مردم پرواز در طول همه گیر و چگونه شرکت های هواپیمایی در حال تلاش برای محافظت از آنها را

بزرگنمایی این تصویر در اخیر روز عادی از کوره در رفته شلوغی فرودگاه o'hare شیکاگو جایگزین نگران کننده

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

در اخیر روز عادی از کوره در رفته شلوغی فرودگاه o'hare شیکاگو جایگزین نگران کننده آرامش است. دیوید Schaper/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید Schaper/NPR

در سال های اخیر شرکت های هواپیمایی شده اند قراردادن کرسی های بیشتری بر روی هواپیما و متخصص ماموگرافی مسافران تا کنون نزدیک به یکدیگر است. کل فرودگاه تجربه نیست و خیلی بهتر با سر می برند eateries و کتاب مغازه ها و همچنین بسته بندی خطوط از مردم صف بندی در چک در شمارنده پست های بازرسی و در جت-پل به صورت شبانه روزی.

اما مورد دیگر.

"فرودگاه ها خالی هستند. پرواز خالی هستند" گفت: پزشک فرانک Garcini پس از پله خاموش اخیر پرواز از ققنوس در شیکاگو اهار فرودگاه.

"من در سفر در هواپیما احتمالا 40-چیزی صندلی وجود دارد و تنها شش مسافر در پرواز" او گفت:.

"من فکر می کنم زندگی به عنوان ما می دانیم آن تغییر کرده است" از آنجا که از coronavirus Garcini گفت:, و اضافه کرد که خطوط هوایی نیاز به انطباق. "من پیش بینی است که استاندارد روش های عملیاتی در آینده تغییر خواهد کرد چرا که ما واقعیت جدید است."

اجتماعی فاصله در فرودگاه

صنایع چند ضربه شده است به عنوان سخت با این بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان شرکت های هواپیمایی. با تعداد زیادی از مردم پرواز رو به کاهش بیش از 90 ٪ از آغاز ماه مارس در ایالات متحده شرکت های هواپیمایی را کاهش پرواز خود را از برنامه ها و پارک نیمی از ناوگان بیش از 3000 هواپیما در همه.

چند هواپیما که در حال پرواز هستند تقریبا خالی به طور متوسط فقط 17 مسافر در هر پرواز داخلی با توجه به صنعت گروه شرکت های هواپیمایی برای امریکا است. و در حال حاضر به تلاش و اطمینان از ایمنی مسافران آنها خطوط هوایی در حال تغییر.

اکثر آمریکایی حامل نیاز به مسافران و خدمه به پوشیدن ماسک یا به صورت پوشش در دروازه مناطق و در پرواز.

در پایانه ها و فرودگاه ها در حال بدست گرفتن گام های دیگر برای محافظت از مسافران و کارکنان مانند قرار دادن نوار و یا نشانه گذاری در طبقات به کمک مردم باقی می ماند حداقل 6 فوت از هم جدا زمانی که انتظار در خط.

"ما قرار داده تا عطسه سپاه پاسداران در سراسر ترمینال بین مشتریان و کارکنان [و] در دروازه هنگامی که شما اسکن پاس شبانه روزی خود را گفت:" مایک هانا معاون عملیات شرکت هواپیمایی متحد در فرودگاه o'hare.

"ما در حال تشویق مشتریان به اسکن خود را پاس شبانه روزی و همچنین, بنابراین ما در حال دست زدن به اسناد خود را. ما همچنین محدود کردن تعداد زیادی از مردم پایین رفتن یک جت پل در یک زمان به طوری که آنها نیز می تواند جداگانه و اجتماعی فاصله خود" هانا توضیح داد.

"مثل من در یک منطقه گرگ و میش قسمت"

در یک روز اخیر در o'hare مسافران می رسند رایگان از ترافیک با هیچ یک از معمول هرج و مرج در محدود کردن. داخل ترمینال وجود دارد هیچ اوباش از مردم کشیدن غلتک و کیسه های در حالی که آنها سعی می کنید به کشف کردن که نا خط برای دریافت به. این فقط یک دریای خالی چک در کیوسک و شمارنده با یک دوجین یا بیشتر خطوط هوایی و کارکنان فرودگاه فرز مورد هیچ مسافر برای کمک به.

وجود دارد به طوری که چند نفر در فرودگاه های اجتماعی فاصله آسان است. به طور معمول بسته گیت مناطق نمرات از صندلی های خالی. وجود دارد هیچ خط به نگرانی در مورد, و اگر وجود دارد, نوار, در, طبقه, علامت, چگونه به فضا شش فوت از هم جدا.

آن را به طرز مرموزی آرام در ترمینال عادی از کوره در رفته شلوغی جای نگران کننده آرامش است.

"من احساس می کنم در یک منطقه گرگ و میش , قسمت, نیمه, آن را مانند فوق العاده, وهم آور" گفت: 21 ساله کوین nat ballard designer بود که زندگی در ماداگاسکار اما تا به حال به ترک به عنوان مرز بسته وجود دارد.

بزرگنمایی این تصویر

تعداد زیادی از مردم پرواز کرد بیش از 90 درصد از اوایل ماه مارس. دیوید Schaper/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید Schaper/NPR

مسافران دیگر عبارتند از دانش آموزان مشغول به تحصیل در خارج از کشور مردم را به بازدید از بیمار یا اضطراب اعضای خانواده و کسانی که کار ضروری است.

در میان آنها Kension ادواردز, 47, a, تجهیزات پزشکی, تکنسین خدمات از رالی, N. C.

"آنچه که ما در حال workin' در این مهم برای بسیاری از مردم پس از من راه انجام بخشی از من, من حدس می زنم" ادواردز گفت. با صف های طولانی و هواپیما وسط صندلی های مسدود شده در خارج وجود دارد کمتر سردرد را برای او در سفر در حال حاضر.

"این خوب داشتن اتاق اضافی, اما آن را هنوز هم یک کمی ترسناک به دلیل من فکر می کنم [coronavirus است] کمی بدتر از مردم در ابتدا فکر," او گفت:.

"به اندازه جدایی به عنوان امکان پذیر است"

ایران است که بیشتر به طور کامل تمیز کردن و ضد عفونی هواپیما داخلی با استفاده الکترواستاتیک تمیز کردن یک فرایند است که در آن electrostatically شارژ تمیز کردن مایعات اسپری در سراسر کابین. این مواد ضد عفونی کننده "و سپس شروع به پیچیدن دسته های صندلی, صندلی, میز و غیره در طول این هواپیما و این که کمک می کند تا به گسترش پوشش ما هنگامی که ما در واقع اسپری ضد عفونی کننده," هانا گفت.

"برخی از مردم آن را یک مه پاش اما آن را واقعا نمی مه پاش," او اضافه شده است. "اما آن را واقعا پوشش بسیار خوبی است."

مانند بسیاری از خطوط هوایی ایران نیز گام برای ایجاد فاصله فیزیکی در هواپیما.

"ما قطعا در حال مسدود کردن وسط صندلی و جایی که ما دو صندلی در راهرو, ما در حال انجام آنها متناوب پنجره راهرو و پنجره راهرو به درایو به همان اندازه جدایی ممکن" هانا گفت.

حتی با وسط صندلی های مسدود شده اخیر پرواز از لس آنجلس به دیترویت بود شلوغ ترین هواپیما مسافران مکرر مانند یوهانس Pulst-Korenberg در هفته دیده بود.

"هواپیما بودند شبح شهرهای همانطور که از چند هفته گذشته که من سفر شده ام و در حال حاضر آن را مانند یک سوم از کرسی [کامل]? یک چهارم؟"

Pulst-Korenberg یک متخصص مغز و اعصاب تقسیم وقت خود را بین لوس آنجلس و فیلادلفیا چیزی که او می گوید صدا مانند یک OK طرح قبل از COVID.

"و در حال حاضر با COVID آن را کمی بیشتر بی دست و پا اگر چه من هنوز هم احساس می کنم اساسا امن به دلیل پوشیدن یک ماسک خوب و من می دانم که چگونه به استفاده از آن," او گفت:. "من کمی نگران هر چند. من قطعا نمی اعتماد فرد به طور متوسط به پرواز نیست زمانی که آنها بیمار هستید و اگر شما sniffles آن را به شما جلوگیری از گرفتن در یک هواپیما.

در این پرواز هیچ کس جرات نداره به تودماغی صحبت کردن و هر کس می پوشد صورت پوشش. هنگامی که یک پرواز عبور از یک snack pack یک چیز عجیب و غریب اتفاق می افتد: مسافران مشتاقانه حفاری گذشته Cheez-خود را برای رسیدن به آرزو Purell پاک کردن داخل. Jabar اکبر دارای یک فولاد ماسک او را برداشت تا در کار است.

"من یک پرستار هستم از لس آنجلس عازم کانکتیکات به کمک coronavirus اپیدمی" اکبر گفت. او شده است در سفر به طور مداوم از ماه مارس داوطلبانه به کار در بیمارستان های سخت ضربه COVID-19.

"من می خواهم به در خط مقدم. من فکر می کنم که در آن مهارت های من بهترین خدمت هستند," او گفت:.

پلکسی گلاس, touchless تکنولوژی و "ایمنی گذرنامه"

اجتماعی فاصله در هواپیما در حال حاضر این است که نسبتا آسان به دلیل مسافرت هوایی و تقاضا است. اما آنچه در مورد زمانی که تعداد زیادی از مردم شروع به پرواز دوباره ؟

"در دراز مدت است که یک مدل کسب و کار است که نمی تواند پایدار" گفت: نیک Calio رئیس گروه شرکت های هواپیمایی امریکا در جلسه کمیته بازرگانی مجلس سنا این هفته در مورد تاثیر coronavirus در صنعت حمل و نقل هوایی.

صنعت حمل و نقل هوایی تحلیلگر Marisa گارسیا توضیح می دهد که مسدود کردن و یا از بین بردن وسط صندلی را کاهش می دهد تعدادی از صندلی شرکت های هواپیمایی می تواند به فروش حدود یک سوم به شدت کاهش درآمد و یا وادار به شرکت های هواپیمایی برای افزایش قیمت در دیگر کرسی به را تشکیل می دهند تفاوت.

بزرگنمایی این تصویر

در فرودگاه o'hare شیکاگو به طور معمول بسته گیت مناطق نمرات از صندلی های خالی. دیوید Schaper/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید Schaper/NPR

"آن را مجبور به کاهش ظرفیت در تمام هواپیما به نقطه ای که کرایه هوا احتمالا موشک وار رفتن, افزایش تا آنجا که بیش از 50%" گارسیا گفت.

خطوط هوایی و سازندگان هواپیما به دنبال راه های دیگر برای محافظت از مسافران از گسترش coronavirus و دیگر بیماری های مسری. برخی از نشان می دهد پلکسی گلاس تقسیم بین صندلی و یا عطف وسط صندلی به عقب هواپیما. ایتالیایی هواپیما طراحی داخلی شرکت Avio داخلی کشیده شده است تا برنامه ای برای ترکیب این ایده ها با یک نوع پلاستیک کپسول است که اطراف هر صندلی.

"پس شما هنوز هم ممکن است سه مسافر نشسته با هم" گارسیا می گوید. "اما وجود دارد خواهد بود یک حباب پلاستیکی بین شما اگر شما خواهد شد که هنوز هم اجازه می دهد تا شما را به احساس راحتی اما این امر محافظت از شما در علاوه بر این به یک ماسک شما ممکن است پوشیدن و یا اگر شما برای پاک کردن ماسک به خوردن و یا نوشیدن."

هر گونه راه حل خواهد بود هزینه شرکت های هواپیمایی مقدار زیادی و در حال حاضر خطوط هوایی ایالات متحده در حال سوختن از طریق نقدی به میزان 10 میلیارد دلار در ماه است. اما کمتر از گران قیمت و تغییرات مانند استفاده از touchless تکنولوژی تا مسافران و کارکنان نمی تعامل به همان اندازه متوسط اسکن از مسافران به عنوان آنها را از طریق رفتن امنیت و یا هیئت مدیره هواپیما و نیاز به "ایمنی گذرنامه" که نشان می دهد اگر یک مسافر به تازگی آزمایش شده برای این ویروس و پاک.

اما صرف نظر از این که تغییرات اقتباس آن را ایمن می گویند جدید عادی خواهد بود که به مسافرت هوایی و آن را بر خلاف هر چیزی که ما تجربه کرده ام قبل از.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب