Coronavirus نیروهای رادیکال تغییرات به کالیفرنیا با جارو محدودیت در زندگی

در یک تلاش گسترده برای کاهش سرعت گسترش coronavirus در کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom در یکشنبه خوا

توسط MINERALNEWS در 26 اسفند 1398

در یک تلاش گسترده برای کاهش سرعت گسترش coronavirus در کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom در یکشنبه خواست افراد 65 ساله و مسن تر و کسانی که با شرایط بهداشتی مزمن به خود را جدا از دیگران — یک بخشنامه است که نشان دهنده حرکت سریع ماهیت بحران بهداشت عمومی را تهدید می کند که رفاه از 40 میلیون کالیفرنیا.

ساعت بعد شهردار اریک Garcetti گفت: لس آنجلس کافه ها و کاباره ها و رستوران ها باید متوقف ناهار خوردن در خدمات و محدود کردن کسب و کار خود را به بایگانی اطلاعات سفارشات تا 31 مارس است. منظور موثر واقع شد در نیمه شب یکشنبه.

سینما و ورزشگاه و مراکز تناسب اندام بسته خواهد شد Garcetti گفت: در یک ویدیو کنفرانس خبری یکشنبه شب. فروشگاه های مواد غذایی, داروخانه ها و بانک های مواد غذایی باز باقی خواهد ماند. Garcetti همچنین اعلام یک مهلت قانونی برای اخراج برای اجاره.

Newsom نیز نامیده می شود بر روی میله و آبجو و شراب سازی اتاق مزه ایالت به بستن درهای خود را به کاربران به عنوان تعدادی از تایید coronavirus موارد در دولت همچنان به افزایش است.

تبلیغات

"ما می دانیم که انزوای اجتماعی برای میلیون ها نفر از کالیفرنیا است که اضطراب آور است ، ما نیاز به این لحظه سر و ناب در" Newsom گفت.

اما Newsom دوباره متوقف کوتاه با استفاده از نیروی کامل از اقتدار خود را به دستور پاسخ اقدامات برای حفاظت از کالیفرنیا از ویروس است که باعث COVID-19 جهانی همه گیر است که منجر به شش کشته و 335 مورد تأیید در دولت است.

در عوض فرماندار گفت: درخواست خود را بارها و بارها شبیه به او اعلام شده در هفته گذشته درخواست برای لغو تجمعات از 250 نفر و یا بیشتر. فرماندار اجازه می دهد رستوران ها را باز باقی می ماند و توصیه مشتریان به عمل "عمیق اجتماعی فاصله" در هنگام ناهار خوری — در اثر یک توصیه برای کاهش اشغال نصف.

تلاش می آیند که بیشتر coronavirus موارد گزارش شده از جمله یک تست مثبت برای یک افسر پلیس در فرودگاه بین المللی لس آنجلس.

تبلیغات

لس آنجلس گزارش 16 مورد جدید یکشنبه آوردن این شهرستان را در مجموع به 69.

یک USC دانشجویی که اخیرا در بازگشت از مسافرت های بین المللی اما نشده است و یا در نزدیکی دانشگاه USC — همچنین آزمایش مثبت برای coronavirus دانشگاه روز یکشنبه گفت. دانشجو بود و بنا به گزارش ها در وضعیت خوب و خود منزوی در خانه.

سان لوئیس اوبیسپو سانتا باربارا و سان برناردینو شهرستان ثبت اولین مورد از این ویروس بیش از آخر هفته. شهرستان سانتا کلارا است که سخت ترین-آمار شهرستان در دولت اعلام کرد از 23 بیشتر موارد در مجموع 114.

کالیفرنیا تایید موارد 70 هستند که از جامعه انتقال دولت وزارت بهداشت گفت. بقیه ترکیبی از تایید فرد به فرد انتقال مربوط به سفر و یا بیماران مبتلا به بازگشت به کشور پس از ابتلا به این بیماری در جاهای دیگر.

یکشنبه شب با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می شود تعلیق تجمعات از 50 نفر یا بیشتر به مدت هشت هفته.

Newsom دستورالعمل های دیگر دنبال تلاش های گسترده ای اعلام کرد در روزهای اخیر برای مبارزه با این ویروس در کالیفرنیا است. بسیاری از کسانی که در نظر گرفته شده در سطح محلی از جمله این تصمیم توسط ده ها مدارس تعطیل برای دو هفته یا بیشتر.

روز جمعه Newsom صدور یک فرمان اجرایی اطمینان آن مدارس از ادامه کمک های مالی در طول تعطیلی.

فرماندار گفت که موضوع دستورات اضافی در روز سه شنبه به مدارس که باز باقی می ماند و گفت که او به خصوص با تمرکز بر حمایت از خانواده های کم درآمد.

تبلیغات

او پیشنهاد کرد برخی از محلی مقامات مدرسه به طور کامل از طریق فکر عواقب هنگام بسته شدن دانشگاه از جمله نحوه ادامه به ارائه وعده های غذایی برای دانش آموزان واجد شرایط به صورت رایگان و یا با کاهش قیمت ناهار و چگونه به اطمینان حاصل شود که دانش آموزان با نیازهای ویژه کافی دریافت مراقبت و نظارت است.

در یک بیانیه Garcetti تقدیر Newsom راهنمایی.

"همه چیز ما در حال حاضر تعیین خواهد شد و نتیجه از این بحران و ما می تواند زندگی را نجات دهد اگر ما آرامش, برای مراقبت از یکدیگر و پرقدرت مراحل برای محافظت از جوامع ما" Garcetti گفت. "به همین دلیل ما باید به دنبال این دستورالعمل توسط رژیم صهیونیستی. Newsom ساخت آنها را برای نیازهای محلی و قرار دادن بهداشت و ایمنی از آسیب پذیر ترین بالاتر از همه چیز."

Newsom تخمین زده می شود که او دستور به سالمندان تاثیر می گذارد 5.3 میلیون کالیفرنیا. در حالی که این تعداد شامل کسانی که بیشتر در معرض خطر به سادگی با توجه به سن خود, او گفت: آن را شامل نمی شود میلیون ها نفر بیشتر که شرایط بهداشتی اساسی که آنها را آسیب پذیر است.

دفتر والی گفت: درخواست خود را برای سالمندان به در خانه باقی می ماند همچنین تمدید برای ساکنان با زمینه مسائل مربوط به سلامت مانند بیماری مزمن کلیه, بیماری آسم بیماری مزمن کبدی حاملگی در دو هفته گذشته به اختلالات متابولیک و بیماری های قلبی و دیگر شرایط است که آنها را بیشتر مستعد ابتلا به بیماری های جدی از coronavirus.

فرماندار همچنین اعلام کرد که دولت 108,000 افراد بی خانمان خواهد بود که اولویت برای کاهش سیاست های معنی دار فشار به حرکت آنها را در داخل خانه.

هر چند جزئیات باقی مانده مشخص نیست گفت: دولت تا به حال هتل ها و متل ها است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به ارائه سرپناه به همراه اضافی 450 دولتی تریلر فرستاده شده به "نقاط بحرانی" به مکمل کسانی که مستقر در لس آنجلس, استاکتون, Sonoma و جاهای دیگر قبل از وقوع.

هفته گذشته Newsom صدور یک فرمان اجرایی اجازه می دهد دولت به اختیار برخی از خواص خصوصی به ارائه تخت برای جداسازی. Newsom گفت: هدف از این تازگی اعلام کرد اقدامات با هدف unsheltered جمعیت بود که "مردم به محیط های که در آن ما می توانید آدرس خود را در حال رشد اضطراب و نگرانی در حال رشد."

او را متوقف کوتاه اما گفت: تلاش برای مردم را در داخل خانه خواهد بود موظف و یا نیاز به اجرای قانون مداخله.

تبلیغات

در روزهای اخیر وزارت مسکن و توسعه شهری و CDC همچنین دستورالعمل های دقیق برای پناهگاه بی خانمان و encampments که بسیاری از آنها شامل افزایش بهداشت و ارائه دقیق پیشنهادات خود را برای دست زدن به افراد بیمار در پناهگاه تنظیمات.

"من نه تشدید ذهن-مجموعه ای از اجرای" Newsom گفت.

شهردار ساکرامنتو دارل Steinberg, co-رئیس Newsom را در سطح ایالت نیروی کار در بی خانمانی گفت: Newsom حرکت را به افراد بی خانمان در داخل بسیار مهم بود.

"آنها بسیار مستعد ابتلا به بیماری و عفونت ، گفت: استاینبرگ از unsheltered جمعیت. ترک آنها را در خارج از منزل گفت: "واقعا یک دعوت نامه برای گسترده تر گسترش این بیماری است."

شیدا Simonsen یک زن 65 ساله مرد بی خانمان در ساکرامنتو گفت که او می خواهم برای رفتن در داخل خانه در طول این بحران است. او را به گوش فرماندار سخنرانی در یک ترانزیستور رادیو و شنیده تماس برای ساکنان خانه بمانند. اما "من یکی نیست" Simonsen گفت.

در L. A. شهرستان Dockweiler دولت ساحل ممکن است مورد استفاده قرار گیرد به طور موقت به خانه افرادی که دستور داده شده است برای منزوی کردن و یا قرنطینه به دلیل coronavirus. ساحل را RV پارک در Vista del Mar یکی از مکان های مختلف شهرستان می تواند با استفاده از برای این منظور با توجه به انتشار اخبار از شهر El Segundo. مقامات و گفت: باید از این منطقه است.

اضطراب کالیفرنیا ادامه داد: برای پاک کردن قفسه های فروشگاه های مواد غذایی محلی. اداره پلیس لس آنجلس مطمئن ساکنان در توییتر وجود دارد که کمبود مواد غذایی و فروشگاه ها را restock خواهد شد.

"تامین آب تمیز و امن برای نوشیدن بنابراین بدون نیاز به خرید آب به صورت فله" بخش گفت.

مواد غذایی زنجیره ای اعلام کرده اند که تغییرات به مقابله با بی رحم کثیری از خریداران.

Ralphs به عنوان مثال گفت: این کار با تامین کنندگان برای دوباره پر کردن بالا و تقاضا محصولات و فروشگاه ساعت شده اند محدود بنابراین کارکنان باید زمان بیشتری به restock. Albertsons — که در عمل این مواد غذایی زنجیره ای وان, غرفه و Safeway — گفته است که با در نظر گرفتن مراحل مشابه.

استارباکس اعلام کرد تلاش های جدید برای محدود کردن تعداد زیادی از مردم جمع آوری و در آن قهوه خانه. تمام فروشگاه های خود را در ایالات متحده و کانادا را به یک حرکت "به" مدل برای حداقل دو هفته و حذف خواهد شد همه نشستن در کافه و پاسیو مناطق این شرکت اعلام کرد در روز یکشنبه ،

فرودگاه ها در سراسر کشور پرتاب شد به هرج و مرج در این آخر هفته به دلیل عجله نورد کردن نمایش های بهداشتی برای مسافران بازگشت از اروپا و سهل انگاری باقی مانده است نسبتا آرام است. اما میانگین زمان انتظار بودند هنوز هم حدود 30 دقیقه طولانی تر از حد معمول گفت: سهل انگاری سخنگوی هیت Montgomery.

هر چند بسیاری از کسب و کارهای آسیب دیده اند و کندتر جریان از مشتریان کافه در غرب هالیوود بسته بندی شده بودند در روز یکشنبه بعد از ظهر.

در را از پشت WeHo و شعله ور زین drag queens رقصید پر سر و صدا به موسیقی به عنوان آنها تشویق شد توسط جمعیت آنها توزیع اسکناس دلار بر روی صحنه است. در این مکان حداقل زندگی به نظر می رسید برای رفتن به صورت عادی.

نه هر کس شد اقدام به کسب و کار به عنوان معمول است. در صومعه وست هالیوود محبوب ترین, گی, بار, دروازه بسته شد. در هر درب یک علامت به عنوان خوانده شده: "همانطور که ما همچنان به حرکت به سرعت در حال تغییر شرایط با COVID 19 ابی بسته است به طور موقت. ما برنامه ریزی برای باز کردن به عنوان به زودی به عنوان ما به مقامات بهداشت عمومی به ما بگویید که در آن امن است."

جیمی هان که صاحب Frank 'n هنک بار در Koreatown گفت: او تصمیم گرفت تا خود را نزدیک نوار پایین شنبه بعد از دیدن مشتریان پیروی نمی کنند 6-پا اجتماعی فاصله حکومت او تلاش برای به اجرا درآوردن.

"من از دست دادن مقدار زیادی از پول و خواهد شد تا کارکنان من اما راستش این است که دست کم از نگرانی ما در حال حاضر," او گفت:. "ما بیشتر نگران سلامت عمومی و چگونگی این است که به تاثیر اقتصاد بلند مدت است."

بار کارکنان نویسندگان Suhauna حسین, Alejandra ریس-Velarde, جان مایرز, آنیتا Chabria و بنیامین Oreskes و کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب