AP مصاحبه: میلیاردر مناقصه اضطراب وداع با پیکاسو

موناکو - میلیاردر art collector دیوید Nahmad نمی تواند به طور کامل به یاد بیاورید که چرا او خریداری "Nature Mo

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

موناکو - میلیاردر art collector دیوید Nahmad نمی تواند به طور کامل به یاد بیاورید که چرا او خریداری "Nature Morte" یک charmingly ساده رنگ روغن روی بوم است که پابلو پیکاسو نقاشی شده در سال 1921.

با توجه به این که Nahmad دارای حدود 300 اسپانیایی نابغه' آثار خود فراموشی است که شاید قابل درک است. با چنین شاهزاده ای — Nahmad می گوید خود را پیکاسو مجموعه بزرگترین در جهان در دست بخش خصوصی — جزئیات گاهی اوقات از دست داده است.

"ما خریداری بسیاری از پیکاسوها در حال حاضر من به یاد داشته باشید که دلیل خاص" Nahmad گفت: در یک منحصر به فرد و نادر مصاحبه با آسوشیتد پرس در خانه لوکس خود را در موناکو.

"این کوچکترین نقاشی که در من است."

نه برای بسیار طولانی است.

بسیار خوش شانس, کسی, جایی, به زودی پیوستن به Nahmad در ممتاز باشگاه پیکاسو صاحبان زمانی که "Nature Morte" است شد را برای امور خیریه در این ماه.

بلیط, فروش آنلاین, 100 یورو ($113) هر. برنده مشابه قرعه کشی در سال 2013 بود که 25 سال از آتش بارانی کارگر از پنسیلوانیا است.

Nahmad یکی از هنر جهان تاثیر گذار ترین نمایندگی را دریافت خواهد کرد 1 میلیون یورو (1.1 میلیون دلار) برای "Nature Morte" اما می گوید آن است که ارزش "حداقل دو سه بار" است.

"این قرعه کشی نمی خواهد که موفق شد در صورتی که نام نمی شد پیکاسو. من سعی کردم به پیشنهاد دیگر هنرمندان نام. اما آن را نمی خواهد کار به دلیل آنها می خواستند یک نام است که درخواست تجدید نظر به همه. آن را به پیکاسو. پیکاسو این است که سحر و جادو, نام," او گفت: AP.

نقاشی دیگر در Nahmad را مجموعه گسترده ای از مدرن و امپرسیونیست هنر با ارزش تر و جشن گرفته می شود. انباشته شده در طول دهه ذخایر است گفت: توسط فوربس به ارزش 3 میلیارد دلار. Nahmad خود را نمی خواهد می گویند.

"من فکر نمی کنم مردم در مورد مراقبت از تعدادی از این نسخهها کار میکند اما در مورد کیفیت خود را," او گفت:.

اما Nahmad می گوید چشم انداز فراق با "Nature Morte" ساخته شده است که او را بیشتر سپاسگزار کوچک زندگی هنوز هم که امضا شده است "پیکاسو" را نشان می دهد و یک روزنامه و یک لیوان چای سیاه و سفید بر روی یک میز چوب.

هنرمند جدید پدر پائولو با همسر اول اولگا Khokhlova شد و ماه از تولد 40 هنگامی که او به اتمام نقاشی در ژوئن 1921.

"من فکر می کنم این نقاشی بسیار شیک" Nahmad گفت. "و این واقعیت است که آن را کوچک آن باعث می شود آن را نمی پرمدعا. یک جواهر کوچک است."

قرعه کشی قرعه کشی برگزار شد و در پاریس در مارس 30. سازمان Péri کوچین یک تهیه کننده تلویزیون و Arabelle Reille هنر مورخ هدف به فروش 200,000, بلیط, افزایش میلیون نفر به تامین آب برای روستاییان در کامرون و ماداگاسکار و مراکش.

آنها تصمیم به پرداخت Nahmad برای نقاشی به جای فشار به صورت رایگان اهدا چرا که آنها امید به تشویق دیگر جمع یا گالری به همچنین بخشی با پیکاسو با این نسخهها کار برای آینده خیریه بخت آزمایی.

"دیوید اول گفت:" من فکر نمی کنم من یک نقاشی از یک میلیون یورو است. من واقعا نقاشی های زیبا که ارزش خیلی بیشتر از آن. اما شما می دانید چه ؟ بیایید با هم به من کتاب, مجموعه کتاب, و ما سعی خواهیم کرد برای پیدا کردن چیزی با هم,'" Reille به یاد می آورد.

"برای یک میلیون یورو معمولا شما می توانید یک نقاشی آب و رنگ و زیبا چاپ. اما این بسیار نادر است برای پیدا کردن یک نقاشی و ما را در پیدا کردن این یکی در پایان," او گفت:.

Nahmad, 72 آغاز شده هنر برخورد با برادران خود در دهه 1960 پرداخت به عنوان کمی به عنوان $5,000 برای قطعات توسط پیکاسو و ساختمان hoard کار می کند ساخته شده است که آنها را به میلیاردرهای. Nahmad مجلل آپارتمان در موناکو است که در یکی از اصالت ترین پی آدرس برای ثروتمند و مشهور با دیدنی مناظر مدیترانه. مجسمه توسط Alberto Giacometti فضل و آثار فرانسوی cubist نقاش و شن و ماسه و دیگر هنرمندان تزئین Nahmad دیوار.

او می گوید: او آثار هنری هستند که عزیز به او به عنوان کودکان و فراق با آنها دشوار است. او به یاد می آورد اوایل خرید از آثار رنه ماگریت بلژیکی سورئالیست, ایرلندی-نقاش متولد فرانسیس بیکن و دیگران زمانی که آنها هنوز هم می تواند خرید ارزان. Nahmad گفت: جاه طلبی خود را "قبل از مرگ من" است که به حفظ و بهبود خود را در حال حاضر مجموعه افسانه توصیف آن به عنوان "یک چیز در زندگی است."

"شما در یادگیری هر روز," او گفت:. "بیانیه ای از یک بانک آن است که بسیار خسته کننده است. هر بار که شما خرید یک نقاشی شما می خواهید به دانستن بیشتر در."

Nahmad معتقد است که پیکاسو که در سال 1973 را دوست raffling کار خود را به مردم است.

"پیکاسو بود بسیار بخشنده است. او نقاشی های خود را به راننده خود را خیاط," Nahmad گفت. "او می خواست هنر خود را به جمع آوری تمام انواع از مردم نه تنها فوق العاده غنی است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

امید خود برای "Nature Morte" است که برنده خواهد شد و کسی که آن قدردانی. اگر نه "من خواهد بود بسیار ناراضی" و "می خواهم به خرید آن را به عقب" Nahmad گفت.

"وجود دارد هیچ چیز بدتر از خود را به چیزی بدون درک آن چیزی که" او گفت:.

"آن را مانند مردم: اگر شما نمی فهمید که یک فرد — چه آن را به شما همسر و دوست دختر خود را و یا هر آنچه شما می توانید هرگز آنها را دوست دارم."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن