جدید آمازون انبار کار کردم او چیزی که او واقعا می خواستم از کار قبلی

بزرگنمایی این تصویر تئودور جانسون مشغول به کار تمام وقت به عنوان یک درمانگر ماساژ در یک هتل لوکس در

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

تئودور جانسون مشغول به کار تمام وقت به عنوان یک درمانگر ماساژ در یک هتل لوکس در تگزاس است. زمانی که coronavirus بحران ضربه او سعی کرد به بیکاری اما سیستم غیرمنتظره بود. که او را فرستاده به آمازون انبار که در آن او در حال حاضر کار می کند. هدر پادشاه پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هدر پادشاه

تا همین اواخر تئودور جانسون مشغول به کار به عنوان یک درمانگر ماساژ در هتل های لوکس آبگرم در فورت ورث ،

او حدود 30 ساعت در هفته بود اما یک پیمانکار است. بنابراین جانسون لابی مدیریت برای یک شغل کارکنان واجد شرایط برای مزایای. که امکان از بین رفت زمانی که coronavirus ضربه و تمام کار خود را خشک.

جانسون بی درنگ تصمیم به درخواست برای بیکاری. آن نمی باشد.

"من قادر به دریافت از طریق به کمیسیون نیروی کار تگزاس و من مطمئن هستم که اگر من واجد شرایط بود. آن را فقط به هرج و مرج. وب سایت توفنده شد. شما به معنای واقعی کلمه فقط مشغول شماره گیری تن هنگامی که شما به نام در به اعداد" او گفت:. "بنابراین من فقط در این برزخ, دولت, و من مطمئن هستم که چگونه من که قرار بود به پرداخت صورتحساب من."

چهره CORONAVIRUS رکود اقتصادی

مشاغل از دست داد. کسب و کار در خطر است. جلسات رفته مجازی. چهره Coronavirus رکود اقتصادی ارائه می دهد عکس از کار آمریکایی که زندگی شده اند طرح میتوانست با این بیماری همه گیر.

که زمانی که جانسون پیوست نزدیکی آمازون انبار و به پایان رسید تا کار یک شبه تغییر پر کردن جعبه.

ساعتی پرداخت در آمازون بسیار پایین تر از آنچه او به دست آورده به عنوان یک درمانگر ماساژ. اما او در مورد همان دستمزد هفتگی با قرار دادن در مقدار ساعت دیگر. او نیز در نهایت آنچه که او نمی باید در هتل آبگرم: بیمه بهداشت و درمان.

"من مشغول به کار نزدیک به 60 ساعت [در هر روز] و این که کلاه," او می گوید. "این یک مقدار زیادی از چمباتمه. ... آن را به کار سخت است."

او قصد دارد به چوب با آمازون برای یک بیت است reevaluating مسیر کار خود را با در نظر گرفتن کلاس در کالج محلی.

او گفت: یک ماساژ ممکن است یکی از آخرین چیزهایی که در ذهن مردم در حال حاضر "از آنجا که ما در یک رکود و شاید افسردگی است."

ادامه مطلب داستان در چهره Coronavirus رکود است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن