زرد, شهردار جدید تست داده ها کمک خواهد کرد که مسیر گسترش به بقیه تگزاس بازگشایی

بزرگنمایی این تصویر بسیاری از تگزاس است که بازگشایی با وجود افزایش موارد در بعضی از نقاط. راس Lewis

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

بسیاری از تگزاس است که بازگشایی با وجود افزایش موارد در بعضی از نقاط. راس Lewis/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
راس Lewis/گتی ایماژ

در تگزاس به عنوان کسب و کار بیشتر دریافت چراغ سبز برای بازگشایی برنامه های آن به تعویق افتاده اند و در برخی از مناطق که در آن فرماندار می گوید پرش در مثبت COVID-19 موارد دنبال ramped تا تست ظرفیت.

بیش از آخر هفته تگزاس دیدم بالاترین واحد-تعداد روز از تایید COVID-19 مورد — بیش از 1800 — پس از شروع شیوع. بیش از 700 نفر از کسانی که موارد مثبت ثبت شد در زرد سنبله که مقامات لینک برای افزایش تست در شهرستان تایسون غذاهای گیاهی.

"ما تا به حال یک سنبله در مثبت نتایج آزمون دوباره" زرد, شهردار, زنجبیل, Nelson گفت NPR استیو inskeep را در نسخه صبح. "اما آن را به ما در حمایت از ایالت تگزاس و حتی حمایت از رئیس جمهور و به رسمیت شناختن است که ما گوشت های بسته بندی صنعت است و بخش مهمی از ملت ما عرضه مواد غذایی."

رئیس جمهور تهمت استناد دفاع تولید به عنوان یکی از چندین اقدامات برای حفظ بسته بندی گوشت می آمد گیاهان باز است. برای رسیدگی به افزایش موارد مثبت Gov. گرگ ابوت ارسال یک اصطلاح موج واکنش تیم به آماریلو به ارائه تست و تجهیزات حفاظت فردی به کارگران کارخانه.

تگزاس نشده ملاقات ابوت هدف به آزمون 30,000 هر روز. هنوز جمهوریخواه فرماندار شروع به محدودیت در رستوران و سینما و سالن ها و ورزشگاه. ابوت به تعویق انداخته است به مرحله ای re-دهانه پاتر و Randall استان ها بیش از آن شهر آماریلو امتداد.

شهردار نلسون فکر می کند جدید تست داده ها می تواند کمک به اطلاع رسانی به تصمیم گیری در بازگشایی منطقه با خیال راحت.

"من فکر می کنم این مهم است برای ما باز شود به سرعت به عنوان ما می تواند, اما تنها اگر ما با خیال راحت می توانید آن را انجام دهید," او گفت:. "برخی از اضافی تست می کند ما کمک می کند تا جایی که این بیماری در حال گسترش است. که کمک می کند تا صنعت پیگیری آنچه اتفاق می افتد در داخل امکانات خود را. من فکر می کنم ما می خواهیم با استفاده از آن اطلاعات بیشتر استراتژیک است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب