اگر بازوبند شنا خیلی بد است، چرا آمار آن را نشان نمی دهد؟

برای کمک به شهربانو، معما و پازل های سرگرم کننده و جذاب رو حل کن و از این بازی مرحله ای حسابی لذت ببر. بازی ش

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

برای کمک به شهربانو، معما و پازل های سرگرم کننده و جذاب رو حل کن و از این بازی مرحله ای حسابی لذت ببر. بازی شهربانو یکی از این بازی هاس فکری و معمایی است که از گرافیکی قدیمی و سنتی برخوردار است و از معماهایی ساده و جذاب بهره برده است. منصور رشیدی، عباس نوینروزگار و حجتالله خاکسار تهرانی بازیکنان دیگری بودند که در ۱۳۵۲ به آبیپوشان پیوستند. شاهرخ مطیعی بازیکن دیگری بود که در این دوره به ترکیب تاج راه پیدا کرد. باد کردن و راهاندازی این وسیله نیز به سبب حجم کمی که از آن برخوردار است بسیار ساده میباشد و شما میتوانید در هر شرایطی آنان را راهاندازی و آماده برای استفاده کنید. در پایان این فصل جانملکی، حقوردیان، قراب، کارگرجم و حسن ابراهیمی نیز این فصل از فوتبال باشگاهی خداحافظی نمودند. در نیمفصل دوم بازیها، تاج همچون فصل پیش از آن دچار افت شد و برای سومین سال پیاپی در ردهٔ چهارم جدول ردهبندی لیگ قرار گرفت. در خرداد ۱۳۵۲ و پیش از آغاز لیگ سراسری، یک دوره تورنمنت چهارجانبه با نام «جام اتحاد» برگزار شد که تاج با شکست دادن تیمهای عقاب و پرسپولیس و تساوی در برابر پاس به عنوان قهرمانی دست یافت.

در پایان این مسابقات تاج با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در جای دوم قرار گرفت و غلامحسین مظلومی با ۱۵ گل زده آقای گل مسابقات شد. تیم جوانشدهٔ تاج در این بازی شروعی توفانی داشت و در نیمهٔ نخست با ۳ گل از حریف پیش افتاد. جکیچ واپسین سرمربی باشگاه تاج در دورهٔ پیش از انقلاب بود و تا تابستان سال ۱۳۵۷ و تعطیلی مسابقات فوتبال به دلیل اوجگیری انقلاب ایران، این سمت را در اختیار داشت. حضور تیم ملی فوتبال ایران در بازیهای مقدماتی جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین دلیل این تأخیر بود. تاج با ترکیب لیگ گذشته (بدون مسعود معینی و جواد اللهوردی) با هدف قهرمانی وارد مسابقات شد و لیگ را با ۱۰ پیروزی و یک تساوی در ۱۱ بازی اول بسیار توفانی آغاز کرد. حسن روشن و هادی نراقی هر یک با به ثمر رساندن ۱۰ گل بهترین گلزنان تاج در این فصل بودند. محرم عاشری، حسن روشن و سعید مراغهچیان گلزنان تاج در این شهرآورد بودند. در اواخر بازیهای لیگ، رایکوف نیز در پایان یک دورهٔ تقریباً ۶ ساله که با کسب عناوین قهرمانی در ایران و آسیا همراه بود، نیمکت تاج را ترک کرد. این فعالیت موجب افزایش میزان هماهنگی اعضای بدن افراد میشود و افزوده بر تاثیرات مثبتی که روی سلامت جسمانی افراد دارد، برای ذهن و اعصاب نیز بسیار مفید است.

در آن زمان، سیستم جوانان و تیمهای پایهٔ باشگاه تاج به گونهای سازمان یافته بود که به ندرت بازیکنی در ردهٔ بزرگسالان از باشگاههای دیگر به ترکیب تاج راه پیدا میکرد و عمدهٔ نیازهای تیم اصلی باشگاه از تیمهای پایه و زیرمجموعهٔ تاج برآورده میشد. در این فصل با افزایش تعداد تیمهای شرکتکننده از ۱۲ تیم به ۱۶ تیم، تعداد هفتههای برگزاری لیگ به ۳۰ هفته افزایش پیدا کرد. بازی های آبی یكی از بهترین راه هایی هستند كه موجب افزایش هماهنگی بین اعضای بدن كودك شده و همچنین كمك می كند او با بدنش اونس بگیرد. در ایران اسپورتر ما برای ایمن نگه داشتن کودکان در آب ماموریت داریم تا با ارائه طیف گستردهای از وسایل کمک شنا مانند بازوبند و جلقه شنا در اندازه های مختلف و تنوع جنس و طرح و نیز گروه های سنی دسته بندی شده، اعتماد والدین و نیازهای کودکان علاقه مند به شنا کردن و آب بازی را برآورده کنیم.

و داناییفرد نیز به باشگاه تولسا رافنکس ملحق شد. ۱۳۲۷ به دلیل کمبود بودجه در مسابقات حاضر نشد. مسابقات لیگ تخت جمشید پس از بازگشت تیم ملی از جام جهانی در تابستان ۱۳۵۷ پیگیری گردید اما در شهریور ماه و پیش از رسیدن به نیمفصل، به دلیل گسترده شدن دامنهٔ انقلاب به تعطیلی کشیده شد. کمتر از سه ماه پیش از این بازی، دو تیم در جریان جام اتحاد به مصاف هم رفته بودند که آن دیدار با تک گل رضا عادلخانی به نفع تاج به پایان رسیده بود. این دو بازیکن به دنبال حضور در میدانهای بینالمللی و همزمان با رکود فوتبال داخلی در سال ۱۳۵۷ راه تیمهای آمریکایی را در پیش گرفتند. ظهور دو بارهٔ باشگاه شاهین با نام شهباز و کوچ گروهی از ستارگان تاج به این تیم، رویارویی تاج و شهباز را برای طرفداران تاج به جدالی حیاتی بدل نمود که از اهمیت و حساسیتی همردیف با مصافهای تاریخی تاج و شاهین، و فراتر از هماوردی با دیگر باشگاههای تهرانی برخوردار بود. از بازیکنان پیشتر جدا شدهٔ تاج نیز نصرالله عبداللهی در تیم شهباز حضور داشت. C᠎on​tent was created wi th  GSA Co​nt en t Gene rator DEMO!

آخرین مطالب