میسوری کاغذ صاحبان استعفا در اعتراض نژادپرستانه کارتون

کلمبیا ، - همکاری صاحبان متعلق به خانواده میسوری روزنامه استعفا از مواضع خود در تظاهرات روز شنبه پس از انتشار

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

کلمبیا ، - همکاری صاحبان متعلق به خانواده میسوری روزنامه استعفا از مواضع خود در تظاهرات روز شنبه پس از انتشار یک نژادپرست همزمان کارتونی است که به تصویر کشیده شده یک مرد سیاه پوست سرقت کیف یک زن در حالی که نقطه کاهش بودجه به پلیس.

کاریکاتور منتشر شده در واشنگتن Missourian نشان می دهد یک زن سفید درخواست برای کسی که به 911 تماس بگیرید اما نقاب سیاه مرد می گوید: "موفق باشید با آن بانو ... ما defunded پلیس است."

کارتون منتشر شد در میان تظاهرات در سراسر این کشور علیه خشونت پلیس و مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس. برخی از معترضان در حال هل دادن به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" — گسترده گرفتن تمام مدت برای تغییر منابع اجرای قانون بیش از مرگ فلوید و دیگر سیاه و سفید آمریکایی کشته شده توسط اجرای قانون است.

واشنگتن Missourian صاحبان و خواهر سوزان میلر و جین میلر چوب گفت: در عذرخواهی که روزنامه ناشر — پدر — تصمیم به اجرای کارتون و اجازه نداد آنها در پیشبرد دانم.

"به عنوان صاحبان شرکت ما اعتقاد داریم آن را نژادپرستانه و در هیچ شرایطی نباید و منتشر شده است" آنها نوشت ، "عذرخواهی ما را برای خوانندگان ما و کارکنان ما برای درد واضح و جرم آن ایجاد می شود. برای ثبت ما لغات احساسات و محکوم کردن هر نوع از نژادپرستی است."

ناشر Bill Miller, Sr. پس از آن نوشت: در یک ستون که کارتونی بود به معنای انتقال مخالفت defunding پلیس بود اما "نواخته حساس است."

"این قضاوت ضعیف در بخشی از من و برای من که صمیمانه عذرخواهی می کنیم" او نوشت.

صاحبان شرکت گفت: آنها استعفا در اعتراض چرا که آنها لازم نیست که سرمقاله کنترل برای جلوگیری از چیزی شبیه به این اتفاق می افتد دوباره. آنها همچنین گفت: انتشار کاریکاتور بازدید به صفحه اصلی به دلیل آن بود که پدر خود را که تصمیم به اجرای آن است.

"بسیاری از خانواده ها شده است داشتن این دردناک بحث در حریم خصوصی خانه خود را" آنها نوشت. "ما متاسفانه باید به این بحث در یک راه عمومی."

روشن نیست چه خواهر استعفای معنی مالکیت خود را از روزنامه.

کاریکاتور توزیع شد توسط سازندگان است که در یک بیانیه گفت: "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. سیاه و صدای زمینه. ما محکوم به نژاد پرستی در تمام اشکال است." این شرکت کشیده است و می گوید آن را از آن آگاه نیست منتشر شده در هر نقطه دیگری است.

"به عنوان یک رسانه توزیع سازندگان نه کنترل و نه سانسور مطالب ما را از ما نویسندگان و هنرمندان" این شرکت در بیانیه ای گفت:. "در این مثال این سرمقاله کارتون نباید فرستاده شده اند و ما باید کشیده کارتونی از تمام سیستم عامل های توزیع."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

کاریکاتوریست تام Stiglich که این کارتون گفت: St. Louis ایستگاه تلویزیونی ARCH-TV که این کشور باید "بیشتر نظم و قانون در حال حاضر و نه کمتر."

"این شورش و غارت بسیار مأیوس کننده است," او گفت: ایستگاه. "که کارتونی بود که صرفا بر اساس جرم و جنایت خشونت آمیز اعداد در اینجا در ایالات متحده. به چشم پوشی از آن انجام می شود و زیانی به خواننده."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن