سابق وزارت خارجه بازرس کل می گوید او داده شد هیچ دلیل معتبر که اخراج

بزرگنمایی این تصویر سپس-وزارت امور خارجه بازرس کل استیو Linick برگ یک جلسه در کنگره در واشنگتن سال گ

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سپس-وزارت امور خارجه بازرس کل استیو Linick برگ یک جلسه در کنگره در واشنگتن سال گذشته است. J. Scott Applewhite/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
J. Scott Applewhite/AP

وزارت امور خارجه را سرنگون بازرس کل گفته دموکرات کنگره به او داده شد "هیچ دلیل معتبر" برای حذف او و که یکی از وزیر امور خارجه مایک Pompeo مشاوران سعی کردم به او قلدر.

دموکرات ها در حال بررسی این که آیا استیو Linick برداشته شد در اقدامی تلافی جویانه برای انجام وظایف خود. در مصاحبه با رهبران دموکرات از مجلس نمایندگان و سنا در هفته گذشته Linick تایید او به دنبال به اتهام سوء استفاده از وزارت امور خارجه منابع Pompeo و همسرش.

Linick همچنین گفت که او تحت فشار خود را بیش از پروب از وزارت امور خارجه نقش مهمی در معامله اسلحه با عربستان سعودی است.

Pompeo بازگشت اخراج تماس Linick یک "بازیگر بد."

"او را در این ماموریت از وزارت امور خارجه به ما را بهتر" Pompeo به خبرنگاران گفت: روز شنبه. "این چیزی است که بازرس ژنرال قرار است به انجام; آنها کار برای آژانس سر – من – و آنها قرار است به ارائه و کمک به ایجاد که سازمان بهتر" Pompeo اصرار داشت.

"وزیر Pompeo بیانیه آمده است که بازرس کل با این نسخهها کار برای آژانس سر است گفت:" سفیر بازنشسته رونالد نویمان رئيس جمهور از آکادمی آمریکایی دیپلماسی در بیانیه ای به NPR. در واقع نویمان گفت: قانون منع به "جلوگیری و یا منع بازرس کل از آغاز و انجام و یا تکمیل هر حسابرسی یا بررسی است." این دیپلمات به نام دولت نظرات در مورد Linick "عمیقا نگران کننده در عدم توجه به قانون است."

Linick قانونگذاران گفت او "تعدادی از اختلافات" با معاون امور خارجه در امور مدیریت برایان Bulutao یک دوست نزدیک و مشاور به Pompeo. "در زمان او سعی کرد به قلدر من" Linick گفت: از Bulatao اضافه کرد که این وزارتخانه می خواستم او را به توقف بررسی این گروه تصمیم به greenlight یک 7 میلیارد دلار فروش اسلحه به عربستان سعودی بیش از اعتراض در کنگره است.

Linick منصوب شد بازرس کل در سال 2013. رئیس جمهور تهمت اخراج او در مارس 15, گفت که او بازیگری در Pompeo درخواست. Linick قانونگذاران گفت که اخراج او آمد بدون هشدار. "من در یک حالت شوک چون من تا به حال هیچ اطلاع از هر چیزی مانند این که" Linick گفت: با توجه به متن مصاحبه خود با اعضای کنگره است. Pompeo گفت: تنها اشتباه بود اجازه Linick ماندن در زمانی که او انجام داد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب