نیروی دریایی تماس 1,629 ذخیره به کارخانه کشتی سازی در سمت چپ Shorthanded توسط COVID-19 همه گیر

بزرگنمایی این تصویر پورتسموث نیروی دریایی کشتی سازی در Kittery مین دیده می شود در سال گذشته یکی از ک

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

پورتسموث نیروی دریایی کشتی سازی در Kittery مین دیده می شود در سال گذشته یکی از کشتی گرفتن هجوم ذخیره برای رسیدگی به یک کار انباشت شده ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر. Robert F. Bukaty/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Robert F. Bukaty/AP

نیروی دریایی است که بسیج 1,629 ذخیره برای حمایت از ناو هواپیمابر و زیردریایی های تعمیر و نگهداری در آن شش کشتی سازی شروع ماه آینده خبر داد.

بسیج کمک خواهد کرد که کاهش تعمیر و نگهداری پرونده ها توسعه داده است که به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

در ماه مارس دریایی دریا سیستم فرمان مجاز آب و هوا و ایمنی ترک کشتی سازی پرسنل که سقوط تحت مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری را "در معرض خطر" دسته شدید عوارض وابسته به COVID-19 ویروس.

تا 25 درصد از تولید نیروی کار قادر به ارائه گزارش به وظیفه خود محل کارخانه کشتی سازی شده اند قادر به رسیدگی به همه کار خود را و جمع شدن که اگر شمار می در نتیجه تاخیر در بازگشت کشتی به ناوگان مقامات گفت: در یک نسخه.

نیروی دریایی می گوید تمام ذخیره می شود در سایت در ماه سپتامبر. آنها خواهد شد در یک سال بسیج سفارشات که ممکن است تمدید شود و یا محدود باید شرایط را تغییر دهید.

این کارخانه کشتی سازی شامل پورتسموث نیروی دریایی کشتی سازی در Kittery مین نورفولک نیروی دریایی کشتی سازی در پورتسموث Va., Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی & Intermediate تعمیر و نگهداری تاسیسات در برمرتون, بشویید., و پرل هاربر نیروی دریایی کشتی سازی و متوسط تعمیر و نگهداری تاسیسات مشترک در پایگاه پرل هاربر-Hickam هاوایی.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن