قاضی بلوک حراج به اصطلاح هاوایی شاهزاده خانم' همه چیز

هونولولو - حراج یک 94-سال-پیر بومی هاوایی اری برنده زن' وسایل نمی توانید به جلو بروید تا به یک کنسرواتور نام ب

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399

هونولولو - حراج یک 94-سال-پیر بومی هاوایی اری برنده زن' وسایل نمی توانید به جلو بروید تا به یک کنسرواتور نام برای رسیدگی به امور مالی خود را یک قاضی حکم داد دوشنبه ،

ابیگیل Kawananakoa را بنیاد کرده بود که برای اطمینان از ثروت او می رود به بهره گیری بومی هاوایی علل خواسته یک قاضی برای توقف حراج حداقل تا یک کنسرواتور نامگذاری شده است. حراج شد, برنامه ریزی به, از هفته آینده در حالی که یک جلسه در کنسرواتور نیست برنامه ریزی شده تا جولای 21. در روز دوشنبه حراج سایت گفته است که در حال حاضر برنامه ریزی شده برای پایان دادن به در اوت. 2.

Kawananakoa همسر و دیگران نمی تواند با ادامه حراج و یا فروش هر یک از اموال او تا زمانی که وجود یک حاکم در بنیاد دادخواست و دائم کنسرواتور است به نام قاضی R. علامت براونینگ حکومت.

او $215 میلیون ثروت بوده است تا در یک نبرد قانونی پس از سال 2017, زمانی که او دیرین وکیل جیم رایت استدلال سکته مغزی در سمت چپ او دچار اختلال میشود. Kawananakoa گفت: او را جریمه و اخراج رایت. او پس از ازدواج شریک زندگی خود را از 20 سال ورونیکا گیل ارزش که بعدها در زمان گذشته نام.

یک قاضی حکم داد در ماه مارس که او نیاز به یک کنسرواتور چرا که او قادر به مدیریت او اموال و امور کسب و کار. یکی دیگر از قاضی حکم ماه ماه گذشته او conservatorship باید نامحدود و تنظیم یک جلسه در ماه ژوئیه 21 به تعیین که در آن خواهد بود.

نظر برخی Kawananakoa یک شاهزاده خانم به خاطر او مربوط به خانواده است که حکومت سلیمان قبل از سرنگونی پادشاهی هاوایی در سال 1893.

او وارث ثروت او به عنوان بزرگ نوه جیمز کمپبل یک ایرلندی تاجر ساخته شده است که ثروت خود را به عنوان یک قند صاحب مزرعه و یکی از هاوایی بزرگترین زمینداران.

"خانم ابیگیل و همسر او ورونیکا هیچ موضوع را با به تعویق انداختن فروش خانم Kawananakoa را شخصی جلوه های واقع در ساحل شمالی کلبه" مایکل رودی یک وکیل به نمایندگی از Kawananakoa همسر در بیانیه ای گفت: از طرف زن و شوهر است.

وکلای پایه و اساس نیست بلافاصله اظهار نظر در دوشنبه حاکم.

بنیاد مدیران گفت: در دادخواست خود را نگران هستند که برخی از اقلام حراج به نظر می رسد از نظر فرهنگی قابل توجه است.

Kawananakoa "را با دقت بررسی مجدد فروش اقلام به اطمینان حاصل شود که هیچ قابل توجه فرهنگی و یا تاریخی موارد علنا به فروش می رسد" و قصد دارد به کمک کسانی که در مورد به Iolani کاخ رودی گفت.

"خانم ابیگیل و ورونیکا احترام این حکم و سایر احکام قبل از در این مورد" رودی گفت. "آنها به شدت آرزو می کنم که دادگاه همچنان به محافظت و صرفه جویی در همه از خانم Kawananakoa دیگر دارایی ها و منابع مالی است که در ادامه به حیف و میل های غیر ضروری و غیر منطقی وکلای', هزینه ها, متولی هزینه ها و هزینه های دیگر (در حال حاضر در مجموع در میلیون ها دلار) که خانم Kawananakoa است که ناخواسته مجبور به متحمل شدن ادامه خواهد داد و به متحمل شود تا زمانی که دادگاه قرار می دهد یک توقف به آن."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن