دیوان عالی کشور به شنیدن موارد مربوط به مغلوب ساختن پیشی جستن مالیات سوابق مالی

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی از دوره قبل از او وارد کاخ سفید تحت

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی از دوره قبل از او وارد کاخ سفید تحت موشکافی در آخرین دیوان عالی کشور در مرحله نهایی مسابقات. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

تاریخ و سیاست و قانون در حال همگرا در دیوان عالی کشور روز سه شنبه به عنوان قضات مقابله با سوال در مورد محدودیت های ریاست جمهوری در کنگره و قضایی قدرت.

در مسئله سه موارد مربوط به احضاریه — برخی صادر شده توسط کمیته های کنگره و یکی توسط نیویورک هیئت منصفه در یک پرونده جنایی. تمام تماس ها برای تولید دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی عمدتا از دوره قبل از او رئيس جمهور و همه صادر شده نه برای مغلوب ساختن پیشی جستن اما به بانک ها و شرکت های حسابداری او کسب و کار با.

چگونه در دادگاه تصمیم می گیرد این موارد می تواند به طور چشمگیری تغییر توازن قدرت میان سه قوه دولت در نتیجه تغییر سیستم آمریکایی کنترل و توازن.

دهان و استدلال شروع در 10 a. m. ET. گوش دادن به آنها در اینجا زندگی می کنند.

در سال 2016 رئیس جمهور تهمت معروف "من می تواند ایستادن در وسط خیابان پنجم و ساقه کسی, و من نمی خواهد از دست دادن هر رای دهندگان."

موقعیت او در این موارد این است که اساسا قانونی است که نسخه ای از بیانیه است. این یک ادعای تقریبا کامل ریاست جمهوری ایمنی.

در مغلوب ساختن پیشی جستن را مشاهده تنها کنگره می تواند او را نگه دارید پاسخگو — و تنها با استیضاح و حذف از دفتر. هر چند رئیس جمهور در گذشته باید با پیروی کنگره و هیئت منصفه درخواست های مالی و شخصی دیگر سوابق تهمت خودداری کرده است به انجام است که در این موارد.

در اکتبر 2019 در دادگاه تجدید نظر استدلال در هیئت منصفه حکم مورد قضاوت دنی چانه خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن وکلا در مورد رئیس جمهور "مشاهده در خیابان پنجم است. آیا شما گفت که "مقامات محلی نمی تواند بررسی? آنها نمی تواند چیزی در مورد آن انجام? که موقعیت خود را؟" چانه پرسید.

"این درست است. که درست" در پاسخ ویلیام Consovoy تهمت وکیل.

این احضاریه

چه اطلاعات است که در واقع در حال پی در این احضاریه در مرکز روز سه شنبه استدلال ؟

همه به دنبال مشابه اما نه یکسان سوابق مالی تا حد زیادی از قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس جمهور شد. و آنها صادر شده بود برای مغلوب ساختن پیشی جستن اما به طور مستقیم به دویچه بانک و Ncmec آمریکا, بانک و حسابداری شرکت که او و خانواده اش انجام بسیاری از کسب و کار خود را با.

"دویچه بانک نشسته است بر روی یک گنجینه ای از سوابق ... تهمت درونی اسرار مالی می گوید:" دیوید غنی سازی کسب و کار تحقیقات سردبیر نیویورک تایمز و نویسنده کتاب برج تاریکیک کتاب در مورد تهمت و دویچه بانک. او می گوید که در میان این اسناد نه تنها مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارنامه مالیاتی بلکه "ترازنامه اطلاعات صورتحساب درآمد و ... که خود شرکای کسب و کار هستند ... که او صرف سال تلاش برای نگه داشتن از دید عموم پنهان."

مغلوب ساختن پیشی جستن گرفته است از چند میلیارد دلار وام از بانک دویچه اما این ارتباط فراتر از آن. این بانک همچنین موفق دارایی های خود و "ارائه خدمات خواستگاری که متصل به مغلوب ساختن پیشی جستن با افراد ثروتمند از جمله برخی بسیار ثروتمند و متصل روس ها بودند که به دنبال سرمایه گذاری در املاک و مستغلات" غنی سازی می گوید.

Ncmec و دویچه بانک و نه اعتراض به مطابق با احضاریه. به جای تهمت پا به درخواست دادگاه برای جلوگیری از آنها را از تبعیت.

اگر قضات به لحاظ فنی جلسه سه مورد در روز سه شنبه وجود دارد اساسا دو سوال قبل از دادگاه. اول اینکه آیا کنگره می تواند حکم یک رئیس جمهور اطلاعات شخصی در خارج از استیضاح پرسش و دوم اینکه آیا یک دولت می تواند حکم یک رئیس جمهور نشسته است سوابق شخصی در یک پرونده جنایی. نیز وجود دارد یک سوال سوم در این کنگره مورد: آیا دادگاه هر گونه قدرت را در این مورد در تمام و یا اینکه آیا آن است که یک "سوال سیاسی است."

در کنگره جبهه به کمیته خدمات مالی مجلس, مجلس کمیته اطلاعات و خانه دولت نظارت کمیته همه می گویند این احضاریه ها در ورزش از اساسی خود را نظارت و قانونگذاری مسئولیت.

آنها می گویند که آنها به دنبال اطلاعات در مغلوب ساختن پیشی جستن پرونده به اطلاع رسانی نیاز به جدید بین المللی پول شویی محدودیت و برای مقاصد دیگر; به عنوان مثال برای تعیین اینکه آیا اخلاق قوانین باید سخت تر برای جلوگیری از یک رئیس جمهور با منافع کسب و کار با استفاده از دفتر کار غیر اخلاقی و یا اینکه رئیس جمهور آینده باید ملزم به افشای اظهارنامه مالیاتی خود را چیزی است که مغلوب ساختن پیشی جستن وکلا حفظ خواهد بود خود را بر خلاف قانون اساسی.

احضاریه صادر شده توسط نیویورک هیئت منصفه شامل گسترده و تحقیق که شامل تحقیقات از متهم hush پول پرداخت مغلوب ساختن پیشی جستن به بالغ ستاره فیلم Stormy Daniels و زن دیگری در طول سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری است.

رئیس جمهور و یا پادشاه ؟

هیچ شهروند عادی خواهد بود قادر به جلوگیری از کنگره و یا هیئت منصفه احضاریه برای کسب و کار ثبت یا اظهارنامه مالیاتی. اما مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان وکیل جی Sekulow آن قرار می دهد "این عادی نیست. این است که در برابر رئیس جمهور ایالات متحده است. و دیوان عالی کشور به رسمیت شناخته شده است رئیس جمهور است و نه درمان مانند هر شهروند عادی."

"من فکر نمی کنم که رئیس جمهور پادشاه است" شمارنده استوارت Gerson, که در خدمت به عنوان معاون دادستان کل در طول George H. W. Bush administration و به عنوان اقدام دادستان کل در سال 1993.

Gerson است که در میان یک گروه از سابق عالی رتبه وزارت دادگستری مقامات که ثبت مختصری مخالف مغلوب ساختن پیشی جستن ، در نهایت او استدلال می کند "وجود دارد قابل اثبات نیاز عمومی برای این اسناد که بیشتر هر گونه بحث در مورد انتخابات ریاست جمهوری امتیازی که ممکن است مطرح شود."

غنی سازی از بار اضافه می کند که: "وجود دارد مشروع علاقه ای به درک بهتر که [تهمت] دهکدهای انجام کسب و کار با گذشته" و کسی که او هنوز هم انجام کسب و کار با به خاطر تهمت "هنوز بسیار قوی منافع مالی مستقیم در آنچه که می رود در داخل شرکت خود" و معاملات کسب و کار پنهان شده اند ،

"این در واقع یک جعبه سیاه" غنی سازی ندارند. "و دویچه بانک یکی از معدود موسسات در جهان است که دارای کلید برای باز کردن آن است."

مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل Sekulow, اما مدعی است که رئیس جمهور حق دارد برای مصونیت از احضاریه حتی کسانی که نه در خدمت به طور مستقیم بر روی او تا زمانی که او رئیس جمهور است. رئیس جمهور, او می گوید نمی کند باید مطابق با هر یک احضاریه از دولت هیئت منصفه مانند یکی در نیویورک است.

او اشاره می کند که وجود دارد بیش از 2.300 ایالتی و محلی منطقه وکلای مدافع در کشور و اگر این حکم در این مورد تایید هر تام و هریت دا خواهد بود اذیت و آزار و رئیس جمهور آنها را دوست ندارم. او مدعی است که برتری بند از قانون اساسی به این معنی است که دولت دادستان به سادگی نمی توان به بررسی نشسته جمهور به دلیل قانون دولت است که ساختگی آن را به عنوان توسط قانون فدرال است.

اما نیویورک مدعی است که وجود دارد دلیل مهم برای دولت اجازه داده می شود به حرکت به جلو با تحقیقات جنایی حتی اگر آنها ممکن است گرفتار یک رئیس جمهور و حتی اگر یک رئیس جمهور نمی تواند با جرم تا پس از خروج از دفتر.

کلمبیا قانون پروفسور دن Richman خلاصه دادستان منطقه منهتن استدلال این است: "در واقع توانایی به دنبال این مورد حتی ما را به صبر امر می تواند قابل ملاحظه ای مانع. خاطرات وخامت شواهد از بین می رود بنابراین مگر اینکه ما قصد داریم تا اعلام کند که هنگامی که یک فرد است که رئیس جمهور آنها بالاتر از قانون برای هر چیزی که اتفاق افتاد قبل از آنها رئیس جمهور ما باید به دنبال یک مورد مربوط به دیگران و در زمان هنگامی که او مراحل پایین احتمالا در برابر او."

همانطور که برای کنگره احضاریه مغلوب ساختن پیشی جستن وکلا استدلال می کنند که آنها نمی تواند اجرا شود در برابر رئیس جمهور چرا که به عنوان Sekulow قرار می دهد آن چه در کنگره است که واقعا انجام شده است بررسی رئيس جمهور. و "آنها نه به عنوان یک سازمان اجرای قانون."

در واقع او می گوید اگر کنگره می خواهد به حکم یک رئیس جمهور تنها می تواند انجام این کار از طریق رسمی استیضاح بررسی است.

نیکسون کلینتون و مغلوب ساختن پیشی جستن

Gerson جمهوریخواه سابق اقدام دادستان کل اشاره می کند که دیوان عالی کشور اتفاق آرا در سال 1974 و به دستور ریچارد نیکسون رئیس جمهور مطابق با یک هیئت منصفه فدرال حکم به صورت نوار ضبط شده مربوط به واترگیت بررسی است. در نهایت کسانی که در حمام می تواند منجر به استعفای نیکسون.

و در سال 1997 دادگاه عالی نیز اتفاق آرا به دستور رئیس جمهور بیل کلینتون به شهادت در یک مورد آزار و اذیت جنسی ناشی از وقت خود را به عنوان فرماندار. احتمالی خود را شهادت خواهد منجر به اعلام جرم و تبرئه توسط سنا.

که در مورد این بود که مدنی است نه کیفری پرونده و دادگاه punted در این سوال که آیا دولت می تواند نیروی مشابه رعایت در یک پرونده جنایی. بنابراین انتظار می رود مغلوب ساختن پیشی جستن وکلا به استرس است که حل نشده, نقطه سه شنبه.

Gerson پاسخ است که در حالی که از آن شده است قابل درک است که یک رئیس جمهور نمی تواند تحت تعقیب در حالی که در دفتر این بدان معنا نیست که او نمی تواند بررسی توسط کنگره یا دولت grand داوران است.

"من فکر نمی کنم که دادگاه در حال رفتن به نگه دارید که رئیس جمهور است و برخی از نوع سلطنتی قدرت" او می گوید. "وجود دارد یک منطقه که در آن اطلاعات از رئیس جمهور در دسترس است از طریق احضاریه."

مثلا Gerson می گوید: "یک قاضی می تواند دخالت کند و می گویند که باید برای کسانی که در هرحال عوامل دیگر. اما آن را به مورد نبوده است در هر یک از این شرایط است. در واقع رئیس جمهور در حال ساخت یک پتو استدلال که واقعا نمی نگه تاریخی و یا قانون اساسی آب است."

Sekulow پاسخ که مهم نیست چقدر کوچک یا بزرگ یک رئیس جمهور جرائم تنها چاره کنگره است استیضاح. و در این مورد مجلس سنا موفق به محکوم مغلوب ساختن پیشی جستن در استیضاح اتهامات عنوان شده علیه.

به عبارت دقیق تر هر چند جمهوری خواه کنترل مجلس سنا حاضر به صدور احضاریه برای اضافی شاهدان خانه مدیران می خواستم پس از مغلوب ساختن پیشی جستن حاضر اجازه می دهد تا آن دسته از افراد شهادت در طول استیضاح پرس و جو.

سر من برنده شوید. دم شما از دست دادن'

دانشگاه تگزاس قانون پروفسور استفان Vladeck استدلال می کند که کنگره قدرت نظارت هرگز محدود به استیضاح.

"کنگره تابع نظارت به عنوان دادگاه عالی به مدت طولانی شناخته شده گسترش به مسائل مربوط به نگرانی عمومی و مناطق که در آن کنگره ممکن است بخواهید برای تنظیم — ممکن است بخواهید برای انجام کاری اما نیاز به اطلاعات بیشتر برای اولین بار," او می گوید.

به عنوان مثال Vladeck می گوید اگر کنگره به دنبال "تقلب های مالی پرونده به بحران مالی 2008 و همه ما موافق آن است که قدرت."

مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل Sekulow, اما, شمارنده است که کنگره در یک سفر ماهیگیری برای بی اعتبار ساختن رئیس جمهور و قصد ندارد از وضع.

"من فکر می کنم وجود دارد که یک الگو و عمل از آزار و اذیت و انحراف و این ادامه داشت که Sekulow می گوید.

اما کنگره و نیویورک دادستان منطقه دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن حقوقی موقعیت به عنوان یک بازی پوسته.

به عنوان Vladeck آن را قرار می دهد که آیا محققان به دنبال اطلاعات به عنوان بخشی از کنگره برای نظارت و یا در طول یک استیضاح بررسی و یا در دادگاه های ایالتی یا فدرال در دادگاه "جواب این است:" نه." "

"رئیس جمهور موقعیت در این دادخواهی در تمام طول تا به حال قابل ملاحظه ای ساده 'سر من برنده شوید. دم شما از دست دادن کیفیت," او می گوید.

چقدر تازگی انرژی محافظه کار دیوان عالی کشور اکثریت را وزن همه این عوامل نامشخص است. هر یک از قضات محافظه کار و همچنین اوباما منصوب النا کاگان خدمت در قوه مجریه و همه باید در زمان های مختلف استدلال قاطعانه در حمایت از عضلات قدرت اجرایی.

جدیدترین عدالت تهمت نامزد برت Kavanaugh است هر دو انتقاد و ستایش دادگاه عالی نیکسون نوار تصمیم گیری است. در واقع قبل از نامزدی خود را به دادگاه نوشت و بررسی قانون مقاله نشان می دهد که کنگره باید تصویب قانون ساخت جمهور به طور کامل ایمنی از بررسی در طول تصدی خود.

در نهایت دادگاه به تازگی خواسته وکلا در این مورد به توضیح اضافی سوال: آیا مبارزه بین کنگره و رئیس جمهور یک سوال سیاسی است که دادگاه باید اقامت در خارج از.

شد دادگاه را که خارج از سطح شیب دار آن آن را بسیار دشوار است برای هر آینده کنگره برای وادار کردن رئیس جمهور به تولید اطلاعات به طور مستقیم. اما این امر همچنین به این معنی است که در این مورد خاص با احضاریه هنوز هم در محل دویچه بانک و Ncmec که تا به حال به صراحت به حال هیچ اعتراض به مطابق با احضاریه ممکن است مجبور به پیروی; تهمت هیچ قدرت رفتن به دادگاه برای جلوگیری از انطباق.

در نهایت برای یک دادگاه عالی در حال حاضر مشاهده شده توسط برخی به عنوان مظنون این موارد در حال حاضر یک چالش واقعی برای شهرت خود را به صورت حزبی و عادلانه حل سوال مهم است.

برخی از محافظه کار دادگاه طرفداران مانند پل کلمنت که به عنوان وکیل به طور کلی در دولت جورج دبلیو بوش, دولت, دیدن این مورد به عنوان یک فرصت برای دادگاه به آن روشن است و هیچ سیاسی پیاده.

"بهترین راه برای سعی کنید به reassert حالت عادی اگر شما خواهد شد ، حکومت از راه های است که شما ممکن است در غیر این صورت قانون است. و من فکر می کنم اگر شما در دادگاه سوابق شما می دانید که رئیس جمهور استدلال یک دشوار است. شاید یک سر بالایی یک" کلمنت می گوید.

دو چالش هایی شبیه به این — که شامل احضاریه برای نیکسون نوار و کلینتون شهادت — هر دو تصمیم به اتفاق آرا رای در برابر رئیس جمهور. فعلی دادگاه با این حال بعید به نظر می رسد برای رسیدن به چنین اتفاق آرا.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب