مایک بلومبرگ طوفان سه شنبه متحده متعهد به انجام آن'

بزرگنمایی این تصویر دموکرات و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سابق شهر نیویورک شهردار مایک بلومبرگ صحبت

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

دموکرات و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سابق شهر نیویورک شهردار مایک بلومبرگ صحبت می کند در یک مبارزه انتخاباتی در, رالی, N. C. پنج شنبه. جرالد هربرت/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جرالد هربرت/AP

هفت رویدادهای سه متحده دو روز.

مایک بلومبرگ پیچیده شده است تا یک سفر سفر به سرمایه گذاری بر روی یک بی قراری دموکراتیک انتخابات ریاست جمهوری.

نظرسنجی ها نشان می دهد میلیاردر سابق شهر نیویورک شهردار به دست آوردن کشش حتی به عنوان یک سناتور جو بایدن تلاش کرده است پس از بسیار ناامید کننده پس از اتمام در دو مورد اول مسابقات.

برنی ساندرز برنده در نیوهمپشایر با پیت Buttigieg در دوم. دو اصل در آیووا.

اما بلومبرگ پرش است همه از اوایل متحده و بانکی به جای آن در اثبات مبارزات انتخاباتی خود را زنده ماندن با انجام به خوبی در سه شنبه زمانی که 14 متحده رای در مارس 3.

سنگین خود را برنامه انتخاباتی این حوادث همراه با آگهی های تلویزیونی اقدام به خرید ادامه خواهد داد ترویج کمپین روایت اسیر در شعار که در ویژه, تبلیغات در, پوستر تی شرت و دیگر کمپین متعلقات: "مایک خواهد آن را انجام داده."

بلومبرگ دو متوقف می شود در هوستون پنج شنبه شب قبل از تظاهرات در سه حالت مختلف کارولینای شمالی شهرهای پیش از آن در روز. که پس از یک جفت از حوادث در تنسی در روز چهارشنبه.

وجود ندارد حملات خود را در رقابت برای نامزدی. او خود را ذکر دموکراتیک مخالفان با نام. او می گوید: او به حمایت از حزب دموکرات نامزد اگر این او نیست ("خدای ناکرده" او می گوید). نزدیک او می آید زمانی است که او می گوید: کشور نیاز به "تکامل انقلاب نیست" — مرجع روشن ساندرز که کمپین استوار به نیاز به تغییر انقلابی در امریکا است.

بزرگنمایی این تصویر

مردم گوش به عنوان مایک بلومبرگ صحبت می کند در یک مبارزه انتخاباتی در, رالی, N. C. پنج شنبه. جرالد هربرت/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جرالد هربرت/AP

به جای بلومبرگ است هدف اصلی این است که یکی از واضح. در هر رالی او می گوید: درست در نزدیکی بالا "به من اجازه دهید روشن در مورد اینکه چرا من در این مسابقه است. من در حال اجرا به شکست دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن."

پس از آن می آید تعهد به بازگرداندن افتخار برای دولت ما برای ساخت یک کشور ما می تواند افتخار را به مردم و به همه چیز انجام می شود.

تحت ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جستن بلومبرگ intones "این ملی اضطراری است."

او به تصویر می کشد خود را به عنوان کسی که انجام داده است را به خوبی در زندگی – گردآوری ثروت تخمین زده شده به بالای 60 میلیارد دلار — که هیچ چیز وجود دارد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می توانید انجام دهید برای صدمه زدن به او. او نمی تواند اذیت او می گوید: "من نیویورکر و من نمی ترسم از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن."

پس از آن می آید punch line – "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است ترس از من است."

رئیس جمهور و نامزدی که وعده به شکست او رد و بدل barbs در قالب توییتهایی پنج شنبه.

پس از آن صحبت در Greensboro, N. C., بلومبرگ استفاده می شود راهپیمایی خود را برای پاسخ به تهمت ها توهین. "او با من تماس کمی مایک و پاسخ این است که دونالد که در آن من می آیند از ما اندازه گیری خود را از گردن به بالا," او گفت:.

بلومبرگ حملات در مغلوب ساختن پیشی جستن بدستآمده به سلامتی از خانه های بسته بندی در کافی شاپ ها مراکز اجتماعی باشگاه موسیقی و حتی یک ایستگاه قطار در شهرستانها از جمله Chattanooga دنیاست. Nashville دنیاست. Winston-Salem, N. C., Greensboro, N. C., و, رالی, N. C. در مصاحبه های بسیاری از آنها می گویند که هنوز بلاتکلیف هستند که به حمایت و حتی به عنوان رای گیری اولیه بدست در جریان این هفته در کشورهای خود را.

بزرگنمایی این تصویر

بلومبرگ صحبت می کند به حامیان خود در دفتر مبارزات انتخاباتی ماه گذشته با "مایک خواهد آن را انجام داده" نمایش داده شده بر روی دیوار پشت سر او. Robert F. Bukaty/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Robert F. Bukaty/AP

یکی از کسانی که رای دهندگان است بازنشسته مایکل در روز است. او در یادداشت های مکرر انتقاد از بلومبرگ به عنوان یک میلیاردر برای خرید راه خود را به ریاست جمهوری حتی اگر او وارد مسابقه فقط 11 هفته پیش. بعد می گوید: به طور معمول بلومبرگ ثروت خواهد او را خسته. در این سال نیست. او می گوید: ممکن است کسی با چنین گسترده منابع شخصی به شکست رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

اما برخی که نشان داد تا به سادگی کنجکاو برای دیدن آنچه که بلومبرگ ارائه کرده است. Briana بردی, 20 بود در Chattanooga رویداد ، او گفت که او بود خوشحالم که یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده به تنسی در اوایل مبارزات انتخاباتی چیزی که او نمی تواند به یاد بیاورید قبل از دیدن. اما او را نه فروخته شده در بلومبرگ. به او رای او می گوید: "من به نوعی تغییر به وارن-حمایت از جمعیت اما پس از عملکرد خود در آیووا و نیوهمشایر بدیهی است که نیاز به تجدید نظر کند." در حال حاضر او می گوید: او هنوز هم با وارن "اما خواهیم دید که چه پیشرفت بیش از چند هفته آینده."

ناگهانی توجه بلومبرگ مبارزات انتخاباتی شده است نه همه مثبت بوده است. دو داستان از گذشته خود را شکست این هفته است. یکی از 2015 که در یک سخنرانی به Aspen Institute او مثبت از شهر نیویورک به اصطلاح توقف-و-frisk سیاست است که اجازه تصادفی جستجوهای از مردم در خیابان. آن را در واقع به طور نامتناسبی هدفمند آفریقایی-آمریکایی است. در آن اظهارات بلومبرگ گفت: "95 درصد از قتل و قاتلان و قربانیان قتل یک جا M. O. شما فقط می توانید توضیحات و زیراکس آن و با تصویب آن را به تمام پلیس است. آنها مرد هستند اقلیت های 15 تا 25."

قبل از این هفته او در حال حاضر انکار و عذرخواهی برای ترویج و گسترش توقف-و-frisk به عنوان شهردار. اما در این هفته هنگامی که درباره 2015 نظرات او به خبرنگاران گفت: "این موضوع و نظرات من در مورد آن را منعکس نمی کند من تعهد به عدالت کیفری اصلاح نژادی و حقوق صاحبان سهام."

یک داستان جداگانه به نقل از بلومبرگ از سال 2008 به نظر می رسد به او نشان دهد bemoaning پایان تبعیض آمیز وام عمل شناخته شده به عنوان "redlining" است که در آن تمام محله بودند تلقی نامناسب برای وام مسکن و وام های دیگر. در کسانی که نظرات او می گوید: پایان redlining منجر به بسیاری از وام های بد است که پس از آن باعث شد تا در سال 2008 بحران وام مسکن.

سخنگوی کمپین استو Loeser آسوشیتدپرس گفت که به عنوان شهردار بلومبرگ "حمله درنده اعطای وام" به عنوان شهردار و که او یک طرح به "کمک یک میلیون بیشتر سیاه و سفید, خانواده ها برای خرید یک خانه و مقابله با اثرات redlining و بحران وام مسکن وامهای بیپشتوانه."

به بلومبرگ کمپین نیز در مقابله با چنین اخبار را با یک رشته از تایید در روزهای اخیر از برجسته آمریکایی آفریقایی شهرداران و اعضای کنگره, سیاه حزبی. عصر ایران حمایت کرده است بسیاری از انتخاب مجدد خود را تلاش در گذشته است. در حال حاضر او درو مزایای خود را پشتیبانی می کند.

چون بلومبرگ نیست در انتخابات بعدی متحده به رای نوادا و کارولینای جنوبی قدرت خود را با رای دهندگان تنها می تواند اندازه گیری تا کنون با رای گیری شماره. او در ادامه به سیل امواج رادیو و تلویزیون با تلویزیون آگهی های بازرگانی است که نشان می دهد او خواستار اقدام در تغییر آب و هوا خشونت اسلحه و یک کلیپ از باراک اوباما به عنوان رئیس جمهور دوش گرفتن ستایش در بلومبرگ.

رای دهندگان به مرتب سازی از طریق تمام آن را بدهد و خود ارزیابی در سه شنبه. که هنگامی که ما یاد بگیرند بیشتر در مورد چگونه توانمند از یک نامزد مایک بلومبرگ خواهد بود.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب