Coronavirus نگرانی از تغییر ریاست جمهوری بحث از میشیگان به فلوریدا

بزرگنمایی این تصویر معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن و رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر مج

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن و رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر مجموعه ای به بحث سه بار. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

یک مناظره ریاست جمهوری برنامه ریزی شده برای اکتبر. 15 دیگر برگزار می شود در دانشگاه میشیگان.

رئيس دانشگاه علامت Schlissel با ارسال نامه ای به کمیسیون در بحث ریاست جمهوری توضیح داد که coronavirus نگرانی های ساخته شده تدارکات بیش از حد دشوار برای مدرسه به جلو.

"با توجه به مقیاس و پیچیدگی کار ما در حال انجام برای کمک به اطمینان از امن و سالم را برای سقوط ما دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان و بازدید کنندگان محدود — و در نظر گرفتن بهداشت عمومی دستورالعمل در کشور ما و همچنین مشاوره از خود ما و کارشناسان ما احساس می کنیم آن است که امکان پذیر نیست برای ما با خیال راحت به میزبانی مناظره ریاست جمهوری به عنوان برنامه ریزی شده," او نوشت.

در ماه مارس دانشگاه میشیگان آن آربور پردیس, سایت, یکی از فینال بزرگ تظاهرات از انتخابات ریاست جمهوری قبل از coronavirus نگرانی های تعطیل همه در شخص کمپین فعالیت برای ماه می باشد. ایالت ورمونت برنی ساندرز و نیویورک در کنگره اسکندریه Ocasio-کورتز درو حدود 10000 نفر فقط روز قبل از بسیاری از کشور رفت و به حالت قرنطینه.

این کمیسیون در بحث ریاست جمهوری اعلام کرد بحث را عوض برگزار شد آدرین Arsht مرکز هنرهای نمایشی در میامی. محل میزبانی اولین بحث دموکراتیک اولیه ریاست جمهوری در تابستان گذشته ،

در حالی که در میشیگان یکی از ایالات متحده برای اولین بار به دیدن یک موج سنگین از COVID-19 عفونت فلوریدا موارد افزایش یافته است به شدت در هفته های اخیر پس از دولت شد یکی از اولین برای باز کردن back up فعالیت های اقتصادی.

بحث را Oct. 15 تاریخ تغییر نخواهد کرد. همانطور که در حال حاضر دو نفر دیگر چهره به چهره درگیری بین رئیس جمهور تهمت و سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن بدون تغییر باقی می ماند: سپتامبر. 29 در دانشگاه نوتردام فقط در خارج South Bend, Ind.; و اکتبر. 22 در بلمونت در Nashville, Tenn.

معاون رئیس جمهور مایک پنس برنامه ریزی شده است به بحث بایدن در عین حال-به-بود-تصمیم گرفت همسر در حال اجرا در Oct. 7 در دانشگاه یوتا در سالت لیک سیتی.

محل تغییر می آید به عنوان تهمت و بایدن مبارزات استدلال می کنند بیش از چگونه بسیاری از مباحث خود را به سقوط.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین به تازگی به چالش کشیده بایدن به چهار چهره به چهره و بحث به جای سه اعلام کرد در حال حاضر و تحریم توسط کمیسیون. این نوع پیشنهاد به طور سنتی شناور توسط یک نامزد در انتخابات هر چند تهمت کمپین این است که بستن آن به تلاش خود را به 77 ساله بایدن به نظر می رسد از نظر جسمی و ذهنی ضعیف است.

"خیلی واضح است که جو بایدن گرداننده می ترسند به ارسال نامزد خود را بدون اسکریپت و اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته مفید" کمپین سخنگوی تیم Murtaugh در بیانیه ای گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن است و 74 سال است.

بایدن مدیر کمپین جن اومالی دیلون با ارسال نامه ای به این کمیسیون دوشنبه تایید بایدن تعهد به طرح اصلی سه بحث به علاوه یک فروم برای دو معاون نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری.

"در حال حاضر که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتهایی بد در نظرسنجی ها و از جان گذشته است برای تغییر موضوع از شکست در رهبری کشور ما در حال دیدن گزارش می دهد که او پیشنهاد خود را برای مناظره — پس از گفت: فقط شش ماه پیش که او ممکن است مایل به شرکت در بحث برنامه ریزی. هیچ کس نباید فریب خورده: مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین موقعیت جدید است که بحث انحراف," او نوشت.

در این نامه اومالی دیلون روشن ساخته است که بایدن در مبارزات انتخاباتی است که به مراتب بیشتر دقیق در مورد COVID-19 احتیاطی از تهمت, کمپین فکر می کند بحث می تواند و باید به جای می گیرند.

"وجود دارد هیچ دلیلی که چرا معاون رئیس جمهور بایدن و رئیس جمهور تهمت نمی تواند ملاقات برای بحث با ایمنی مناسب و اجتماعی فاصله اقدامات (تعیین شده توسط مقامات بهداشت عمومی) در سه تاریخ CPD شناسایی کرده است," او نوشت.

آخرین مطالب