نوجوان معترض درخواست تجدید نظر به جهان: فقط ببینید من به عنوان یک انسان برای اولین بار'

بزرگنمایی این تصویر Michael Blackson رفت به تظاهرات چند روز در هفته اول ماه ژوئن است. او همچنین رای

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Michael Blackson رفت به تظاهرات چند روز در هفته اول ماه ژوئن است. او همچنین رای دادند برای اولین بار در تاریخ 2 ژوئن. تایرون ترنر/WAMU پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تایرون ترنر/WAMU

Michael Blackson, a 17-year-old دبیرستان ارشد از جنوب شرقی سی بود که در میان هزاران نفر از مردم در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس در مقابل کاخ سفید به تازگی.

در لرزان فیلم مایکل در زمان با تلفن خود را, شما می توانید ببینید ردیف فدرال پلیس ضد شورش فقط در طرف دیگر از حصار زنجیره لینک. فراتر از پلیس: لافایت میدان و کاخ سفید است. در تمام طول حصار معترضین فریاد ناسزاهای در استونی رو پلیس. سپس شما می توانید شنیدن صدای مایکل از پشت دوربین است.

"گوش دادن شما بچه ها هستند که انسان برای اولین بار," او می گوید. در میان تمام سر و صدا او تلاش می کند برای دریافت از طریق به یک افسر نزدیک به او.

"آقا! من توجه شما را به" مایکل می گوید از طریق حصار. افسر سفید است. او با پوشیدن خاکی استتار کلاه و عینک آفتابی و آنچه به نظر می رسد کپسول های گاز اشک آور و گاز آویزان از لباس خود را. او تبدیل به مایکل و گره تقریبا imperceptibly قبل از تبدیل به دور.

مایکل می گوید که لحظه گیر کرده با او. او ساخته شده یک اتصال از طریق حصار با این حال مختصر و سکوت.

"من فقط می خواستم به یک گفت و گو که من می خواستم. اما او درست مثل راننده سرشونو تکون دادن و که به اندازه کافی برای من."

Michael Blackson تلاش برای اتصال با یک افسر پلیس را از طریق حصار در مقابل کاخ سفید در جریان تظاهرات. حسن نیت ارائه میدهد از Michael Blackson پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از Michael Blackson

مایکل به سختی ترک آپارتمان خود را پس از همه گیر آغاز شده و سی مدرسه تعطیل در اواسط ماه مارس. او روز خود را صرف انجام کار مدرسه آنلاین در گوگل, کلاس درس, بازی, پلی استیشن 4, خسته و در انتظار فارغ التحصیلی. بنابراین آن را یک معامله بزرگ به طور ناگهانی می شود مرکز شهر احاطه شده توسط یک جمعیت — سابقه در ساخت.

اما همه چیز رفت سراشیبی پس از آن اتصال از طریق حصار.

یکی از دوستان مایکل بود کردم با اسپری فلفل.

"او مانند" چه f***? چه f***? مانند چه خبر است؟' و سپس او گفت: "کمی گرز نمی صدمه دیده است هرگز هیچ کس به آنها نمی gonna stop me,'" مایکل بازگو کرد.

وقتی پرسیده شد که در مورد زمینه — آیا دوست خود هر چیزی را به تحریک پلیس ؟ — مایکل گرفت موضوع را با این سوال. او گفت: وجود دارد یک فرض پنهان در درون آن.

"به همین دلیل است که همیشه اولین سوال ؟ پلیس در حال پشت دروازه به شدت زره پوش. آنها سپر و باتوم اسلحه تیزر اسلحه." دوستان خود را و بقیه از جمعیت شد, صلح آمیز, او گفت:.

او گفت که او می شنود همان نوع از سوالات در مورد جورج فلوید کشته شده توسط پلیس مینیاپولیس.

"جورج فلوید جنایی ؟ او چه در وهله اول به گردن خود دریافت kneeled ؟ " او پرسید.

مایکل گفت: یک سوال بهتر خواهد بود: "آنچه نمی cop را به صرفه جویی در زندگی خود را? او دریافت نمی کردن گردن خود را. او را نکرد."

مایکل گفت: هنگامی که او را دیدم تصویری از جورج فلوید کشتن آن ساخته شده او را بیمار به معده اش. اما به عنوان یک جوان سیاه نر در آمریکا گفت: "تعجب نیست. او گفت: زمانی که او در سفیدتر قطعات سی او می تواند احساس مردم را تشویش — آنها حتی عبور از خیابان.

"اکثر افرادی مرعوب من و ترس من, اما آنها من را نمی دانم. این باعث می شود من احساس می کنم مثل یک آنتاگونیست در داستان خود من." مایکل بزرگ است — او '6'4". اما او همچنین نوع و ملایم و نه کسی به ترس از.

"اگر شما فقط می دانستم که من هستم اگر شما بچه ها فقط من به عنوان یک انسان برای اولین بار," او گفت:.

برای اولین بار رای گیری و یک مینی فارغ التحصیلی

مایکل رفت و به تظاهرات چند روز است که در هفته اول ماه ژوئن است. در تاریخ 2 ژوئن پس از شرکت در دموکراسی در خیابان او در شرکت دموکراسی در یک غرفه رای گیری.

او زندگی می کند در سی بخش 8 یکی از فقیرترین نقاط شهر که نیز تمایل به پایین ترین میزان مشارکت رای دادن. برای مایکل آن را به ویژه مهم است به رای در حال حاضر با همه چیز در رفتن در کشور است.

"این واقعا خود را نمایش دموکراسی و اگر من را نشان نمی دهد من دموکراسی که شده از نفاق" مایکل گفت. "آیا می توانید لطفا نقل قول که؟"

مایکل می گوید که او اغلب احساس نامرئی به خصوص به مردم است. اما به تازگی — اولین اعتراض درست در مقابل کاخ سفید حصار و سپس رای گیری برای کمک به انتخاب رییس جمهور بعدی ایالات متحده است.

در ژوئن 10, Michael مشخص شده یکی دیگر از نقطه عطف بزرگ — مرتب کردن بر اساس.

آن روز در مایکل دبیرستان برای سالمندان به بازگشت به کتاب های درسی حذف کردن قالبهای خود را و انتخاب کنید تا لباس و کلاه. او مادر Meschel اندود شده تا با یک زن و شوهر از ده پدر و مادر دیگر در پیاده رو در مقابل مدرسه ترگود مارشال آکادمی در سی را Anacostia محله. یک به یک به زودی به فارغ التحصیلان پدید آمده در کبود جامه.

بزرگنمایی این تصویر

Michael Blackson و دیگر دانش آموزان برداشت خود کلاه و لباس شده است. مایکل فارغ التحصیلان با درجه ممتاز در ژوئن 19. یعقوب Fenston/WAMU پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
یعقوب Fenston/WAMU

"هنگامی که مایکل و من کشیده تا ما نیمه نگاه در هر یک از دیگر و فقط می کردیم واقعا این است؟'" Meschel گفت.

واقعی فارغ التحصیلی آنلاین خواهد بود در روز جمعه. اما کلاه و عبا وانت بعد تبدیل به یک مینی-فارغ التحصیلی از انواع — تنها زمانی به هم در فرد به جشن می گیرند. برخی از پدر و مادر به ارمغان آورد بالن; اتومبیل های گذر honked. مایکل عینک زرد بند ناف — او فارغ التحصیل با درجه ممتاز.

"من حتی نمی دانم چه می گویند یا فکر می کنم. این دیوانه است. این شگفت انگیز" مایکل گفت: بین سلامتی برای همکلاسی.

مایکل رهبری به دانشگاه در ماه اوت در SUNY کورتلند. اما او هنوز هم نمی داند که اگر این معنی خواهد بود که بسته بندی یک خودرو و رانندگی به نیویورک و یا اگر او می تواند شروع خود را در کالج حرفه ای در یک لپ تاپ در اتاق خواب خود را در سی



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن