر, سیاست عمل کرد و گفت که آمریکا باید جلوگیری از درگیر شدن در آنچه در آن به نام استانداردهای دوگانه در مبارزه با تروریسم و مسائل.

این لایحه به تصویب مجلس نمایندگان و سنا در آوریل و می تواند منجر به تحریم علیه مقامات چینی تلقی مسئول نقض حقوق بشر در برابر قومی Uighurs و دیگر مسلمانان در چین دور منطقه غربی سین کیانگ.

قانون می گوید بیش از 1 میلیون Uighurs و دیگر مسلمانان در سین کیانگ شده اند به جرم نظارت و توقیف به نام مبارزه با تروریسم است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب