اردن منتشر مسافران در قرنطینه دریای مرده هتل

امان اردن - اردن روز دوشنبه آغاز شد و با انتشار هزاران نفر از مسافران که قرنطینه برای دو هفته گذشته در پنج ستا

توسط MINERALNEWS در 11 فروردین 1399

امان اردن - اردن روز دوشنبه آغاز شد و با انتشار هزاران نفر از مسافران که قرنطینه برای دو هفته گذشته در پنج ستاره هتل ها در دریای سیاه به منظور جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید.

بیش از 4200 سرباز اردنی و 1500 خارجی برگزار شده است در هتل ها. از مردم اردن فرستاده خواهد شد در صفحه اصلی از طریق بارگذاری محبوب سوار-نقطه خدمات درخواست شده به در خانه باقی می ماند برای یکی دیگر از 14 روز.

مسافران با ملیت های دیگر منتشر خواهد شد در روز سه شنبه. آن را بلافاصله روشن نیست که در آن آنها بروید اما مقامات گفتند که در تماس با سفارتخانه ها و وزارت امور خارجه.

اردن گزارش شده 259 عفونت و سه مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است. حداقل 18 نفر بهبود یافته اند.

این ویروس باعث می شود که علائم خفیف از جمله تب و سرفه در بسیاری از بیماران که بهبود در عرض چند هفته. اما آن را بسیار مسری است و می تواند گسترش مردم نشان دادن هیچ نشانه ای ندارند. آن را نیز می تواند باعث بیماری شدید و مرگ به خصوص در بیماران مسن و یا کسانی که با مشکلات اساسی.

این ویروس نیز آلوده کرده است بیش از 720,000 مردم در سراسر جهان باعث بیش از 34 ، 000 مرگ و میر با توجه به داده های جمع آوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. بیش از 150 ، 000 بهبود یافته اند.

اردن متوقف تمام پروازها و مرزهای خود را بسته در مارس 16. آن را بعد از اعمال دور ساعت منع رفت و آمد سه روز قبل از ارائه مدت زمان محدود برای مردم برای خرید کالاهای اساسی ،

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب