شکستن یو پی اس و پرتاب یو پی اس: آنچه در آن مانند به کار در یک رستوران در روز ولنتاین

بزرگنمایی این تصویر Serts/گتی ایماژ روز ولنتاین یکی از شلوغ ترین روزهای سال برای کسانی که کار د

توسط MINERALNEWS در 26 بهمن 1398
Valentine's Day is particularly busy for restaurants.
بزرگنمایی این تصویر
Serts/گتی ایماژ

روز ولنتاین یکی از شلوغ ترین روزهای سال برای کسانی که کار در رستوران. آن را نیز یک روز که بسیاری در صنعت عشق به نفرت.

دوم تنها برای روز مادر, روز ولنتاین, محبوب ترین روز سال به ناهار خوردن با توجه به انجمن ملی رستوران. برای زوج ها می توان آن را مدتها در انتظار یک شب در شهر. اما برای سرور و دیگران در این صنعت است که در آنها صبر کنید می توان آن را یک شب از وحشت که در آن انتظارات بالا حجم مشتریان بی امان و راهنمایی اغلب underwhelming.

"ما به نوعی به آن اشاره شوخی به عنوان" rookie شب." آن شب که در آن هر کس می خواهد به بیرون و ناهار خوردن می گوید:" پوست گوساله و بره Mullin مدیر کل از حدود سال 1918 در نیوپورت نیوز ، بسیاری از کسانی که مشتریان با این حال به طور معمول نمی ناهار خوردن در زمان های دیگر سال است.

"این تا حدودی متفاوت پرنیان در روز ولنتاین از دیگر شب" Mullin می گوید. "از آنجا که ما حدود دو و نیم تا سه بار کسب و کار یک شب به طور منظم. آن را بسیار گران تر منو از شب های دیگر."

"بسیاری آن مانند نگهداری از گربه" در تلاش برای تایید همه, رزرو, او می گوید.

در حالی که ولنتاین کسب و کار می تواند جامد برای رستوران ها می توان آن را یک نوع متفاوت از شلوغ است. اتاق ناهار خوری بسته بندی شده پر از ترک اتاق کمی برای احزاب بزرگتر است که می تواند به جلب سرورهای بزرگتر راهنمایی.

"من به آن تماس بگیرید, شیطان, کارخانه, چرا که آن را دو دو و دو دو و آن را بسیار خسته کننده می گوید:" جکی رابرتز صاحب صورتی درب در سیاتل.

او می گوید: اعتیاد به مواد مخدره از روز ولنتاین تبدیل می شود تا فشار بر روی سرور را مهمان شب کامل است. "هر کس در نظر گرفتن تعطیلات راه بیش از حد جدی است. آنها می خواهند به انجام بیش از حد هست و در آنجا نیست تا آنجا خودانگیختگی که ما معمولا در یک شب به طور منظم."

شگفتی وجود دارد برای سرور گاهی اوقات.

"من قطعا دیده جداول هستند که به وضوح در تاریخ می گوید:" اجرایی آشپز برایان Riggenbach از Mockingbird در نشویل. "و یکی از افراد خواهد خود را ترک [تلفن] شماره برای سرور که ممکن است به شما بگویم که چگونه آن تاریخ می گذرد."

کمتر شگفتی دلپذیر می تواند مشترک بیش از حد.

"ما تا به حال یک بار که یکی از مهمانان نوشید بیش از حد و رفت و انداخت تا همه بیش و سپس سمت چپ خود را با تاریخ به امیدوارم نه شما می دانید بیش از حد صمیمی می گوید:" لارا ولنت مدیر کل از نمدار در مینیاپولیس.

Riggenbach فلسفه برای مقابله با مشکل مشتریان. "من فکر می کنم بزرگترین غذای آماده ... اگر من باید یک کار بسیار دشوار مهمان بود و من فقط مجبور به صرف ساعت و نیم با شما و شما مجبور به صرف بقیه عمر خود را با شما."

اگر آن را به هر گونه مشاوره برای کارکنان رستوران وجود دارد نیز می تواند شگفتی ناخوشایند در فروشگاه برای مشتریان.

"این مرد آمد و در اوایل و او واقعا هیجان زده بود و او همه تا لباس پوشیدن و در یک دست کت و شلوار و او تا به حال گل و او که قرار بود به پیشنهاد نامزدش. و زمانی که او نشان داد او تا به حال یک نوت بوک و آن را به یک لیست از همه چیز که اشتباه بود با او. و او نشسته وجود دارد برای یک ساعت و خواندن آن را به او."

این شب جمعه ولنت رویکرد به دریافت از طریق دیوانگی در حال رفتن به همه کسب و کار: "این یک hustling شب را در حال اجرا کفش. سعی کنید خوب نگاه کنید و اجازه دهید برو برو!"

اما حتی برای اکثر رفتند سرور فراگیر حکومت می آید از Mullin: "من فقط به خودم گفتم" هی ما نه درمان سرطان اینجا. همه ما در حال انجام است و ضبط مواد غذایی است.' "



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن