چین آمریکا را متهم به ایجاد تفرقه در دریای چین جنوبی

پکن - چین روز سه شنبه توصیف ایالات متحده رد دریایی خود را ادعا می کند در دریای چین جنوبی به طور کامل غیر قابل

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399

پکن - چین روز سه شنبه توصیف ایالات متحده رد دریایی خود را ادعا می کند در دریای چین جنوبی به طور کامل غیر قابل توجیه کرد و ایالات متحده از تلاش برای ایجاد اختلاف بین چین و کشورهای جنوب شرق آسیا که با آن دارای اختلافات ارضی.

به سفارت چین در واشنگتن گفت که بیانیه صادر شده توسط وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo عمدا تحریف حقایق و disregards تلاش های چین و دیگران برای رسیدن به صلح و ثبات در دریای چین جنوبی است.

"ایالات متحده است که یک کشور به طور مستقیم درگیر در اختلافات. اما آن را نگه داشته است از مداخله در موضوع" سفارت " در وب سایت خود را. "به بهانه حفظ ثبات آن خم عضلات تکان دهنده تنش و تحریک رویارویی در منطقه است."

Pompeo, در بیانیه منتشر شده روز شنبه گفت: ایالات متحده در حال حاضر با توجه تقریبا همه چینی دریایی ادعاهای خارج از آن شناخته شده بین المللی آب نامشروع. موقعیت جدید را شامل نمی اختلافات بر سر زمین ویژگی های است که بسیار بالاتر از سطح دریا که در نظر گرفته شود "ارضی" در طبیعت.

قبلا سیاست ایالات متحده شده بود و به اصرار دارند که اختلافات دریایی بین چین و همسایه کوچکتر خود را حل و فصل مسالمت آمیز از طریق U. N. حمایت داوری.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن