ملی آمریکا Archives Unearths اصلی Juneteenth سفارش

بزرگنمایی این تصویر نسخه اصلی کلی سفارش شماره 3 واقع شده بود این هفته توسط کارکنان در ایالات متحده آ

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

نسخه اصلی کلی سفارش شماره 3 واقع شده بود این هفته توسط کارکنان در ایالات متحده آرشیو ملی. بخش اول از سال 1865 منظور این است که در اینجا دیده می شود. آرشیو ملی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آرشیو ملی
بزرگنمایی این تصویر

بخش دوم از سفارش. آرشیو ملی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آرشیو ملی

به روز شده در 7:48 p. m. ET

کلی سفارش شماره 3 استفاده نمی متعال از زبان برخی دیگر از اسناد و مدارک مرکزی به تاریخ آمریکا است.

اما برای این نسل از آمریکایی های آفریقایی تبار که جشن Juneteenth کلی سفارش شماره 3 چنان قدرتمند است که آن را گاهی اوقات با صدای بلند بخوانید, به مناسبت, در کنار یا به جای رهایی ا ...

سفارش صادر شده در گلوستون در 19 ژوئن 1865 توسط آمریکا مسلح ، ژنرال گوردون گرنجر به اطلاع مردم تگزاس است که همه به بردگی گرفته شده بودند در حال حاضر رایگان:

"مردم تگزاس مطلع هستند که مطابق با اعلام از اجرایی از ایالات متحده, همه بردگان آزاد هستند. این شامل یک برابری مطلق حقوق شخصی و حقوق اموال بین سابق و اربابان و بردگان, و اتصال به حمايتهاي موجود بین آنها می شود که بین کارفرما و نیروی کار استخدام. این freedmen توصیه به باقی می ماند بی سر و صدا در حال حاضر خانه و محل کار برای دستمزد. آنها آگاه هستند که آنها را نمی خواهد اجازه داده می شود به جمع آوری در پست های نظامی و است که آنها را پشتیبانی نمی شود در بطالت یا وجود دارد و یا در جای دیگر."

کلمه و سپس به سرعت گسترش در میان آمریکایی های آفریقایی تبار است که ایالات متحده تا به حال برده داری به پایان رسید. سفید slaveholders در حال حاضر آگاه از سال 1863 رهایی اعلام, اما به عنوان جنگ داخلی ادامه داد: آنها پیروی نمی, به جای آوردن بیشتر مردم را به بردگی گرفته تگزاس از دیگر نقاط جنوب. گرنجر حمایت سفارش خود را با 2000 سرباز.

در حالی که بسیاری دیگر از نسخه از نظم وجود داشته باشد در حال حاضر ملی حساب بیش نژادی و بی عدالتی مجبور کارکنان در ایالات متحده آرشیو ملی به حفر کردن به پشته و جستجو برای سند اصلی.

"بر اساس آنچه که در حال حاضر در این کشور وجود دارد که نیاز به بحث در مورد Juneteenth از آزادی از بردگی مردم در سال 1865" می گوید: Michael Davis, عمومی امور متخصص در آرشیو. "من کنجکاو به دانستن اگر ما تا به حال سند واقعی از کلی سفارش شماره 3 در ما منابع."

بنابراین دیویس رسید, ترور پلانت که هدایت Archives' متنی بخش سوابق. پلانت یافت که دستور صادر شده توسط این منطقه از تگزاس است که به او کمک کرد کردهاید که فرمان را سفارش کتاب — استفاده به عنوان رسمی ثبت سفارشات صادر شده است.

پلانت یافت که کتاب دیروز در پشته از آرشیو ملی ساختمان در واشنگتن دی سی واقع شده و در حال حاضر معروف سفارش در — دست نوشته توسط سازمان مشاور, F. W. امری و هنوز هم در شرایط خوبی است. آن گاه شماره سه به دلیل آن را فقط در مرتبه سوم که گرنجر صادر کرده است پس از مصرف بیش از تگزاس فرمان.

در سال 1865 این کتاب در گلوستون و سپس اتحادیه ارتش و ستاد منطقه از تگزاس. بعد پلانت می گوید: این امر فرستاده شده به وزارت جنگ در واشنگتن و پس از آن به آرشیو ملی آن بوده است از آنجا که احتمالا در 1940s در دسترس محققان به درخواست و مطالعه کردن.

با سند تازه و تجدید حیات آن خواهد شد در حال حاضر دیجیتالی و اضافه شده به آرشیو' فروشگاه و همچنین به عنوان برجسته ملی و بایگانی سوابق مدیریت آفریقایی آمریکایی صفحه تاریخ. بایگانی' موزه ها و ساختمان ها در حال حاضر بسته به خود فرد خدمات معلق با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

اما در آینده ممکن است وجود دارد علاقه زیادی مشاهده نسخه فیزیکی از سفارش شماره 3.

کریستوفر ویلسون که منجر آفریقایی تاریخچه برنامه در موزه ملی تاریخ آمریکا امتیاز برای آخرین بار اصلی رهایی اعلام رفت و در تور خارج سی برای حفاظت از دلایل اصلی تنها می تواند نمایش داده شده برای چند روز در یک زمان بسیار کم نور — و او می گوید مردم صف در موزه ها در سراسر کشور برای گرفتن یک نگاه اجمالی حتی در دو در صبح است.

"من فکر می کنم این فوق العاده است که ما پیدا کرده اند [Order No. 3] و از آن می توان به درک درستی از پایان برده داری چون من فکر می کنم وجود چنین سوء تفاهم در اطراف چگونه است که اتفاق افتاده و کسی که انگیزه آن را به اتفاق می افتد" ویلسون می گوید.

زمانی که مردم یاد بگیرند که تاریخ از طریق یک روز تعطیل عمومی او می گوید: داستان اغلب ساده است.

Juneteenth است که در مورد بردگی آمریکایی های آفریقایی تبار بودن "گفته آنها" او استدلال می کند — اما در مورد قدرت در حال حرکت به آرامی آژانس آفریقایی آمریکایی ها برای به دست آوردن آزادی و نیاز به عقب عدالت با عمل است.

کلی سفارش شماره 3 است که یک بخشی از آن پیچیده تر تاریخچه حتی با کمتر از کلمات شاعرانه — خشک قانونی بودن این است که بخشی از آنچه که باعث می شود به ترتیب معنی دار ویلسون می گوید.

"فقط برای دیدن آنچه که قرار بود بر نگاه توسط اجداد ما به این شواهد که در نهایت وزن فدرال قدرت به وزن از همه چیز است که ایالات متحده وعده داده بود به مردم شد و در نهایت در سیاه و سفید."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن