هفت نفر یک علامت اولیه coronavirus شد سست در L. A. شهرستان

در اواخر فوریه پزشکان در اطراف لس آنجلس آغاز شد و با دیدن غیر منتظره افزایش در تعداد بیماران مبتلا به خفیف آنف

توسط MINERALNEWS در 13 فروردین 1399

در اواخر فوریه پزشکان در اطراف لس آنجلس آغاز شد و با دیدن غیر منتظره افزایش در تعداد بیماران مبتلا به خفیف آنفولانزا مانند بیماری است.

زمان قطعا عجیب و غریب. بیمارستان بخش اورژانس در حال حاضر برخورد با "خوشه" در مورد آنفلوآنزای. تعدادی از بیماران با علائم آنفلوانزا شده بود سقوط از یک کمی بیشتر از 100 مورد در هر 1000 بيمار در ابتدای ماه به حدود 65 مورد در هر 1000 چند هفته بعد. تعداد تست های آزمایشگاهی که برگشتم مثبت برای آنفلوانزای بود حذف بیش از حد.

در حال حاضر مقامات بهداشت فکر می کنم آن را یک علامت اولیه که رمان coronavirus از چین بود در شل در Southland.

سلامت کارگران آزمایش 131 نفر از این بیماران که به لس آنجلس-USC مرکز پزشکی بین مارس 12 مارس 16. هفت نفر از آنها آلوده شدند با SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19.

تبلیغات

این هفت نفر نسبتا جوان در محدوده سنی 34 تا 44. هیچ یک از آنها به تازگی از سفر به چین و یا دیگر coronavirus کانون و نه تا به حال آنها شده است در تماس با هر کسی که تا به حال.

از همه مهمتر, آنها نیست بنابراین بیمار است که آنها را در خانه مانده.

"این بیماران به اندازه کافی خفیف بیماری به حضور فعال در جامعه در طول بیماری خود را افزایش امکان انتقال" محققان گزارش دوشنبه در مجله آمریکایی پزشکی Assn.

تبلیغات

در واقع هفت بيمار — چهار زن و سه مرد — به نظر نمی رسد که همه بیمار. شش نفر از آنها تا به حال تب زمانی که آنها در اورژانس بيمارستان پنج گفت: آنها در درد و یکی بود و سرفه.

هیچ یک از بیماران آزمایش مثبت برای آنفلوانزای یا برای respiratory syncytial virus باعث می شود که علائم سرماخوردگی. در راه بود که یک سورپرایز — L. A. شهرستان تا به حال تجربه یک "سوم سنبله" در مورد آنفلوآنزای طول چهار قبلی فصل آنفولانزا یا نه.

به دنبال بازگشت در حال حاضر نویسندگان این مطالعه احتمالا آرزو می کنم این هفت نفر بود و آنفولانزا.

نویسندگان این گزارش از بیمارستان و county health department اذعان کرد که یافته های خود را محدود می شد توسط این واقعیت است که تست رخ داده است تنها برای چند روز در یک مرکز پزشکی.

هنوز هم آنها نوشت: "نرخ 5 درصد از SARS-CoV-2 در بيماران مبتلا به خفیف infuenza مانند بیماری بدون عامل خطر است در مورد."

اگر 5 درصد ممکن است مانند صدا زیاد "این نتایج پیشنهاد کرد که مهار تلاش بودند بعید است برای موفقیت و کمک به اطلاع رسانی به لس آنجلس وزارت بهداشت به اتخاذ موضع تهاجمی و کاهش استراتژی برای کاهش COVID-19 و مرگ و مير."

عضویت در خبرنامه

دریافت رایگان ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

تبلیغات



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب