سیاه افسر بازداشت جورج فلوید به حال متعهد به رفع پلیس

مینیاپولیس—وجود دو مرد سیاه و سفید در صحنه قتل پلیس در مینیاپولیس ماه گذشته که roiled ملت است. یکی از جورج فلو

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399

مینیاپولیس—وجود دو مرد سیاه و سفید در صحنه قتل پلیس در مینیاپولیس ماه گذشته که roiled ملت است. یکی از جورج فلوید بود که سامانه بر روی آسفالت با یک افسر زانو در گردن او. دیگر مرد سیاه, Alex Kueng بود یک تازه کار افسر پلیس است که برگزار می شود بازگشت خود را به عنوان فلوید تلاش برای نفس کشیدن.

فلوید است که نام رنگ در نقاشی های دیواری و ناخوانا در اعتراض نشانه گذاشته شده است به استراحت. Kueng که چهره اتهام کمک و معاونت در جرم در Floyd مرگ است وثیقه hounded در سوپر مارکت توسط غریبه و محکوم کرد توسط برخی از اعضای خانواده.

قبل از Kueng دستگیر شد, او تا به حال کشتی با موضوع سوء استفاده پلیس از مردم سیاه, پیوستن به زور در بخشی خود را برای کمک به محافظت از افراد نزدیک به او از پلیس تجاوز. او استدلال کرد که تنوع می تواند نیروی تغییر در یک اداره پلیس طولانی متهم به نژاد پرستی.

او تا به حال دیده یک خواهر و برادر دستگیر و تحت درمان ضعیف در نظر او توسط معاونین کلانتر. او در بر داشت خود را در دفاع از تصمیم خود برای پیوستن به نیروی پلیس گفت که او فکر آن را بهترین راه برای رفع یک سیستم شکسته. او در برخورد با دوستان بر سر اینکه آیا تظاهرات عمومی در واقع می تواند همه چیز را بهتر.

"او گفت:," آیا شما فکر می کنم که باید انجام شود از داخل؟'" مادر جونی Kueng به یاد می آورد او گفت: پس از او را تماشا معترضان بلوک یک بزرگراه سال پیش. "این بخشی از دلیل که چرا او می خواست برای تبدیل شدن به یک افسر پلیس و یک افسر پلیس در بالای آن است که این فاصله را در جامعه تغییر روایت بین افسران و جامعه است."

به عنوان صدها نفر از هزاران نفر از مردم نشان داده در برابر پلیس پس از فلوید را کشته و در 25 مه Kueng بخشی از یک بحث ملی بیش از خشونت پلیس نسبت به سیاه مردم یک نماد بسیار مرتب کردن بر اساس از پلیس او گفت که او می خواست برای متوقف کردن.

درک چوین افسر که قرار زانو در Floyd گردن برای بیش از هشت دقیقه بوده است به طور گسترده ای در ارتباط با این مورد. چهره او به اتهام قتل درجه دوم و درجه دوم در قتل نفس; Kueng و دو نفر دیگر از افسران سابق متهم شدند با کمک و معاونت در جرم قتل. در 26 Kueng جوانترین و کم تجربه افسر در صحنه فقط در سوم خود را تغییر به عنوان یک افسر.

دستگیری Kueng که مادر سفید است و که پدرش از نیجریه به ارمغان آورده است غم و اندوه به دوستان و خانواده خود را. "این یک روده پانچ" جونی Kueng گفت. "در اینجا شما هستند شما مطرح شده این کودک, شما می دانید که او در داخل و خارج. ما چنین نژادی متنوع ، پیچیده می شود تا در یک نژاد-انگیزه حادثه مانند این است که فقط ژرف."

دو تا از الکس Kueng خواهر و برادر تیلور و درخشندگی هر دو از آنها آمریکایی آفریقایی تبار به نام برای دستگیری هر چهار افسران از جمله برادر خود را. آنها پیوست تظاهرات در مینیاپولیس.

در یک Facebook Live, ویدئو, تیلور Kueng, 21, به نظر می رسد با سر محلی NAACP صحبت از بی عدالتی که بر سر فلوید, اذعان اینکه مرتبط با Alex Kueng اما هرگز از ذکر نام او.

الکس Kueng خواهر درخشندگی ارسال شده تصویری از فلوید نهایی دقیقه در Facebook. "شکست قلب من" او نوشت. در مصاحبه ای گفت که به عنوان یک مرد سیاه و سفید برادر او باید مداخله کرد. او گفت که او برنامه ریزی شده برای تغییر نام خانوادگی او در بخشی از آنجا که او نمی خواست به همراه با برادرش ،

"من اهمیتی نمی دهند اگر آن را سومین روز در محل کار یا نه" او گفت:. "او می داند که درست را از نادرست."

یک خانه کامل

از طریق زندگی خود الکس Kueng straddled دو جهان سیاه و سفید است.

Kueng که با نام کامل J. Alexander Kueng (تلفظ "شاه" بود) مطرح شده توسط مادر خود را که او زندگی می کردند تا با سال گذشته است. پدرش غایب بود.

به عنوان یک کودک Kueng گاهی اوقات خواسته خواهر و برادر. جونی Kueng که زندگی در توفال کوبی نهر محله در جنوب مینیاپولیس با امضا یک آمریکایی آفریقایی تبار تصویب کرد.

زمانی که الکس بود 5 جونی Kueng به خانه آورد یک پسر بچه که رها شده بود در یک بیمارستان است. الکس به زودی در خواست خواهر; درخشندگی وارد وقتی که او 11. تیلور و یک برادر کوچکتر آمد و در سال 2009 زمانی که الکس بود 16.

درخشندگی Kueng, 21 گفت: خود را مادر خوانده نمی بحث در مورد مسابقه. "مسابقه بود که واقعا یک موضوع در خانواده ما, متاسفانه," او گفت:. "برای او اتخاذ به عنوان بسیاری از بچه ها سیاه و سفید را به عنوان او بود — من که مکالمه از او. من احساس می کنم که باید یک مکالمه بود که تا به حال."

رشد الکس Kueng و خانواده اش ساخته شده تکرار سفر به هائیتی کمک در یک یتیم خانه. الکس Kueng و خواهر و برادر خود را در زمان فرار از مدرسه برای داوطلب وجود دارد پس از زلزله در سال 2010.

جونی Kueng, 56 دوست دارد به می گویند که Kuengs یک خانواده از ظالمان نه سخن گفتن.

"من تا به حال به ماندن در خارج از مسابقه مکالمات چون من اقلیت در خانواده" جونی Kueng گفت: در اولین مصاحبه خود پس از پسر او را بازداشت. او گفت که نژاد یک موضوع را با او اما که او در تضاد. "این واقعا مهم نیست, اما آن را به آنها مهم نیست چرا که آنها آفریقایی آمریکایی. و به طوری که آنها تا به حال قادر به یک خروجی برای گفتن داستان خود را و تجربه خود را به عنوان به خوبی به خصوص با داشتن یک مادر."

جونی Kueng تدریس ریاضی در مدارس فرزندان او رفت و به آن دانشجو بدن اغلب بیشتر همونگ آفریقایی و آمریکایی لاتین. همکلاسی توصیف الکس Kueng به عنوان دوستان با هر کس یک استاد از دستکاری توپ فوتبال و یک مدافع در برابر قلدر. عکس تصویر بکشد او را با یک لبخند حیله گر.

استقبال جونز گفت که او برای اولین بار ملاقات الکس Kueng در زمین بازی زمانی که او شش. جونز در تلاش بود تا خود را به پایان برساند ضرب مشق شب. الکس Kueng کمک جونز و سپس او را دعوت به یک بازی تگ.

زمانی که جونز' مادر جان در سال 2008 جونی Kueng او را در زمانی که یک ماه در یک زمان.

توسط دبیرستان, Alex Kueng پیدا کرده بود و فوتبال و به زودی بود که همه او می خواست به انجام. او کاپیتان تیم فوتبال; او می خواست به نوبه خود نرم افزار. این نقل قول در کنار ارشد سالنامه تصویر اعلام کرد: "ما چشم پوشی از شکست و تلاش برای موفقیت است."

الکس Kueng رفت و به مونرو در نیو راشل, n. y., بازی فوتبال با مطالعه و کسب و کار. اما پس از عمل جراحی در هر دو زانو فوتبال ثابت کرد غیر ممکن است. الکس Kueng ترک. در مینیاپولیس او ثبت نام در دانشکده فنی و پشتیبانی خود را از ابتلا به shoplifters در macy's.

در مورد که در آن زمان او شروع به صحبت کردن در مورد پیوستن به پلیس جونی Kueng به یاد می آورد. او گفت که او بود برای ایمنی خود و نیز به دلیل مشکل ارتباط بین مینیاپولیس پلیس و ساکنان.

با توجه به پس زمینه, Alex Kueng فکر او توانایی برای پر کردن شکاف بین سفید و سیاه و سفید جهان جونز گفت. او اغلب نمی بینم همان سطح از نژادپرستی که دوستان احساس می شود. جونز که سیاه و سفید است, به یاد می آورد یک سفر جاده ای چند سال پیش به یوتا با الکس Kueng سفید و الکس Kueng این است که در همونگ. جونز گفت که او تا به حال به توضیح به الکس Kueng چرا مردم خیره در گروه.

"هنگامی که ما به یوتا ما راه می رفت به یک فروشگاه و به معنای واقعی کلمه همه چشمان ما" به یاد می آورد جونز که پوست تیره تر از الکس Kueng است. "من گفت:, Alex که دلیل این که شما در حال راه رفتن در اینجا با یک فرد سیاه و سفید. دلیل آنها خیره در ما است که شما در اینجا با من است.'"

در فوریه 2019, Alex Kueng تا به حال ساخته شده ذهن خود را: او را امضا کرد تا به عنوان یک پلیس کادت.

تنها چند ماه بعد او خواهر و برادر تیلور از حامیان دیرین از زندگی مهم نیست که داوطلب شده بودند به عنوان یک مشاور در یک میراث اردوگاه و به عنوان یک مربی به خطر سیاه, جوانان, حال رویارویی با اجرای قانون است.

تیلور Kueng و اچ دیدم کلانتر محلی نمایندگان سوال دو مرد در یک مرکز شهر, مینیاپولیس, خرید منطقه مورد نوشیدن ، آنها مداخله کرد. تیلور Kueng با استفاده از یک تلفن همراه برای ضبط ویدئو از نمایندگان قرار دادن دوست, در یک راه راه لباس بر روی زمین. "شما در حال صدمه زدن به من!" دوست فریاد زد.

به عنوان تقابل ادامه داد: معاون تبدیل به تیلور Kueng و گفت: "قرار دادن دست خود را پشت سر خود را." "برای چه؟" تیلور Kueng خواسته چندین بار. "از آنجا که گفت:" معاون تهدید به استفاده از تیزر.

تیلور Kueng به نام خانه. الکس Kueng و مادر خود را با عجله به قید وثیقه و پس از آن به زندان است. "نگران نباشید من به شما" الکس Kueng گفت: خواهر و برادر, بغل کردن تیلور مادر خود را به یاد می آورد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

الکس Kueng یادآوری خود را خواهر و برادر است که کسانی که معاونین کلانتر نه شهر زور او پیوستن و انتقاد خود را در رفتار مادر خود را به یاد می آورد.

پس از تیلور Kueng های تصویری رفت و عمومی این شهرستان کاهش یافته و تخطی از قانون به اتهام رفتار آشوبگرانه و مانع روند قانونی. کلانتر دفتر اعلام رسمی بررسی این عملیات که منجر به هیچ نظم و انضباط.

واگرا مسیرهای

الکس Kueng انتخاب برای تبدیل شدن به یک افسر پلیس باعث شکاف در دوستی خود با جونز.

"این بسیار روشن بود که در آن ما ایستاده بود که گفت:" جونز, سیاه زندگی ماده حامی که اعتراض در خیابان ها پس از مرگ Jamar کلارک و Philando کاستیا در دست مینیاپولیس-پلیس منطقه. "ما اساسی اختلاف نظر در اطراف اجرای قانون است که به اعتقاد من پلیس بد هستند مردم است. من فقط بر این باورند که این سیستم باید به طور کامل از بین برود و جایگزین شده است. این تفاوت بین اصلاحات و بازسازی است."

پس از Alex Kueng شد یک دانشجوی دانشکده افسری جونز رفت و از دیدن الکس Kueng دو بار در ماه شاید سه بار در سال است. او گفت: او حتی بگوید الکس Kueng زمانی که پلیس به دنبال او برای هیچ چیز و سپس به او اجازه دهید برود.

در ماه دسامبر الکس Kueng فارغ التحصیل از آکادمی پلیس. برای بسیاری از او در زمینه آموزش چوین با 19 سال در این کار بود و خود را مسئول آموزش.

در یک نقطه, Alex Kueng, ناراحت, نام مادر خود را. او گفت که او تا به حال چیزی انجام می شود در طول تمرین است که زحمت یک نظارت افسر reamed او را. جونی Kueng نمی دانید در صورتی که سرپرست شد چوین.

چوین نیز تمدید الکس Kueng آموزش دوره. او احساس الکس Kueng جلسه بود بیش از حد اغلب با یک همکار پلیس کارآموز توماس لین در هنگام پاسخ به تماس به جای دست زدن به تماس های خود را جونی Kueng گفت.

اما در مارس 22, Alex Kueng رسما تبدیل به یکی از حدود 80 سیاه افسران در نیروی پلیس از تقریبا 900. در سال های اخیر بخش نه به عنوان نژادی متنوع به عنوان جمعیت این شهر تلاش است تا افزایش تعداد افسران رنگ با موفقیت محدود است.

آن شب دیگر افسران برگزار شد یک حزب کوچک در سومین حوزه ایستگاه به جشن الکس Kueng ارتقاء. شب بعد او اول خود را کامل تغییر به عنوان یک افسر در داخل ایستگاه. در آن یکشنبه او 4 بعد از ظهر تا 2 صبح گشت شیفت اول خود را در خیابان.

در مه 25, Alex Kueng سوم بعد از الکس Kueng و خط, در حال حاضر همکاری با وجود هر دو تازه-ضرب rookies شد برای اولین بار افسران برای پاسخ به تماس های تقلبی $20 bill (ایالات متحده) گذشت در گوشه ای فروشگاه. آنها دریافتند فلوید در یک خودرو در خارج.

پس از آنها موفق به دریافت فلوید به پشت یک تیم ماشین چوین و Tou Thao یکی دیگر از افسر نشان داد.

به عنوان چوین ماجرا زانو خود را به پشت فلوید را گردن الکس Kueng برگزار کردن فلوید را با توجه به یک علت احتمالی بیانیه ظ توسط دادستان.

چوین خود را نگه داشته زانو وجود دارد به عنوان فلوید تکرار "من نمی توانم نفس بکشم" و "مادر" و "لطفا." از طریق عبور دقیقه الکس Kueng چیزی به مداخله دادستان ها می گویند. پس از فلوید حرکت را متوقف الکس Kueng بررسی فلوید نبض. "من می توانم پیدا کردن یک" الکس Kueng گفت: دیگر افسران.

منتقدان این پلیس گفت: واقعیت این است که هیچ یک از افسران متوقف چوین نشان داد که سیستم خود نیاز به بازرسی و نگهداری.

"چگونه می توانم به شما به عنوان یک فرد فکر می کنم که شما در حال رفتن به قادر به تغییر این سیستم به ویژه هنگامی که شما در حال رفتن در یک سطح پایین گفت:" میشل ناخالص جمهور از جوامع آمریکایی علیه خشونت پلیس در مینیاپولیس. "شما نمی خواهید به احساس خوب می گویند, 'توقف افسر ارشد.' فرهنگ است که این نوع از مداخله خواهد بود تا حد زیادی کاهش یافته است."

تمام چهار افسر شلیک نشده است. چهار چهره از 40 سال در زندان است. الکس Kueng که او با قرار وثیقه در تاریخ 19 ژوئن کاهش یافته است از طریق وکیل خود به مصاحبه. او مجموعه ای به نظر می رسد در دادگاه روز شنبه.

یک روز پس از فلوید مرگ جونز آموخته که الکس Kueng یکی از افسران که حاضر شده بود. حدود نیمه شب جونز به نام الکس Kueng. آنها صحبت کردیم برای 40 دقیقه — در مورد آنچه جونز نمی گویند — و آنها گریه.

"من احساس بسیاری از غم و اندوه و بسیاری از ناامیدی" جونز گفت. "بسیاری از ما اعتقاد داریم که او باید در پا و باید چیزی را انجام داده اند."

وی افزود: "این واقعا سخت است. چون من باید این احساسات و من نمی خواهد می گویند من نمی. اما هر چند من احساس می کنم غمگین در مورد آنچه رخ داده است, او هنوز هم به من بی دریغ پشتیبانی می کند. چرا که ما بزرگ شدیم و من او را دوست دارم."

جونز گفت که او رفته بود به تظاهرات اما می تواند خود را برای پیوستن به در.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن