واقعیت را بررسی کنید: مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: 50,000 می تواند مرگ از آنفولانزا. تا کنون آن نیم که

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در مورد کوروناویروس از اتاق جلسه کاخ سفید سه شنبه.

توسط MINERALNEWS در 5 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در مورد کوروناویروس از اتاق جلسه کاخ سفید سه شنبه. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

رئیس جمهور تهمت به خود جلب کرد تکرار مقایسه بین رمان coronavirus شیوع آنفولانزا و فصل است.

"ما بسیاری از مردم در حال مرگ از آنفولانزا در بالای هر چیز دیگری," او گفت:. "این بسیار بد است. به نظر می رسد مانند آن می تواند بیش از 50 ، 000."

این واقعیت که تا کنون برای این زمان فصل آنفولانزا است که در حدود نیمی به عنوان شدید به عنوان رئيس جمهور است. شده اند وجود دارد در مورد 23,000 مرگ و میر ناشی از آنفلوآنزا در طول 2019-2020 فصل با توجه به برآورد توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

CDC تخمین زده شده اند وجود دارد 38 میلیون آنفولانزا بیماری و 390,000 بستری شدن در بیمارستان. نرخ بستری برای آنفولانزا "باقی می ماند نسیم" به طور کلی با توجه به CDC. اما برخی از گروه های سنی را تجربه کرده اند بالاتر بستری نرخ بیش از حد معمول است. آنفولانزا بستری شدن در بیمارستان هستند "بالاترین CDC در ثبت" برای کودکان تا سن 4 و بزرگسالان سنین 18-49.

در حالی که آنفولانزا می توانید با ارسال صدها هزار نفر از مردم به بیمارستان هر سال اثر فصلی است که به خوبی درک نشده است و برای برنامه ریزی. مقایسه بین آنفولانزا و COVD-19 نمی گرفتن فشار که جدید کروناویروس قرار دادن در بیمارستان.

COVID-19 یک بیماری جدید است که سخت است برای پیش بینی. و افزایش در موارد نیاز به مراقبت های ویژه بود که دیده می شود در چین و در حال حاضر در ایتالیا می تواند منجر به یک نظام سلامت خبرداد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن