تگزاس مجموعه دولت رکورد با بیش از 10000 جدید کروناویروس موارد گزارش روز شنبه

بزرگنمایی این تصویر بیماران می توانند دریافت COVID-19 تشخیصی و تست آنتی بادی در تبدیل خودرو ایستگاه

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

بیماران می توانند دریافت COVID-19 تشخیصی و تست آنتی بادی در تبدیل خودرو ایستگاه بازرسی در سن آنتونیو به عنوان دولت گزارش یک شماره ثبت از بستری شدن در بیمارستان و تک بعد صورت را افزایش می دهد. اریک گی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک گی/AP

تگزاس گزارش شده بیش از 10000 جدید کروناویروس موارد در شنبه فوق العاده آن رکورد قبلی برای یک روز را افزایش می دهد و تبدیل شدن به lateststate برای رسیدن به این گریم نقطه عطف.

فلوریدا بود تا پیش از آن در این ماه و نیویورک در ماه آوریل است.

روز سه شنبه 10,028 تایید موارد گرفتگی تگزاس رکورد قبلی از 8,258 که این مجموعه در روز شنبه.

بستری شدن در بیمارستان نیز رکورد رسیدن با دولت بیش از 8000 بستری شدن در بیمارستان برای اولین بار بیش از آخر هفته. با توجه به غیر انتفاعی COVID پیگیری پروژه تگزاس بیش از 9,200 بیماران بستری از دوشنبه.

حداقل دو South Texas شهرستان — هیدلگو و استار — اعلام کرد بیش از آخر هفته که خود را به بیمارستان رسیده بود ظرفیت کامل.

شهرداران از هوستون Austin و سن آنتونیو نیز در روزهای اخیر هشدار داده است که بیمارستان ها در شهرهای خود در معرض خطر هستند از رسیدن به محدودیت های خود را در هفته های آینده.

"مردم باید این را فوق العاده جدی" دکتر مارک بوم, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت هوستون متودیست سیستم بیمارستان NPR گفت در روز یکشنبه. "و آنچه ما نیاز داریم در حال حاضر در هوستون - و من فکر می کنم ما شده ایم از دیدن گذشته تعداد روز - این است که مردم واقعا به تغییر رفتار خود به طور چشمگیری است."

تگزاس گرفته شده برخی از اقدامات برای رزرو بیمارستان ظرفیت و منابع است. در اواخر ماه ژوئن دولتی گرگ ابوت دستور داد بیمارستان ها در هشت شهرستان به حالت تعلیق در اعمال جراحی الکتیو و روش.

کمک نیز که از خارج از دولت: حدود پنجاه سربازان از فورت کرسن پایگاه ارتش در کلرادو در حال رفتن به San Antonio منطقه که در آن آنها آغاز خواهد شد مشغول به کار در بیمارستان های غیر نظامی در اواخر این هفته.

ابوت در ابتدا تمایلی به صدای زنگ که موارد شروع به سنبله در اواسط ماه ژوئن است اما از آنجا صادر ایالت سفارشات طراحی شده به سرعت گسترش ویروس.

تا پایان ماه ژوئن او نورد برخی از دولت بازگشایی طرح توسط بسته شدن میله ها و محدودیت های سفت در برخی از کسب و کار. او همچنین معکوس البته در موضوع پوشش صورت و با صدور دستور ماسک صورت گرفت که از اثر در حد دولت در روز جمعه.

دولت گزارش 60 جدید مرگ و میر در جمعه آوردن آن تجمعی کل به 2,715.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب