اپل ابزار جدید به شما اجازه روی صفحه نمایش خود را برای COVID-19

بزرگنمایی این تصویر جدید اپل COVID-19 نرم افزار و وب سایت فراهم می کند آخرین اطلاعات از مراکز کنترل

توسط MINERALNEWS در 10 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

جدید اپل COVID-19 نرم افزار و وب سایت فراهم می کند آخرین اطلاعات از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. اپل پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اپل

جدید اپل COVID-19 وب سایت و برنامه اجازه می دهد تا کاربران را به صفحه نمایش خود را برای coronavirus علائم و دریافت توصیه از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در چه باید بکنید بعد.

ابزار توسعه یافته در همکاری با CDC کاخ سفید را coronavirus نیروی کار و سازمان مدیریت اضطراری فدرال. هر دو وب سایت و برنامه ساخته شد در دسترس عموم در روز جمعه.

در بیانیه اپل هشدار داد که ابزار غربالگری است "طراحی شده به عنوان یک منبع برای افراد می کند و جایگزین دستورالعمل از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و یا راهنمایی از دولت محلی و مقامات بهداشتی."

هنگامی که یک کاربر به سایت و یا محبوبیت این برنامه اولین چیزی که آنها پرسید که آیا آنها در حال غربالگری خود و یا شخص دیگری.

بلافاصله پس از آن اپل, چشمک می زند, هشدار در صفحه نمایش آموزش هر کسی با ثابت قفسه سینه درد یا فشار شدید اشکال در تنفس شدید و مداوم سرگیجه یا سبکی سر, لکنت زبان و یا دشواری بیدار شدن بلافاصله به 911 تماس بگیرید.

اگر شما تجربه هر یک از این علائم شما ادامه خواهد داد به یک پرسشنامه که می پرسد در مورد علائم سفر موجود شرایط و تماس با افراد دیگر.

پس از پرسشنامه ارائه شده است این ابزار فراهم می کند توصیه های از سی دی در مورد چگونگی ادامه. این شامل راهنمایی های اجتماعی فاصله و خود انزوا نحوه نظارت بر علائم در خانه, آیا تست کنید و زمانی که به دنبال مشاوره از یک حرفه ای پزشکی.

پس از کاربران تکمیل پرسشنامه دریافت می کنند توصیه هایی از CDC در چه باید بکنید بعد. اپل پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اپل

در حالی که برنامه و سایت ممکن است توصیه یک COVID-19 آزمون اپل ارائه نمی دهد جزئیات بیشتر در مورد که در آن تست کنید. به جای این ابزار دستور به کاربران "در تماس با دفتر دکتر خود و یا دولت خود را محلی و یا وزارت بهداشت برای اطلاعات بیشتر." این ابزار همچنین زیر را ارائه می دهد نکته: "تست دسترسی ممکن است متفاوت باشد با محل و ارائه دهنده."

در ایالات متحده تست در دسترس بودن همچنان به دور پشت تقاضا است. در مناطق که در آن تست های کمیاب, تست ممکن است محدود به افرادی که بسیار بیمار است و نیاز به یک نتیجه تست مثبت برای دریافت درمان مناسب است.

اپل ابزار جدید نیست و نیاز به ورود به سیستم با ID اپل و این شرکت می گوید: "پاسخ های فردی را نمی توان به اپل و یا هر سازمان دولتی."

اپل می گوید که نمی خواهد جمع آوری اطلاعات شخصی از جمله به عنوان پاسخ از ابزار غربالگری, اما آن را جمع آوری خواهد کرد "برخی از اطلاعات" برای کمک به بهبود سایت. هر "اطلاعات جمع آوری شده را شخصا شناسایی شما" با توجه به اپل.

در علاوه بر این به غربالگری ابزار, ابزار ارائه می دهد منابع دیگر از جمله پاسخ به سوالات متداول و آخرین توصیه از CDC.

اپل همچنین نورد از چند ویژگی دیگر برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus. شما هم اکنون می توانید بپرسید سیری سوالاتی مانند: "چگونه من می دانم اگر من coronavirus?" در پاسخ شما بود به کارگردانی CDC راهنمایی و مجموعه ای از پزشکی از راه دور نرم افزار در دسترس در فروشگاه app اپل.

آمازون الکسا ارائه می دهد ویژگی های مشابه در حالی که CDC خود chatbot به "کروناویروس خود-جستجوگر."

برخی از مسافران را دریافت اطلاعیه در خود اپل در مورد زمان CDC دستورالعمل پس از فرود در انتخاب فرودگاه بین المللی در سراسر ایالات متحده با توجه به اپل.

در اوایل این ماه رئیس جمهور تهمت گفته گوگل تا به حال از 1700 مهندسین مشغول کار بر روی یک وب سایت جدید است که کمک خواهد کرد که آمریکایی ها تعیین اینکه آیا به دنبال تست برای coronavirus.

گوگل به سرعت مشخص شد که یک شرکت وابسته كه شد کار بر روی این پروژه در مقیاس محدود است. وب سایت در حال حاضر کاربردی در "انتخاب استان ها" در کالیفرنیا.

آخر هفته گذشته گوگل نیز راه اندازی, ملی, وب سایت است که فراهم می کند کاربران با اطلاعات و هشدار در مورد کوروناویروس.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن