دستگاه پیشرفته دستگاه ems

در واقع دستگاه ems یک دستگاه پیشرفته است که بوسیله آن ورزش خواهید کرد و بایستی زیر نظر مربی تخصصی انجام شود. ا

توسط مدیر سایت در 25 تیر 1402

در واقع دستگاه ems یک دستگاه پیشرفته است که بوسیله آن ورزش خواهید کرد و بایستی زیر نظر مربی تخصصی انجام شود. این متد ورزشی اخیرا بسیار مورد توجه ورزشکاران و علاقه مندان به تناسب اندام واقع شده است.

جهت خرید دستگاه ems تماس بگیرید.

می توان باشگاه های تخصصی را در همه شهرهای ایران مشاهده نمود. یکی از این روش ها که اخیراً اسمش را زیاد می شونیم و استودیو های آن تقریباً در همه شهرهای کشور راه اندازی شدهدستگاه ems است. از جمله نکاتی که باید در مورد روش ای ام اس در نظر داشته باشید این است که فرد نباید بعد از رسیدن به نتیجه مطلوب کار با این دستگاه را ترک کند چرا که ماهیچههای فرد، ضعیف شده و مجددا به حالت اولیه بر میگردد. این روش به معنای تحریک الکترونیکی عضلات است، به این صورت که دستگاه پالس الکترونیکی را به عضلات ارسال می کنه. بدون ترس از جراحت : یک فایده ی بزرگ تمرینات ایکس بادی این است که دستگاه ems دارای امنیت و سهولت کامل در متصل کردن آن است. تناسب اندام در مدت ٢٠ دقیقه با تکنولوژی ایکس بادی در کرج، در ایکس بادی پالس های الکترونیکی به بدن وارد میشود که در نتیجه عضلات تحریک می شوند و شما با انجام تمرینات دستگاه ems در ٢٠ دقیقه معادل ٥ جلسه بدنسازی پیشرفته عضله سازی و چوبی سوزی خواهید داشت، در ایکس بادی شما با به تن کردن جلیقه مخصوص ایکس بادی در حین تمرین حدود ٥٠٠ تا ٧٠٠ کالری از دست خواهید داد و تا ٢ روز پس از تمرین حدود ٢٠٠٠ کالری دیگر به دلیل ریکاوری عضلات مصرف خواهید کرد .

این محصولات نیز به لحاظ استانداردهای سوخت و آلایندگی، محصولات بهروزی هستند. بر همین اساس تئوری این است که با انجام مکرر این کار شما میتوانید قابلیت بدن در به کارگیری بیشتر فیبرهای ماهیچه ای را زیر فشار (کار با وزنه) افزایش دهید.از لحاظ تئوری این موضوع بسیار خوب به نظر میرسد اما در واقعیت چگونه است؟ در ادامه این مقاله سعی بر این داریم تا شما عزیزانی که به دبنال باشگاه ایکس بادی در شیراز هستید را بیشتر راهنمایی کنیم تا بتوانید باشگاه خوبی در این زمینه پیدا کنید. در این رابطه بایستی به این نکته اشاره کنیم که در سیستم ایکس بادی تکنولوژی به کار رفته که با انجام این ورزش 90 درصد عضلات و ماهیچه های بدن به طور همزمان فعال می شوند و بعد از اتمام 20 دقیقه ورزش، ماهیچه ها بوسیله دستگاه ایکس بادی وارد مرحله ریکاوری خواهند شد. ۶ زومکس، با قیمت بسیار مناسبی به متقاضیان عرضه شود. همانطور که تا اینجا متوجه شدید EMS یک روش درمانی با اهدافی متفاوت است که با تحریک و انقباض عضله ها همراه است.

اما در تحقیقات انجام شده از دستگاه های EMS استفاده شده (الکترود به وسیله سیم مستقیم به عضله متصل می شود) نه از جلیقه ها و لباس های کل بدن EMS. در ورزش ایکس بادی از تمرینات قدرتی برای افزایش متابولیسم بدن استفاده می شود که اگر با رژیم غذایی همراه باشد، شاهد کاهش وزن و عضله سازی فوق العاده خواهید بود. به طور کلی تقویت عضلات منجر به اصلاح فرم ایستادن، نشستن و راه رفتن و بهبود فرم بدن می شود. پس ابتدا به یک باشگاه اختصاصی مراجعه کنید تا جزئیات بیشتر را به شما توضیح دهند. تورج ملک محمدی متخصص پزشکی ورزشی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره مزایای استفاده از دستگاه EMS (دستگاه تحریک الکترونیکی عضلات) گفت: زمان مخاطب در استفاده از این دستگاه صرفه جویی میشود و کمک میکند که فشار وزنه از روی مفاصل و عضلات برداشته شود. اینکه به چه تعداد جلسه ایکس بادی نیاز داشته باشید، کاملا به شرایط فیزیکی بدن شما و همچنین نظر مربی اختصاصی شما خواهد داشت. در متد ای ام اس نمی توان بافت عضلات را به طور مستقیم تحریک کرد بلکه تحریک از طریق سیستم عصب رسانی تارهای عضلانی انجام می شود و از آنجاییکه تحریک به اندازه کافی صورت می گیرد می توان فیبرهای عضلانی به مراتب بیشتری را نسبت به تمرین سنتی به کار گرفت.

عضلات از نظر ساختار به واحدهای کوچکتری به نام فیبر یا تارهای عضلانی تقسیم می شوند. سال 1939 میلادی: آزمایش پستانداران که نشان میداد ای ام اس می تواند نیروی انقباض به مراتب بیشتری نسبت به انقباض های ارادی در عضلات ایجاد کند. ایکس بادی یک ورزش نوین است که از متد EMS استفاده می کند. به همین دلیل با بررسی انواع باشگاه ها در تهران سعی در انتخاب بهترین باشگاه ایکس بادی در تهران و معرفی آن ها را داریم. با توجه به کاربردهای پزشکی متد ایکس بادی، این روش در کلینیک های زیبایی و لاغری نیز برای افرادی که می خواهند به لاغری و تناسب اندام دست یابند، مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که برای مدت زیادی بی تحرک مانده اند یا مثلا افرادی که وقت کافی برای انجام تمرین های ورزشی را ندارند. ورزش و تندرستی: این روش برای عموم افراد از ورزشکاران حرفه ای گرفته تا افرادی که سال ها از ورزش به دور بوده اند قابل استفاده است و با داشتن سلامت جسمی و روحی هیچ محدودیتی چه از نظر سنی و چه آمادگی جسمانی وجود ندارد. ایکس بادی اختراعی پزشکی ورزشی است که برای تحریک عضلات بدن به فعالیت بیشتر و غیر قابل تصور صورت میگیرد، بطوری که ابتدا فرد لباسی خاصی به تن میکند و روی آن جلیقه به تن میکند، در این جلیقه ده دسته الکترود وجود دارد که توسط سیم مرتبط، به حافظه کامپیوتر متصل است و کامپیوتر به روشهای مختلف میتواند پالسهای متفاوتی بر هر یک از الکترودها بفرستد.



منبع
آخرین مطالب