رییس جمهور فیلیپین برای آزمایش ویروس کاخ تمیز

مانیل فیلیپین - رییس جمهور فیلیپین رودریگو Duterte خواهد بود آزمایش جدید کروناویروس پنج شنبه پس از ملاقات او ب

توسط MINERALNEWS در 22 اسفند 1398

مانیل فیلیپین - رییس جمهور فیلیپین رودریگو Duterte خواهد بود آزمایش جدید کروناویروس پنج شنبه پس از ملاقات او با مقامات دولت بودند که در معرض تماس با افراد آلوده و در حال حاضر خود به طور رسمی خبر داد.

Duterte هیچ علائم COVID-19 اما می خواستم مطمئن شوید که او سالم است و می تواند همچنان به تعامل با مردم گفت: سناتور. Christopher Lawrence "بونگ" برو سابق دستیار ریاست جمهوری که هنوز هم همراه Duterte رسمی توابع.

"با توجه به اینکه برخی از اعضای کابینه ما درگیر با به طور منظم در معرض شده اند به افرادی که مورد آزمایش قرار گرفتند مثبت از COVID-19 .... آن است که فقط محتاطانه برای ما به اقدامات احتیاطی در رعایت توصیه های بهداشتی ما, مقامات" رفتن گفت.

بروید که تا به حال شده است یک مشاور به Duterte سال قبل از انتخاب شدن به مجلس سنا در سال گذشته به خبرنگاران گفت که او و Duterte برنامه ریزی شده به آزمایش می شود اما انجام نداد.

حداقل پنج تن از اعضای کابینه از جمله وزیر امور کارلوس Dominguez اند گفت: آنها در معرض به طور جداگانه به COVID-19 بيمار و تصمیم به خود قرنطینه, مقامات گفت.

ریاست جمهوری وزیر ارتباطات مارتین Andanar گفت: برخی از دارایی مقامات شده اند که با Dominguez, بعد, داد, اخبار جلسه به خبرنگاران در کاخ ریاست جمهوری جلسه اتاق که در حال حاضر می توان ضد عفونی همراه با یک رسانه کار منطقه است.

"برخی از اعضای Malacañang سپاه مطبوعات که تحت پوشش توجیهی اقتصادی نیز تلقی می شود آن را به بهترین تحت self-قرنطینه" Andanar گفت: با اشاره به روزنامه نگاران به طور منظم پوشش ریاست جمهوری و حوادث.

قرنطينه و اجتناب از و یا محدود کردن تعاملات اولیه بوده است روش تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس.

فیلیپین مقامات بهداشتی گزارش داده اند که 49 مورد از عفونت و دو نفر چینی و فیلیپینی فوت کرده اند.

این بیماری باعث می شود خفيف علائم در اکثر افراد است اما می تواند شدید در افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات سلامتی دیگر.

74-در سال Duterte که قلم کار به دلیل بیماری چند بار در سال گذشته به تعویق افتاد سفر به Boracay جزیره در روز پنج شنبه به دلیل نگرانی بیش از COVID-19 ریاست جمهوری سخنگوی سالوادور Panelo گفت. او در حال برنامه ریزی برای سفر به معروف ساحل رفت و آمد مکرر برای ترویج گردشگری داخلی در میان رکود در ورود گردشگران خارجی به دلیل بیماری همه گیر.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب