آموزش بدون مدارس: غم و اندوه پس از آن 'Free-For-All'

بزرگنمایی این تصویر معلمان از سراسر کشور به اشتراک گذاری داستان خود را با NPR در میان Covid-19 بیمار

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

معلمان از سراسر کشور به اشتراک گذاری داستان خود را با NPR در میان Covid-19 بیماری همه گیر. لا جانسون/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لا جانسون/NPR

آنها فکر می کردند که می خواهم زمان بیشتری معلمان می گویند. بسیاری حتی نمی تواند خداحافظی.

"همه چیز خیلی سریع" به یاد هانا Klumpe که می آموزد کلاس هفتم مطالعات اجتماعی در گرین ویل S. C. "جمعه من در مدرسه و صحبت با دانش آموزان من و آنها مانند" آیا شما فکر می کنم آنها در حال رفتن به مدرسه؟' و من مانند " من در حال حاضر نیست!'"

که آخر هفته, کارولینای جنوبی, فرماندار اعلام کرد دولت مدارس را دید بلافاصله از جمله Klumpe را بری مدرسه و از او دیده نشده و دانش آموزان خود را در شخص پس از. داستان غیر معمول است.

"همه چیز خیلی سریع" به یاد هانا Klumpe که می آموزد کلاس هفتم مطالعات اجتماعی در گرین ویل S. C. لا جانسون/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لا جانسون/NPR

صحبت کردن از طریق اشک جیمی گوردون به یاد "فرماندار ما فقط اجازه دهید ما می دانیم که ما نمی خواهد به بازگشت به مدرسه برای بقیه سال و من متاسفم من احساسی وقتی که من می گویند که. آن را واقعا سخت به می گویند که با صدای بلند." گوردون می آموزد کلاس سوم در سنت ادوارد-تجلی مدرسه کاتولیک در Richmond, Va. مانند Klumpe او می گوید: او شگفت زده شد با این حرکت به مدارس. "من نمی توانید به درستی خداحافظی به آنها."

مدارس آمریکا در بحران هستند. بسیاری از آنها را بسته اند, با توجه به شمارش توسط آموزش و پرورش در هفته و تقریبا همه ملت 56.6 میلیون کودکان در سن مدرسه شده اند به خانه فرستاد. آنچه در آغاز به عنوان دو تا سه هفته تعطیلی مدارس رخنه کرد به طور اجتنابناپذیری به مارس و در حال حاضر به نظر می رسد قادر به حتی به احتمال زیاد به outlast سال تحصیلی. در حال حاضر بیش از یک دوجین متحده — از جمله ویرجینیا کانزاس و آریزونا — باید توقیف مدارس خود را برای بقیه سال تحصیلی.

مربیان در حال حاضر shouldering یک کار غیر ممکن است: به تکرار عملکرد مدرسه برای ماه بدون واقعی ساختمان مدرسه. و این بدان معناست که میلیون ها نفر از معلمان مانند هانا Klumpe و جیمی گوردون در حال حاضر جدا شده و در خانه نیاز به مهار فن آوری های جدید و قدیمی برای رسیدن به و آموزش هر دانش آموز. مدارس آمریکا هرگز به بداهه نوازی بود.

برای Klumpe به تقلا آغاز شد شنبه بعد از کلاس لغو شد. آن را "فقط مانند یک رایگان برای همه. ما [معلمان] همه به مدرسه رفت. ما ایجاد برنامه های درسی در, مانند, 12 ساعت. پس از 10 روز از طرح درس در یک روز و در اصل. و ما تا به حال به آماده برای راه اندازی آن برنامه های درسی روز چهارشنبه و شروع به انجام کامل بر روی e-learning که بچه های ما واقعا هرگز قبل از انجام داده و بدون ما."

در مصاحبه با معلمان و رهبران مدرسه در سراسر کشور — در مورد این که چگونه گسترده آزمایش در آموزش از راه دور در حال وقوع است — چند الگوهای مهمی پدید آمده است.

شکاف دیجیتال واقعی است. در بسیاری از مناطق با عجله به ساخت یک کنترل از راه دور آموزش برنامه شروع به راه قدیمی از مد افتاده با کاغذ بسته — به اندازه کافی به جزر و مد کودکان و نوجوانان بیش از در حالی که رهبران مدرسه سهام. یعنی می توانید آنها ارائه سخت افزار و شبکه Wi-Fi دسترسی به هر دانشجویی که به آن نیاز دارد ؟

پاسخ برای بسیاری از رهبران مدرسه بوده است dispiriting هیچ.

"من به راحتی می گویند که کمتر از 50 درصد از دانش آموزان ما و خانواده ها دسترسی به هر یک از سازگار یادگیری دستگاه و/یا دسترسی به اینترنت می گوید:" نیکولای ویتی سر دیترویت مدارس عمومی جامعه و منطقه است. "من فکر می کنم که ما بزرگترین چالش در حال حاضر."

با توجه به خبر مربوط به تجزیه و تحلیل داده های سرشماری دیترویت تنها نیست. AP "aAn حدود 17 درصد از دانشجویان آمریکایی دسترسی ندارند به کامپیوتر در خانه و 18 درصد را ندارد خانه دسترسی به اینترنت پهن باند."

"وجود دارد یک اختلاف در دسترسی به Wi-Fi و دانش آموزان با داشتن دستگاه می گوید:" کارا Godbe یک کلاس سوم معلم در کاتن وود مدرسه ابتدایی روستایی در مونترو کولو. لا جانسون/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لا جانسون/NPR

"وجود دارد یک اختلاف در دسترسی به Wi-Fi و دانش آموزان با داشتن دستگاه می گوید:" کارا Godbe یک کلاس سوم معلم در کاتن وود مدرسه ابتدایی روستایی در مونترو کولو. Godbe می گوید او در منطقه است و نیاز نیست که دانش آموزان کار آنلاین و ارائه مقاله بسته ها برای هر کسی بدون دستگاه و یا دسترسی به اینترنت.

"من یک زن و شوهر از دانش آموزان که در آن با توجه به شرایط زندگی که قادر به ورود به سیستم در هر روز است نه واقعیت می گوید:" کتی Benningfield یک کلاس ششم معلم در مدرسه با استعداد و با استعداد در دالاس. او می گوید که نه تنها صدمه دیده توانایی خود را برای اتصال آکادمیک "بلکه فقط توانایی خود را برای تماس با ما و با ما بود."

بسیاری از ولسوالی ها توزیع شده اند را به عنوان بسیاری از دستگاه ها و Wi-Fi را به عنوان آنها می تواند به دانش آموزانی که به آنها نیاز دارید بیشتر. عضو ایستگاه WBEZ گزارش کرده است که مدارس عمومی شیکاگو دادن است بیش از 100 ، 000 دستگاه.

در Baltimore, در شهرستان, مدارس باید فقط یک دستگاه برای هر چهار دانش آموز می گوید: مدیر عامل منطقه Sonja Santelises. "من گفت این را به من و هیئت مدیره جامعه, 'شما نمی توانید تا 1 به 4 دستگاه-به-دانش آموز نسبت در عرض یک یا دو هفته در یک بیماری همه گیر. بنابراین ما اولویت خانواده های که هیچ دستگاه و ما نیز رک و پوست کنده, خلاقیت در استفاده از ایستگاه های تلویزیونی محلی ما."

در Baltimore, در شهرستان, مدارس باید فقط یک دستگاه برای هر چهار دانش آموز می گوید: مدیر عامل منطقه Sonja Santelises. "من گفت این را به من و هیئت مدیره جامعه, 'شما نمی توانید تا 1 به 4 دستگاه-به-دانش آموز نسبت در عرض یک یا دو هفته در یک بیماری همه گیر. لا جانسون/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لا جانسون/NPR

Santelises می گوید: علاوه بر ارائه منابع آموزشی آنلاین برای بچه ها که می تواند دسترسی به آنها در منطقه در حال همکاری با بالتیمور آموزشی کابل شبکه به پخش برنامه های آموزشی.

این تکنولوژی بی عدالتی در میان دانش آموزان نیز گسترش شکاف فرصت, می گوید پیج Dulaney یک معلم کلاس اول در گوسفند مرینوس مدرسه ابتدایی در مرینوس Colo. "من فکر می کنم آن را یک شکاف است که ما در حال رفتن به برای مدت زمان طولانی" Dulaney می گوید.

Priscila Baldillez می آموزد که زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در روی میلر دبیرستان در کورپس کریستی, تگزاس است و به خصوص در مورد او نگران دانش آموزان از دست دادن زمین.

Priscila Baldillez می آموزد که زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در روی میلر دبیرستان در کورپس کریستی, تگزاس است و به خصوص در مورد او نگران دانش آموزان از دست دادن زمین. لا جانسون/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لا جانسون/NPR

"[مدرسه] آنها را از طریق رفتن تمام روز خود را حداقل گوش دادن آن را برداشته و حداقل داشتن فرصت برای شنیدن به زبان انگلیسی صحبت به آنها" Baldillez می گوید. "که در حال حاضر اتفاق میافتد و این مرا ناراحت می کند."

آموزش از راه دور می تواند فقط به عنوان خسته کننده به عنوان آموزش در فردمی گوید: گوردون کلاس سوم معلم در ریچموند. او صبح شروع می شود و در 7:00 صبح; 8:00 او ارسال در روز تکالیف از طریق ایمیل و گوگل درس.

"در حالی که [دانش آموزان] کار امروز تکالیف" گوردون می گوید: "من در ساخت فیلم های آموزشی. من حتی رفته تا آنجا که برای برخی از سرگرم کننده Snapchat ویدئوها به کمک به آنها در کاهش اضطراب... قطعا کار واقعا سخت است. و در برخی از راه های سخت تر از من همیشه قبل از. من فقط فکر نمی کنم که ممکن بود."

این درست است حتی برای معلمان که در حال حاضر با تکیه بر فن آوری است. سه شنبه Nguyen یک کلاس ششم معلم در سیدول دوستان مدرسه ای در واشنگتن می گوید: او در کلاس درس شده بود بدون کاغذ برای دو سال با دانش آموزان خود را با استفاده از گوگل کلاس درس به نوبه خود در کار خود را. اما Nguyen می گوید آموزش منحصرا آنلاین ارائه شده چالش های جدید و او در حال حاضر به ضایعات اولیه رویکرد است.

"از آنجا که بر این اساس بود که من در تعامل با [دانش آموزان] از طریق نوشتن راه همان است که من در ارتباط برقرار کردن با آنها را از طریق چهره به چهره در هر روز است. و من نمی تواند پاسخ به 33 بچه ها در نوشتن به اندازه کافی سریع" Nguyen می گوید: "من در گرفتن ایمیل — سوال پس از سوال از یک دانش آموز خاص — شما می دانید مانند 10 ایمیل در پنج دقیقه. و گفتم این است که رفتن به کار می کنند. "

سه شنبه Nguyen یک کلاس ششم معلم در سیدول دوستان مدرسه ای در واشنگتن می گوید: "من ارتباط برقرار کردن با آنها را از طریق چهره به چهره در هر روز است. و من نمی تواند پاسخ به 33 بچه ها در نوشتن به اندازه کافی سریع." لا جانسون/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لا جانسون/NPR

در حال حاضر Nguyen می فرستد یک ایمیل صبح, مانند گوردون "و پس از آن من باید ساعات اداری معمولا درست بعد از آن. و بنابراین هر کسی که می خواهد به در می توانید چت با من به سوال بپرسید و یا به سلام می گویند."

ارائه آموزش های ویژه شده است یک چالش بزرگ. "ما در منطقه به طور کلی در حال اجرای گوگل است که کار نمی کند به خوبی برای دانش آموزان من پس از من به دانش آموزان مهم تر نیاز دارد" توضیح می دهد که ان Hiebert, یک معلم آموزش و پرورش ویژه برای فرگوسن-فلریسنت مدرسه منطقه در حومه سنت لوئیس.

بسیاری از Hiebert دانشجویان غیر کلامی و برخی از مبارزه با نوشتن و تایپ کردن و نمی تواند استفاده از فن آوری به طور مستقل. "پس همه این چیزهایی که در خارج وجود دارد واقعا نمی خواهید به بهترین گزینه برای بچه های من," او می گوید.

Hiebert شده است از ارسال ایمیل با ویدئوها از صبح روزمره از جمله آهنگ های آشنا و تصاویری از کلاس های درس خود را در تقویم. "روال بسیار مهم برای دانش آموزان من," او می گوید. او همچنین با ارسال بسته های خانه است اما می گوید او "هنوز در تلاش برای کشف کردن راه هایی که من می توانید مطالب معنی دار برای آنها است."

حدود 14 درصد از دانش آموزان مدرسه دریافت آموزش های ویژه خدمات در ایالات متحده و قانون فدرال تضمین می کند که این کودکان حق دارند به رایگان مناسب عمومی آموزش و پرورش در هر زمان و هر کجا که مدارس در حال فعالیت است. برخی از طرفداران معتقدند که معیار نیست برآورده شود در حال حاضر و در میان همه گیر ایالات متحده وزارت آموزش و پرورش ارائه کرده است و مدارس و انعطاف پذیری.

برخی از ویژه معلمان آموزش و پرورش می گویند تکنولوژی است که کمک به آنها در ارائه خدمات مهم.

"من فکر نمی کنم ما خواهد بود قادر به انجام هر آنچه من انجام می دهند در حال حاضر و بدون آن می گوید:" کتی میلر, یک آسیب شناس گفتار و زبان در آسیاب شراب مدرسه در ویلتون Conn. البته هیچ چیز نمی تواند جای اینکه در مدرسه با دانش آموزان خود را, اما او می گوید: "ما قادر به انجام بسیاری از آنچه که ما قادر خواهد بود به انجام این کار در یک جلسه عادی." میلر است که با تمرکز بر روی چیزهایی مانند واژگان و تلفظ و استفاده از بازی های دیجیتال و emojis به منظور تشویق دانش آموزان است.

معلمان در حال ساخت اتصالات هر راه که آنها می توانند. Godbe در روستایی کلرادو می گوید او صرف حدود دو ساعت هر روز صبح رسیدن به دانش آموزان و خانواده ها از طریق تلفن. او می گوید: این توسعه به ویژه مهم است برای بچه ها که نمی تواند اتصال آنلاین.

"من صرف مقدار زیادی از زمان که بچه ها احتمالا بیش از پدر و مادر خود انجام دهد, بنابراین من نگه داشتن تماس به بررسی در" Godbe می گوید. "من امیدوارم لمس پایه و یا سعی به لمس پایه با [هر خانواده] در طول هفته است."

برای فرزندان او هنوز قادر به تماس Godbe تلاش می کند راه قدیمی از مد افتاده.

"من از ارسال پست الکترونیکی حلزون نامه های این هفته است. من واقعا در تلاش برای هدف قرار دادن کسانی که چهار یا پنج بچه که من قادر به رسیدن به" Godbe می گوید. "من گوگل کلاس درس و همچنین, اما همه این چیزها را آنقدر وابسته به تکنولوژی است که اگر آنها ندارد و دسترسی به آن, آن را احتمالا می تواند بسیار سخت به من برسد."

"در تماس با همه است که قطعا دشوار می گوید:" Baldillez در کورپس کریستی. زمانی که او مدرسه تمدید آن رخصتی بهار, برخی از Baldillez آموزان بازدید شد مکزیک و گسترش سفرهای خود را.

"ما اصلا دسترسی به همه دانش آموزان ما تلفن همراه" Baldillez می گوید. "ما باید خود را از پدر و مادر و تعداد بسیاری از اوقات پدر و مادر خود را پاسخ نمی دهند و یا آنها را با کودک خود. ما واقعا باید از طریق معنی است."

که شامل درخواست برخی از دانش آموزان خود را برای همکلاسی های خود را' شماره تلفن.

"'شما می توانید به من بدهید so-and-so شماره? و پس چیست؟'" Baldillez به یاد. "[اين] بود فقط به من هر آنچه که او تا به حال به دلیل در تماس با دانش آموزان ما دشوار است."

برای آنلاین کلاس های درس مهم برای معلمان به دیدن خود دانش آموزان و کودکان و نوجوانان به احساس دیدهNguyen می گوید. ظهر هر روز او نیاز به دانش آموزان خود را به انتشار کوتاه سرگرم کننده تصویری با استفاده از Flipgrid های آموزش برنامه. "شما می دانید یکی از آنها است مانند پوشیدن یک دیوانه کلاه می پوشند, crazy, جوراب, انجام رقص. و به طوری که فقط به طوری که من می توانید تمام چهره خود را هر روز."

Nguyen حتی نوشته های خود تصویری هر روز.

"بهترین روز من دست پایین می گوید:" جیمی گوردون است و روزانه 10 ساعت Google ملاقات او با میزبان دانش آموزان خود را. "و من به چهره خود را ببینید و ما را به گپ زدن و من به صحبت با آنها در مورد چیزهایی که ما اختصاص داده شده اند."

هر بعد از ظهر هانا Klumpe در Greenville, میزبان یک Hangout گوگل برای دانش آموزان خود را "تنها جایی که آنها می توانید پاپ در اگر من هر گونه سوال و یا اگر آنها نیاز به کمک دارید با چیزی... من می تواند خواندن برخی جهات با صدای بلند به آنها را از آنجا که ما یک ویژه جمعیت است که باید کسانی که جهت خواندن با صدای بلند به جای فقط خواندن آن را بر روی یک کامپیوتر. فقط مطمئن شوید که بچه ها خوب هستند در طول این زمان دیوانه."

هر مربی ما صحبت کرد و گفت: با سخت ترین بخشی از آموزش از راه دور است که از دست دادن به طور منظم در تماس با دانش آموزان است.

"آموزش از طریق یک کامپیوتر است که چرا من یک معلم شد," Klumpe می گوید. "من یک معلم شد به ایجاد روابط با دانش آموزان و ... که یک چهره به چهره تعامل من فکر می کنم چیزی است که من واقعا میخوام از دست ندهید."

رابین نلسون می گوید: یک کلاس برای اولین بار در کلاس خود در ارتگا مدرسه ابتدایی در جکسون ویل فلوریدا., به تازگی او را شگفت زده کرد. "او به سمت چپ کمی عشق یادداشت و تصاویر بر آستان" نلسون به یاد می آورد از طریق اشک. "این ترجمه. شما یک معلم اگر شما نمی توانید با بچه های خود را. کامپیوتر ها — آنها خود را نه معلم."

رابین نلسون می گوید: یک کلاس برای اولین بار در کلاس خود در ارتگا مدرسه ابتدایی در جکسون ویل فلوریدا., به تازگی او را شگفت زده کرد. "او به سمت چپ کمی عشق یادداشت و تصاویر بر آستان" نلسون به یاد می آورد از طریق اشک. "این ترجمه. شما یک معلم اگر شما نمی توانید با بچه های خود را. لا جانسون/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لا جانسون/NPR

و وجود دارد برخی از چیزهایی که فقط نمی تواند تدریس آنلاین مانند چگونه به تعامل با جهان و جامعه است. که از مدرسه می گوید Arnetta تامپسون یک کلاس پنجم معلم در لینکلن مدرسه ابتدایی در اوک پارک بیمار است.

"این جزء از دست رفته است در حال حاضر" تامپسون می گوید. "من فکر می کنم این چیزی است که در دراز مدت می تواند تاثیر به خصوص در درونگرا دانش آموزان و یا دانش آموزان من که در یک زمان دشوار فقط درک فضایی خود را و یا در یک موقعیت اجتماعی است."

Arnetta تامپسون یک کلاس پنجم معلم در لینکلن مدرسه ابتدایی در اوک پارک بیمار است. می گوید وجود دارد برخی از چیزهایی که فقط نمی تواند تدریس آنلاین مانند چگونه به تعامل با جهان و جامعه است. لا جانسون/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لا جانسون/NPR

بسیاری از مدارس' top نگرانی نیست دانشگاهیانمی گوید Santelises, مدیر عامل شرکت شهر بالتیمور مدارس دولتی. بله که ارتباط شخصی مربیان باید با دانش آموزان خود کمک می کند تا کودکان و نوجوانان متمرکز باقی بماند که آن زمان به یاد بگیرند اما او می گوید آن را مهم تر از آن است. بسیاری از دانش آموزان تجربه تروما در خانه — از جمله فقر و ناامنی غذایی و سوء استفاده و محله خشونت است.

"مدرسه خود را در فضای امن و می گوید:" Santelises. "و هنگامی که ذهن من حل و فصل وجود دارد من به این اتهام که به ما داده اند ما مدیران و معلمان: در حالی که کاملا ما متعهد به تداوم یادگیری ما در درجه اول متعهد به داشتن تمام افراد جوان است. و این بدان معناست که چک کردن در. و این بدان معناست که تماس های تلفنی."

تامپسون در اوک پارک می گوید او نگران و حتی بیشتر در حال حاضر در مورد دانش آموزان که در خانواده ناپایدار هستند. "آنچه که من می تواند تحت تاثیر قرار بود از طریق یک کامپیوتر ؟ ... چه می شود اگر آنها برقرار نمی کنند و در همه ؟ و آنچه که باید انجام شود تا مطمئن شوید که آنها می دانند که من هنوز در اینجا برای حمایت از آنها, حتی اگر آن را روزانه بررسی کنید-در جایی که من می تواند به شما نگاه در چشم و ببینید که چگونه شما انجام می دهند و یا به دنبال بیش از شانه خود را به ببینید که شما در حال تلاش و کمک به شما با چیزی."

Klumpe می گوید: او با حضور در جلسه به تازگی "که در آن اصلی من بود صحبت کردن در مورد چگونه شاید ما فقط نیاز به تمرکز واقعا دوست داشتنی بچه های ما... آنها ممکن است یادگیری به عنوان آنجا که آنها آموخته شده در کلاس درس, اما ما هنوز هم نیاز به مطمئن شوید که ما در حال ملاقات با عنوان بسیاری از نیازهای عاطفی به عنوان ما می توانیم."

"من یک پرستار می گوید:" کلاس سوم معلم جیمی گوردون "من یک مشاور. من پریمیر. من ساختمان رشد آنها طرز فکر. من اضطراب decreaser. منظورم این لیست در می رود. من فقط آنها را آموزش ریاضی, علوم و مطالعات اجتماعی و همه مطالب. به طوری که آن نیز بخشی از کار من است که من امیدوار بودم من می خواهم که قادر به انجام تقریبا."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن