مقامات سابق تماس برای $46 میلیارد دلار برای ردیابی منزوی در آینده Coronavirus بسته

بزرگنمایی این تصویر "اگر ما می خواهیم برای بازگشت به حالت نرمال وجود ما باید به کشورهای ابزار آنها ن

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

"اگر ما می خواهیم برای بازگشت به حالت نرمال وجود ما باید به کشورهای ابزار آنها نیاز به شامل ویروس" اندی Slavitt یک مدیر سابق مدیکر و مدیکید در دولت اوباما گفت: NPR. الکس Edelman/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس Edelman/خبرگزاری گتی ایماژ

دو پیشرو سابق مقامات بهداشت فدرال که خدمت در سال های اخیر جمهوری خواه و دموکرات دولت در حال رهبری یک تماس برای $46 میلیارد سلامت عمومی سرمایه گذاری در آینده coronavirus بسته کمک به منظور ایمن بازگشایی اقتصاد است.

اندی Slavitt مدیر سابق مدیکر و مدیکید در دولت اوباما و اسکات Gottlieb سابق غذا و داروی آمریکا برای رئیس جمهور تهمت می گویند که کنگره نیاز به اختصاص بودجه برای کمک به کشورهای پیگیری کردن افرادی که در معرض coronavirus و ارائه منابع آلوده و در معرض افرادی که مایل به خود منزوی.

"موجود نظام سلامت است که در حال حاضر قادر به ارائه تنها کسری از تماس با ردیابی و داوطلبانه خود انزوا ظرفیت مورد نیاز برای دیدار با COVID-19 چالش" Slavitt و Gottlieb هستند همراه با یک گروه برجسته از مقامات بهداشت عمومی و دیگران نوشتن در نامه ای به مجلس نمایندگان و سنا رهبران.

این نامه برای اولین بار به دست آمده توسط NPR خواهد شد و روز دوشنبه منتشر شد.

مقامات هشدار می دهند که "زمان تست ظرفیت و دقت باید بهبود یابد" اما توجه داشته باشید که آخرین بسته کمک به قانون امضا جمعه, موجود از 25 میلیارد دلار برای آزمایش.

"ما اعتقاد داریم که گام بعدی این است برای تکمیل سرمایه گذاری که با حمایت های بیشتر نیاز به اجازه می دهد متحده برای پیگیری و منزوی آلوده جمعیت خواهد شد که یک بخش حیاتی از با خیال راحت بازگشایی اقتصاد" آنها را بنویسید.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به طور فعال تلاش برای بازگشایی اقتصاد است. برای انجام این کار با خیال راحت نویسندگان می گویند کنگره نیاز به صرف $46.5 میلیارد دلار در سه بهداشت عمومی نیاز دارد:

  • 12 میلیارد دلار برای کمک به گسترش تماس با ردیابی نیروی کار است. مقامات برآورد نیروی کار نیاز به افزایش 180,000 تا یک واکسن است در بازار است.
  • 4.5 میلیارد دلار برای استفاده از خالی هتل ها به طوری که آلوده و در معرض مردم بدون یک محل به محل خود جدا کرده اند جایی که آنها می توانید بروید به طوری که آنها نمی گسترش ویروس.
  • 30 میلیارد دلار به ارائه 18 ماه از درآمد پشتیبانی — هر فرد دستمزد از 50 دلار در روز مانند داوران وظیفه — برای کسانی که به طور داوطلبانه خود جدا.

نویسندگان پیشنهاد کنگره مناسب این بودجه در آینده بسته امداد توزیع شده از طریق بلوک کمک مالی به کشورها و مناطق دو بار در سال است.

به مقامات بهداشت عمومی نیز امضا کرد این نامه شامل علامت McClellan, که در خدمت به عنوان هر دو FDA کمیسر و سر از مراکز مدیکر و مدیکید خدمات تحت ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش و ویوک Murthy سابق جراح عمومی در دولت اوباما و در حال حاضر مشاور سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن ، presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد.

اما این مهم است که Slavitt و Gottlieb هستند که باید به طور جداگانه توصیه کاخ سفید در حال حاضر به پیوستن به نیروهای در چه بهداشت عمومی معیارهای مورد نیاز برای بازگشایی اقتصاد است.

"وجود دارد هیچ گلوله نقره ای در مبارزه با coronavirus" Slavitt NPR گفت. "اما اگر ما می خواهیم برای بازگشت به حالت نرمال وجود ما باید به کشورهای ابزار آنها نیاز به شامل ویروس."

بازگشایی بحث بازدید متحده

پیشنهاد می آید به عنوان فرمانداران تلاش کرده اند با رقابت منافع بازگشایی اقتصاد خود را در حالی که نگه داشتن جوامع خود را امن است.

یک تعداد انگشت شماری از کشورهای گامهای خود را برای استراحت اجتماعی فاصله دستورالعمل از جمله آلاسکا گرجستان و تنسی.

دیگران مانند کارولینای شمالی و میشیگان را تمدید محدودیت های خود را به ممکن است.

میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer است که زیر آتش از معترضان در دفاع از او stay-at-home سفارشات یکشنبه در حالی که بالا بردن Gottlieb و Slavitt اصلی امتیاز.

"آنچه ما می دانیم این است که ما باید قوی تست," او گفت: ABC این هفته. "ما باید به جامعه ردیابی. ما باید به یک طرح جداسازی برای افرادی که تست مثبت برای COVID-19 در آینده است."

کاخ سفید منتشر کرده است که در سه فاز برنامه ریزی فراهم می کند که دستورالعمل برای زمانی که ایالات متحده ممکن است بازگشایی شده است.

آن را شامل متحده با داشتن اطلاعات مناسب در مورد مورد سطح ظرفیت برای درمان تمام بیماران تست از مراقبت های بهداشتی کارگران و توانایی برای ردیابی اطلاعات تماس افراد آلوده بوده است.

روز یکشنبه Gottlieb نگرانی است که برخی از ایالت ها باز شد تا اقتصاد خود را بیش از حد به زودی و افزایش خطر ابتلا به عفونت.

"گرجستان قطعا از جنگل" گوتلیب گفت: CBS چهره ملت. "آنها فقط تست حدود 1% از کل جمعیت است."

این معلوم نیست که آیا کاخ سفید را نشانه ای بر اندازه گیری های جدید اما منابع آشنا با برنامه های می گویند کاخ سفید بوده است در جریان این پیشنهاد است. در نهایت کاخ سفید را مجبور به ثبت نام کردن هر بسته.

در پایان به عنوان Slavitt و گوتلیب استدلال می کنند کنترل شیوع خواهد بود قویترین عامل در تحریک اقتصاد ایالات متحده.

"تست تکمیل کامل قرارداد ردیابی استراتژی متحده اجازه خواهد داد که برای جلوگیری از کوچک آتش از تبدیل شدن به بزرگ جنگل, آتش سوزی" Slavitt گفت.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن