در میان coronavirus تعطیلی 15,000 دبیرستان دانش آموزان غایب آنلاین, 30,000 موفق به بررسی روزانه

حدود یک سوم از برخی از 120,000 لس آنجلس دانش آموزان دبیرستان وارد نشده اید بر روی کلاس های آنلاین هر روز و 150

توسط MINERALNEWS در 11 فروردین 1399

حدود یک سوم از برخی از 120,000 لس آنجلس دانش آموزان دبیرستان وارد نشده اید بر روی کلاس های آنلاین هر روز و 15000 وجود ندارد از همه آموزش آنلاین به عنوان تلاش برای ادامه آموزش از راه دور را با توجه به منطقه مدرسه.

ناامید کننده و ارقام منتشر شد دوشنبه توسط L. A. مدارس Supt. Austin Beutner در طول یک روز صبح تصویری به روز رسانی.

"این به سادگی قابل قبول نیست که ما از دست دادن تماس با 15,000 بزرگسالان جوان یا که بسیاری از دانش آموزان در حال گرفتن آموزش و پرورش آنها باید" Beutner گفت: در آماده شده اند ، "این را برخی از زمان و کمی آزمون و خطا به حق آن را دریافت. و آن را ادامه صبر و تعهد همه درگیر — دانش آموزان و خانواده ها و معلمان است."

Beutner می گوید او امیدوار آنلاین رسیدن به بهبود خواهد یافت که بیشتر خانواده ها را به استفاده از کامپیوتر ارائه شده توسط L. A. متحد و اینترنت رایگان از طریق جامعه نقاط داغ که Verizon است که راه اندازی از طریق یک قرارداد با کشور دومین سیستم مدرسه.

تبلیغات

"بزرگ دیجیتال تقسیم بسیاری از صحبت در مورد بسیار واقعی در جوامع ما در خدمت که در آن حدود 80 درصد از دانش آموزان ما آمده از خانواده هایی که در حال مبارزه برای به دست آوردن و بسیاری از آنها نه در اینترنت متصل," او گفت:. "ما نیاز به آموزش, دانش آموزان, معلمان و خانواده ها تا همه آنها متصل شده و راحت با استفاده از فن آوری است."

وی افزود: "پس از آن می آید رویداد اصلی: مطمئن شوید که ما مربیان آماده برای اضافه کردن به خود, دانلود آموزش برنامه."

L. A. مدارس رئیس همچنین با اشاره به نقاط روشن در تلاش برای حفظ یادگیری دانش آموز در هنگام خاموش شدن برنامه ریزی شده است به آخرین تا زمانی که حداقل در آغاز ممکن است. Beutner گفت که بیش از 200 ، 000 نفر "در منطقه" شد و در حال حاضر تماشای ramped تا برنامه های آموزشی ارائه شده در سه محلی و ایستگاه های تلویزیونی عمومی: منطقه KLCS و همچنین KCET و PBS تازه ها.

سیستم مدرسه نیز افتتاح سه اضافی گرفتن و رفتن غذا مراکز توزیع از آنجا که برنامه شروع آوردن شماره 63.

تبلیغات

"برجسته تلاش ... اجازه داده اند ما را به ارائه بیش از 2 میلیون وعده های غذایی به کسانی که در نیاز حدود یک سوم از آنها بزرگسالان هستند" گفت: Beutner. "علاوه بر این ما ارائه اسباب بازی و لوازم کودک. در موفقیت یک علامت هشدار دهنده — این نیاز در جامعه ما بزرگ است و در حال رشد به عنوان ویروس اثرات خانواده های ما در خدمت بسیاری از آنها در تلاش بودند برای به دست آوردن قبل از اخیر بی سابقه اخراج شروع به احساس می شود."

Beutner گفت: دوشنبه-طریق-یکشنبه توزیع مواد غذایی ادامه خواهد داد از طریق این منطقه برنامه ریزی شده رخصتی بهار, مارس 6-10.

سرپرست همچنین اشاره کرد که در این منطقه ارائه شده 100,000 N–95 ماسک در فروشگاه خود را به بیمارستان های محلی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب